Opdrachten
Info
Functie
Audiovisueel medewerkerLocatie
Den HaagUren per week
32 uren per weekLooptijd
06.06.2022 - 30.12.2022Opdrachtnummer
107921Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
Sinds de coronapandemie wordt er veel digitaal/hybride vergaderd. Dit zal voorlopig aanblijven. Medewerkers maken
gebruik van de vergaderzalen en wensen daarbij AV-ondersteuning. Dit bestaat o.a. uit het
inschakelen van scherm, pc, opstarten van Teams/Webex vergadering en uitleg ervan zodat medewerkers dit evt. in het
vervolg zelf kunnen regelen. Voornamelijk bij evenementen waarbij AV gebruikt wordt zal de ondersteuning altijd nodig zijn.
De hoofdtaak van deze 'opdracht' is voornamelijk audiovisueel gericht. Daarnaast kan de medewerker basiswerkzaamheden
van de Servicedesk verrichten. Let op, dit is een facilitaire Servicedesk (geen ICT). Dit zal o.a. het reserveren van
vergaderzalen zijn wat we in Topdesk (FMIS) doen. Daar verwerken wij ook alle meldingen/storingen.
Sinds januari 2021 zijn een groot aantal vergaderzalen en zittingszalen ingericht met audiovisuele voorzieningen (scherm,
camera, microfoons, enz) zodat er digitaal/hybride overlegd kan worden.
Eisen:
- MBO ICT-AV werk en/of denkniveau 3 Jaren
- Ervaring met Teams/Webex
- Microsoft office (Word, Excel, Outlook, enz)
Wensen:
- Naast bovenstaande competenties is het ook van belang dat
- De medewerker integer is gezien de werkzaamheden van de organisatie
- Kennis van het facilitaire managementsysteem Topdesk
Competenties:
Raad van State
Opdrachtomschrijving:
Sinds de coronapandemie wordt er veel digitaal/hybride vergaderd. Dit zal voorlopig aanblijven. Medewerkers maken
gebruik van de vergaderzalen en wensen daarbij AV-ondersteuning. Dit bestaat o.a. uit het
inschakelen van scherm, pc, opstarten van Teams/Webex vergadering en uitleg ervan zodat medewerkers dit evt. in het
vervolg zelf kunnen regelen. Voornamelijk bij evenementen waarbij AV gebruikt wordt zal de ondersteuning altijd nodig zijn.
De hoofdtaak van deze 'opdracht' is voornamelijk audiovisueel gericht. Daarnaast kan de medewerker basiswerkzaamheden
van de Servicedesk verrichten. Let op, dit is een facilitaire Servicedesk (geen ICT). Dit zal o.a. het reserveren van
vergaderzalen zijn wat we in Topdesk (FMIS) doen. Daar verwerken wij ook alle meldingen/storingen.
Sinds januari 2021 zijn een groot aantal vergaderzalen en zittingszalen ingericht met audiovisuele voorzieningen (scherm,
camera, microfoons, enz) zodat er digitaal/hybride overlegd kan worden.
Eisen:
- MBO ICT-AV werk en/of denkniveau 3 Jaren
- Ervaring met Teams/Webex
- Microsoft office (Word, Excel, Outlook, enz)
Wensen:
- Naast bovenstaande competenties is het ook van belang dat
- De medewerker integer is gezien de werkzaamheden van de organisatie
- Kennis van het facilitaire managementsysteem Topdesk
Competenties:
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.