Opdrachten

Raad van State Audiovisueel medewerker

Audiovisueel medewerker

Info

Functie

Audiovisueel medewerker

Locatie

Den Haag

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

06.06.2022 - 30.12.2022

Opdrachtnummer

107921

Sluitingsdatum

date-icon12.05.2022 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Sinds de coronapandemie wordt er veel digitaal/hybride vergaderd. Dit zal voorlopig aanblijven. Medewerkers maken
gebruik van de vergaderzalen en wensen daarbij AV-ondersteuning. Dit bestaat o.a. uit het
inschakelen van scherm, pc, opstarten van Teams/Webex vergadering en uitleg ervan zodat medewerkers dit evt. in het
vervolg zelf kunnen regelen. Voornamelijk bij evenementen waarbij AV gebruikt wordt zal de ondersteuning altijd nodig zijn.
De hoofdtaak van deze 'opdracht' is voornamelijk audiovisueel gericht. Daarnaast kan de medewerker basiswerkzaamheden
van de Servicedesk verrichten. Let op, dit is een facilitaire Servicedesk (geen ICT). Dit zal o.a. het reserveren van
vergaderzalen zijn wat we in Topdesk (FMIS) doen. Daar verwerken wij ook alle meldingen/storingen.


Achtergrond opdracht:

Sinds januari 2021 zijn een groot aantal vergaderzalen en zittingszalen ingericht met audiovisuele voorzieningen (scherm,
camera, microfoons, enz) zodat er digitaal/hybride overlegd kan worden.


Eisen:

- MBO ICT-AV werk en/of denkniveau 3 Jaren
- Ervaring met Teams/Webex
Microsoft office (Word, Excel, Outlook, enz)


Wensen:

- Naast bovenstaande competenties is het ook van belang dat
- De medewerker integer is gezien de werkzaamheden van de organisatie
- Kennis van het facilitaire managementsysteem Topdesk


Competenties:

- Pro-actief (open en positieve houding)
- Netjes, vervalt niet in vaktermen)
- Actiegericht
- Stressbestendig

Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (Assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Raad van State

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Sinds de coronapandemie wordt er veel digitaal/hybride vergaderd. Dit zal voorlopig aanblijven. Medewerkers maken
gebruik van de vergaderzalen en wensen daarbij AV-ondersteuning. Dit bestaat o.a. uit het
inschakelen van scherm, pc, opstarten van Teams/Webex vergadering en uitleg ervan zodat medewerkers dit evt. in het
vervolg zelf kunnen regelen. Voornamelijk bij evenementen waarbij AV gebruikt wordt zal de ondersteuning altijd nodig zijn.
De hoofdtaak van deze 'opdracht' is voornamelijk audiovisueel gericht. Daarnaast kan de medewerker basiswerkzaamheden
van de Servicedesk verrichten. Let op, dit is een facilitaire Servicedesk (geen ICT). Dit zal o.a. het reserveren van
vergaderzalen zijn wat we in Topdesk (FMIS) doen. Daar verwerken wij ook alle meldingen/storingen.


Achtergrond opdracht:

Sinds januari 2021 zijn een groot aantal vergaderzalen en zittingszalen ingericht met audiovisuele voorzieningen (scherm,
camera, microfoons, enz) zodat er digitaal/hybride overlegd kan worden.


Eisen:

- MBO ICT-AV werk en/of denkniveau 3 Jaren
- Ervaring met Teams/Webex
Microsoft office (Word, Excel, Outlook, enz)


Wensen:

- Naast bovenstaande competenties is het ook van belang dat
- De medewerker integer is gezien de werkzaamheden van de organisatie
- Kennis van het facilitaire managementsysteem Topdesk


Competenties:

- Pro-actief (open en positieve houding)
- Netjes, vervalt niet in vaktermen)
- Actiegericht
- Stressbestendig

Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (Assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Roy Udo

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center