Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Servicemanager/servicedesk Coördinator - MCL (Medisch centrum Leeuwarden)

Servicemanager/servicedesk Coördinator - MCL (Medisch centrum Leeuwarden)

Info

Functie

Servicemanager/servicedesk Coördinator - MCL (Medisch centrum Leeuwarden)

Locatie

Leeuwarden

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

01.10.2023 - 21.04.2024

Opdrachtnummer

144589

Sluitingsdatum

date-icon29.09.2023 clock-icon14:39
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving: 

- Voor het MCL Leeuwarden (Medisch centrum Leeuwarden) Zijn wij opzoek naar een Servicemanager/Coordinator. 

Eisen&Wensen: 

-Certificaten/Diploma niet vereist zou wel een pluspunt zijn. 

-Service manager/Coördinator met ervaring 3-5 jaar.

-Helpdesk ITIL Processen. TOPDESK – Incident en problem change management.

-Full time of 32uur

-Op Locatie werken.

-Upgraden incident change processen.

-6 mnd. Optie tot verlenging.



Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving: 

- Voor het MCL Leeuwarden (Medisch centrum Leeuwarden) Zijn wij opzoek naar een Servicemanager/Coordinator. 

Eisen&Wensen: 

-Certificaten/Diploma niet vereist zou wel een pluspunt zijn. 

-Service manager/Coördinator met ervaring 3-5 jaar.

-Helpdesk ITIL Processen. TOPDESK – Incident en problem change management.

-Full time of 32uur

-Op Locatie werken.

-Upgraden incident change processen.

-6 mnd. Optie tot verlenging.



De recruiter

Pedram Akbari

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center