Opdrachten
Info
Functie
Coördinator Beveiliging en PrivacyLocatie
AmsterdamUren per week
38 uren per weekLooptijd
31.05.2023 - 30.05.2024Opdrachtnummer
136867Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
Doel van de functie:
De coördinator is vanuit de eenheid belast met UWV brede ontwikkeling, begeleiding van de implementatie en de bewaking van de werking van een toereikend geheel van maatregelen op het gebied van beveiliging en privacy ten behoeve van de continuïteit van de bedrijfsvoering en de bescherming van personeel, waardevolle bedrijfsmiddelen en bedrijf- en persoonsgegevens. De maatregelen zijn van een zodanige aard en omvang dat de eenheid voldoet aan de wettelijke en sectorale verplichtingen alsmede de maatschappelijke en interne verwachtingen op het gebied van beveiliging en privacy.
De coördinator B&P opereert binnen een complex werkveld en heeft mandaat om namens de directie van het eigen organisatieonderdeel beslissingen te nemen op het eigen vakgebied. Het afstemmen met de juiste partijen binnen de organisatie is één van de essentiële vaardigheden die de coördinator dient te bezitten. Een nauwe samenwerking met de lijn en de uitvoering is essentieel. De coördinator B&P is verantwoordelijk voor het B P beleid en toetst nieuw beleid en standaarden op hun toepasbaarheid. Hij/zij levert adviezen opdat beleid- en besluitvorming op het vakgebied B & p door de directie van het organisatieonderdeel tot stand komt en levert daarmee een bijdrage aan de realisatie van het meerjarenplan UWV. De coördinator werkt op basis van risicoanalyses het beleid uit in het beveiligingsplan van de divisie en bevordert de implementatie van B&P beleid door de lijn.
De Coördinator IB&P wordt ingezet ter vervanging van een collega die ons gaat verlaten. Zij/hij valt onder de afdeling IV Office – IB&P (informatiebeveiliging en privacy). De coördinator IB&P heeft als aandachtsgebied Privacy. Wij vragen ervaring en kennis op het gebied van privacy wetgeving en het toepassen van de AVG.
Naast deze verantwoordelijkheid vult hij/zij de rol in van Security Officer SUWInet (SOS). De SOS heeft de verantwoordingstaak om bewijslast op te halen en te controleren om vervolgens tot een oordeel te komen over de maatregelen die UWV heeft getroffen om een exclusieve, integere, beschikbare en controleerbare gegevensverwerking te waarborgen als afnemer van Suwinet services (zie voor meer informatie ‘Verantwoordingsrichtlijn informatiebeveiliging GeVS 2022’ op de website van BKWI). De SOS werkt hierbij nauw samen met de Accountantsdienst en allerlei collega’s binnen UWV. Naast deze verantwoordingstaak heeft de SOS ook de opdracht om kansen te onderzoeken om de Suwinet verantwoording meer te integreren met de compliance trajecten met de BIO, en daar invulling aan te geven.
Er zijn mogelijkheden tot hybride werken. Verdeling is ongeveer 60% kantoor / 40 % thuis. We zijn hier echter flexibel in. Daar waar nodig ben je op kantoor, daar waar je dit thuis kan doen, kun je thuiswerken.
Kaders en speel-/ regelruimte.
De coördinator B&P heeft vanuit het eigen organisatieonderdeel mandaat om zelfstandig beslissingen te nemen op het vakgebied en stemt de acties af met de juiste partijen binnen de organisatie.
Eisen:
- Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan
- Onderstaande eisen zijn verplicht en moeten duidelijk terug komen in het CV. Graag bij de motivatie punt voor punt een toelichting.
-U dient één referentie van een relevante opdracht aan te leveren bij uw aanbieding. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document uploaden. U vermeldt
opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden en resultaat. Als u eerder bij het UWV
heeft gewerkt, dan een referentie aan te leveren van uw laatst gewerkte opdracht binnen UWV.
- Indien niet gewerkt afgelopen jaar: referentie ouder dan een jaar gebruiken
- Indien afgelopen jaar bij huidige werkgever: referentie werkgever daarvoor opgeven
Vakinhoudelijke competenties.
Generieke vakinhoudelijke competenties
Functioneert minimaal op academisch niveau.
Toont adviesvaardigheden, die nodig zijn voor het uitbrengen van adviezen aan opdrachtgevers/management/directie.
Kent en gebruikt de theorieën, methoden en instrumenten van zijn specialistisch vakgebied en heeft kennis van andere specialismen
Beschikt over een aantal jaren ervaring als adviseur.
Specifieke vakinhoudelijke competenties
Relevante vakopleiding, bijvoorbeeld: Register EDP auditor, CISA, CISM, Master of Sciences security management.
Op het gebied van de organisatie kent de medewerker:
de missie en bedrijfsdoelstellingen van UWV;
globaal de wetgeving en organisatie van de Sociale Zekerheid en specifiek de plaats van UWV in de keten;
op hoofdlijnen de organisatie van UWV.
Gedragscompetenties:
Bedrijfscompetenties:
Klantgericht
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
Netwerken
Omgevingsbewustzijn
Visie
Oordeelsvorming
Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV)
Opdrachtomschrijving:
Doel van de functie:
De coördinator is vanuit de eenheid belast met UWV brede ontwikkeling, begeleiding van de implementatie en de bewaking van de werking van een toereikend geheel van maatregelen op het gebied van beveiliging en privacy ten behoeve van de continuïteit van de bedrijfsvoering en de bescherming van personeel, waardevolle bedrijfsmiddelen en bedrijf- en persoonsgegevens. De maatregelen zijn van een zodanige aard en omvang dat de eenheid voldoet aan de wettelijke en sectorale verplichtingen alsmede de maatschappelijke en interne verwachtingen op het gebied van beveiliging en privacy.
De coördinator B&P opereert binnen een complex werkveld en heeft mandaat om namens de directie van het eigen organisatieonderdeel beslissingen te nemen op het eigen vakgebied. Het afstemmen met de juiste partijen binnen de organisatie is één van de essentiële vaardigheden die de coördinator dient te bezitten. Een nauwe samenwerking met de lijn en de uitvoering is essentieel. De coördinator B&P is verantwoordelijk voor het B P beleid en toetst nieuw beleid en standaarden op hun toepasbaarheid. Hij/zij levert adviezen opdat beleid- en besluitvorming op het vakgebied B & p door de directie van het organisatieonderdeel tot stand komt en levert daarmee een bijdrage aan de realisatie van het meerjarenplan UWV. De coördinator werkt op basis van risicoanalyses het beleid uit in het beveiligingsplan van de divisie en bevordert de implementatie van B&P beleid door de lijn.
De Coördinator IB&P wordt ingezet ter vervanging van een collega die ons gaat verlaten. Zij/hij valt onder de afdeling IV Office – IB&P (informatiebeveiliging en privacy). De coördinator IB&P heeft als aandachtsgebied Privacy. Wij vragen ervaring en kennis op het gebied van privacy wetgeving en het toepassen van de AVG.
Naast deze verantwoordelijkheid vult hij/zij de rol in van Security Officer SUWInet (SOS). De SOS heeft de verantwoordingstaak om bewijslast op te halen en te controleren om vervolgens tot een oordeel te komen over de maatregelen die UWV heeft getroffen om een exclusieve, integere, beschikbare en controleerbare gegevensverwerking te waarborgen als afnemer van Suwinet services (zie voor meer informatie ‘Verantwoordingsrichtlijn informatiebeveiliging GeVS 2022’ op de website van BKWI). De SOS werkt hierbij nauw samen met de Accountantsdienst en allerlei collega’s binnen UWV. Naast deze verantwoordingstaak heeft de SOS ook de opdracht om kansen te onderzoeken om de Suwinet verantwoording meer te integreren met de compliance trajecten met de BIO, en daar invulling aan te geven.
Er zijn mogelijkheden tot hybride werken. Verdeling is ongeveer 60% kantoor / 40 % thuis. We zijn hier echter flexibel in. Daar waar nodig ben je op kantoor, daar waar je dit thuis kan doen, kun je thuiswerken.
Kaders en speel-/ regelruimte.
De coördinator B&P heeft vanuit het eigen organisatieonderdeel mandaat om zelfstandig beslissingen te nemen op het vakgebied en stemt de acties af met de juiste partijen binnen de organisatie.
Eisen:
- Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan
- Onderstaande eisen zijn verplicht en moeten duidelijk terug komen in het CV. Graag bij de motivatie punt voor punt een toelichting.
-U dient één referentie van een relevante opdracht aan te leveren bij uw aanbieding. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document uploaden. U vermeldt
opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden en resultaat. Als u eerder bij het UWV
heeft gewerkt, dan een referentie aan te leveren van uw laatst gewerkte opdracht binnen UWV.
- Indien niet gewerkt afgelopen jaar: referentie ouder dan een jaar gebruiken
- Indien afgelopen jaar bij huidige werkgever: referentie werkgever daarvoor opgeven
Vakinhoudelijke competenties.
Generieke vakinhoudelijke competenties
Functioneert minimaal op academisch niveau.
Toont adviesvaardigheden, die nodig zijn voor het uitbrengen van adviezen aan opdrachtgevers/management/directie.
Kent en gebruikt de theorieën, methoden en instrumenten van zijn specialistisch vakgebied en heeft kennis van andere specialismen
Beschikt over een aantal jaren ervaring als adviseur.
Specifieke vakinhoudelijke competenties
Relevante vakopleiding, bijvoorbeeld: Register EDP auditor, CISA, CISM, Master of Sciences security management.
Op het gebied van de organisatie kent de medewerker:
de missie en bedrijfsdoelstellingen van UWV;
globaal de wetgeving en organisatie van de Sociale Zekerheid en specifiek de plaats van UWV in de keten;
op hoofdlijnen de organisatie van UWV.
Gedragscompetenties:
Bedrijfscompetenties:
Klantgericht
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
Netwerken
Omgevingsbewustzijn
Visie
Oordeelsvorming
Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.