Opdrachten
Info
Functie
Contractmanager Leveranciersmanagement (LM)Locatie
AmsterdamUren per week
38 uren per weekLooptijd
14.03.2023 - 30.09.2023Opdrachtnummer
131947Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
Is verantwoordelijk voor het onderhouden van goed functionerende klant- en leveranciersrelaties
Ondersteunt de voorbereidingsprojecten welke leiden tot een Europese aanbesteding van ICT-dienstverlening.
Verantwoordelijk voor de inrichting, na het gunnen van een aanbesteding van het leveranciersmanagement van leverancier(s), op een eenduidige en adequate wijze conform de vastgestelde procedures.
Onderhandelt met leveranciers over de inhoud en de prijsstelling van offertes, welke worden uitgebracht binnen de kaders van de in mantelovereenkomsten vastgelegde afspraken.
Beëindigt de dienstverlening volgens de vooraf overeengekomen contractuele bepalingen en, indien relevant, voert onderhandelingen hierover.
Richt de totale contractenset van een van de dienstverlenende segmenten in en voert hier de regie en het leveranciers- en contractmanagement over.
Volgt ontwikkelingen in relatie tot het vakgebied gerelateerd aan concernbrede belangen. Neemt deel aan richtinggevende netwerken op het vakgebied.
Legt vanuit het eigen vakgebied verbanden en relaties naar andere vakgebieden.
Levert informatie en kennis (strategisch, tactisch) met name op eigen vakgebied voor zowel de lijn- als projectorganisatie van UWV.
Onderhoudt een goede relatie met de afdeling inkoop.
Fungeert binnen het ‘Leveranciers management’ proces als primair aanspreekpunt voor de ICT-leveranciers.
Draagt zorg voor een nadere specificatie van de kwaliteit van de door leverancier te leveren ICT diensten, maakt de kwaliteit meetbaar en maakt afspraken over de wijze waarop over de kwaliteit van de ICT dienstverlening wordt gerapporteerd.
Draagt zorg voor de bewaking van het leveringsproces en de kwaliteit van de producten en diensten.
De Contractmanager maakt deel uit van de afdeling LM van het ICT bedrijf van UWV, en valt daaronder binnen het team LM.
Het doel van de afdeling LM is het aangaan, managen en beëindigen van opdrachtgeving aan de ICT leveranciers van UWV op tactisch niveau.
Naast het feit dat de Contractmanager voornamelijk opereert op en vanuit het tactisch niveau, is ook het ondersteunen van de opdrachtgeversfunctie op strategisch niveau en het inhoudelijk toetsen op operationeel niveau een onderdeel van de rol en functie.
De Contractmanager fungeert voor de UWV organisatie als het formele contactpunt naar de ICT leveranciers van UWV en voor de ICT leveranciers fungeert dit andersom.
De driedeling ‘aangaan, managen en beëindigen’ van leveranciersrelaties geeft op hoofdlijnen de functie binnen het ICT werkveld weer. Op dit brandpunt tussen UWV en de ICT leveranciers richt de Contractmanager relevante processen in en structureert deze waar nodig. De Contractmanager is ook verantwoordelijk voor het opstellen van het leveranciersplan, de vorming van de (interne) regiegroep. Het leveranciersplan en de regiegroep zijn belangrijke instrumenten op tactisch niveau om alle acties van en naar de ICT leveranciers en UWV inzichtelijk te hebben en te kunnen sturen hierop.
Een belangrijk aspect van de functie is de dynamiek; de functie beweegt zich binnen en tussen alle hiërarchische niveaus van de UWV organisatie, de Contractmanager moet zeer goed hiertussen kunnen schakelen en altijd goed de belangen van betrokkenen en het volledige speelveld kunnen overzien. Het speelveld binnen en buiten de UWV organisatie is altijd in beweging, dit stelt naast de bovengenoemde functie specifieke competenties hoge eisen aan de flexibiliteit, stressbestendigheid, empathie en sensitiviteit van de Contractmanager.
Eisen:
- Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan
- Onderstaande eisen zijn verplicht en moeten duidelijk terug komen in het CV. Graag bij de motivatie punt voor punt een toelichting.
-U dient één referentie van een relevante opdracht aan te leveren bij uw aanbieding. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document
uploaden. U vermeldt opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden
en resultaat. Als u eerder bij het UWV heeft gewerkt, dan een referentie aan te leveren van uw laatst gewerkte opdracht binnen UWV.
- Indien niet gewerkt afgelopen jaar: referentie ouder dan een jaar gebruiken
- Indien afgelopen jaar bij huidige werkgever: referentie werkgever daarvoor opgeven
-Maximum uurtarief wordt niet vermeld (functieschaal 9). Aanbieders worden verzocht een aanbieding te doen tegen een -naar hun opvatting-
marktconform uurtarief. Uurtarief inclusief reiskosten woon-werk v.v. en parkeerkosten, exclusief BTW
-2-5 jaar aantoonbare ervaring als contractmanager op het gebied van ICT in de afgelopen 5 jaar
-Ervaring met werken in grote en complexe organisatie
-Ervaring contractmanagement op het gebied van infrastructurele ICT diensten
Competenties:
Samenwerken
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Inzet
Organisatieloyaliteit
Netwerken
Marktgerichtheid
Ondernemerschap
Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV)
Opdrachtomschrijving:
Is verantwoordelijk voor het onderhouden van goed functionerende klant- en leveranciersrelaties
Ondersteunt de voorbereidingsprojecten welke leiden tot een Europese aanbesteding van ICT-dienstverlening.
Verantwoordelijk voor de inrichting, na het gunnen van een aanbesteding van het leveranciersmanagement van leverancier(s), op een eenduidige en adequate wijze conform de vastgestelde procedures.
Onderhandelt met leveranciers over de inhoud en de prijsstelling van offertes, welke worden uitgebracht binnen de kaders van de in mantelovereenkomsten vastgelegde afspraken.
Beëindigt de dienstverlening volgens de vooraf overeengekomen contractuele bepalingen en, indien relevant, voert onderhandelingen hierover.
Richt de totale contractenset van een van de dienstverlenende segmenten in en voert hier de regie en het leveranciers- en contractmanagement over.
Volgt ontwikkelingen in relatie tot het vakgebied gerelateerd aan concernbrede belangen. Neemt deel aan richtinggevende netwerken op het vakgebied.
Legt vanuit het eigen vakgebied verbanden en relaties naar andere vakgebieden.
Levert informatie en kennis (strategisch, tactisch) met name op eigen vakgebied voor zowel de lijn- als projectorganisatie van UWV.
Onderhoudt een goede relatie met de afdeling inkoop.
Fungeert binnen het ‘Leveranciers management’ proces als primair aanspreekpunt voor de ICT-leveranciers.
Draagt zorg voor een nadere specificatie van de kwaliteit van de door leverancier te leveren ICT diensten, maakt de kwaliteit meetbaar en maakt afspraken over de wijze waarop over de kwaliteit van de ICT dienstverlening wordt gerapporteerd.
Draagt zorg voor de bewaking van het leveringsproces en de kwaliteit van de producten en diensten.
De Contractmanager maakt deel uit van de afdeling LM van het ICT bedrijf van UWV, en valt daaronder binnen het team LM.
Het doel van de afdeling LM is het aangaan, managen en beëindigen van opdrachtgeving aan de ICT leveranciers van UWV op tactisch niveau.
Naast het feit dat de Contractmanager voornamelijk opereert op en vanuit het tactisch niveau, is ook het ondersteunen van de opdrachtgeversfunctie op strategisch niveau en het inhoudelijk toetsen op operationeel niveau een onderdeel van de rol en functie.
De Contractmanager fungeert voor de UWV organisatie als het formele contactpunt naar de ICT leveranciers van UWV en voor de ICT leveranciers fungeert dit andersom.
De driedeling ‘aangaan, managen en beëindigen’ van leveranciersrelaties geeft op hoofdlijnen de functie binnen het ICT werkveld weer. Op dit brandpunt tussen UWV en de ICT leveranciers richt de Contractmanager relevante processen in en structureert deze waar nodig. De Contractmanager is ook verantwoordelijk voor het opstellen van het leveranciersplan, de vorming van de (interne) regiegroep. Het leveranciersplan en de regiegroep zijn belangrijke instrumenten op tactisch niveau om alle acties van en naar de ICT leveranciers en UWV inzichtelijk te hebben en te kunnen sturen hierop.
Een belangrijk aspect van de functie is de dynamiek; de functie beweegt zich binnen en tussen alle hiërarchische niveaus van de UWV organisatie, de Contractmanager moet zeer goed hiertussen kunnen schakelen en altijd goed de belangen van betrokkenen en het volledige speelveld kunnen overzien. Het speelveld binnen en buiten de UWV organisatie is altijd in beweging, dit stelt naast de bovengenoemde functie specifieke competenties hoge eisen aan de flexibiliteit, stressbestendigheid, empathie en sensitiviteit van de Contractmanager.
Eisen:
- Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan
- Onderstaande eisen zijn verplicht en moeten duidelijk terug komen in het CV. Graag bij de motivatie punt voor punt een toelichting.
-U dient één referentie van een relevante opdracht aan te leveren bij uw aanbieding. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document
uploaden. U vermeldt opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden
en resultaat. Als u eerder bij het UWV heeft gewerkt, dan een referentie aan te leveren van uw laatst gewerkte opdracht binnen UWV.
- Indien niet gewerkt afgelopen jaar: referentie ouder dan een jaar gebruiken
- Indien afgelopen jaar bij huidige werkgever: referentie werkgever daarvoor opgeven
-Maximum uurtarief wordt niet vermeld (functieschaal 9). Aanbieders worden verzocht een aanbieding te doen tegen een -naar hun opvatting-
marktconform uurtarief. Uurtarief inclusief reiskosten woon-werk v.v. en parkeerkosten, exclusief BTW
-2-5 jaar aantoonbare ervaring als contractmanager op het gebied van ICT in de afgelopen 5 jaar
-Ervaring met werken in grote en complexe organisatie
-Ervaring contractmanagement op het gebied van infrastructurele ICT diensten
Competenties:
Samenwerken
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Inzet
Organisatieloyaliteit
Netwerken
Marktgerichtheid
Ondernemerschap
Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.