Opdrachten
Info
Functie
Sr BeheerderLocatie
MaaslandUren per week
40 uren per weekLooptijd
16.10.2022 - 15.10.2023Opdrachtnummer
111644Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
1. Beheert de ICT middelen door:
- het raadplegen van het werkzaamhedenregistratiesysteem;
- het inhoudelijk beoordelen en interpreteren van aanvragen op proces, product, technische en logistieke aspecten;
- het zo nodig inwinnen van nadere informatie; - het maken en registreren van nadere afspraken met klanten/gebruikers;
- het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;- het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
- het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;- het instrueren van beheerders ICT;
- het laten nemen van preventieve en correctieve maatregelen;- het uitvoeren van installatiewerkzaamheden;
- het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;- het, in overleg, (laten) nemen van preventieve en correctieve maatregelen.
2. Controleert de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
- het laten verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;- het laten registreren van afwijkingen en problemen;- het laten aanleveren van configuratiebeheer informatie;
- het opmaken en actueel houden van installatie- en/of beheerdocumentatie.
3. Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
- het adviseren en coördineren in het wijzigingenproces en het incidentenproces;
- het afhandelen van zeer complexe incidenten en problemen;
- het melden van afwijkende situaties in beheer omgevingen en bij de eindgebruiker;
- het leveren van locatie, configuratie en klantspecifieke kennis;
- het controleren van en adviseren over detailplanning, werkverdeling, werkvoorbereiding en incidentencoördinatie;
- het leveren van informatie ter verduidelijking en concretisering van niet direct zichtbare werklast;
- het, in voorkomend geval, fungeren als projectcoördinator;
- het leveren van advies betreffende techniek, samenhang en haalbaarheid;- het, op verzoek, analyseren van complexe technische vraagstukken rondom wijzigingen, incidenten en problemen;
- het (laten) testen van de geleverde ICT middelen.4. Begeleidt en coacht collega beheerders ICT en 1e beheerder ICT
- het coördineren van de werkzaamheden van collega beheerders ICT en 1e beheerder ICT
Achtergrond opdracht:
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de sectie IT-Toepassingen (ITT) van de afdeling Generieke IT & Infrastructuur (GIT&INFRA), organisatorisch ondergebracht in het JIVC van de Defensie Materieel Organisatie (DMO).
De primaire doelstelling van GIT&INFRA is het exploiteren van de Defensie-infrastructuur en hierop ICT Services te verzorgen, op een zodanige wijze dat effectief tegemoet gekomen kan worden aan de wensen en eisen van de klant en dat de invulling daarvan op een zo efficiënt mogelijke wijze plaatsvindt. De secties hebben binnen de doelstelling van GIT&INFRA als doel het realiseren van de beschikbaarheid en het beheer van gekwalificeerd personeel en materieel om uitvoering te geven aan proces-, project- en resourcemanagement activiteiten op het gebied van realiseren en leveren. De kaders zijn afkomstig vanuit de sturende secties. Elke sectie houdt zich met een specifiek werkgebied bezig.
Voor de sectie ITT binnen de afdeling GIT&INFRA zijn wij op zoek naar een Senior Beheerder ICT die zich gaat richten op het aandachtsgebied SAP.
Eisen:
-Bij deze aanvraag is een 'Verklaring van geen bezwaar' (VGB) nodig. Dit onderzoek kan tussen de 8 a 12 weken duren. Hierna kan daadwerkelijk pas worden begonnen met de opdracht.
-Bij de aanbieding van een kandidaat is het invullen van het aanbiedingsformulier verplicht. Hierbij wordt ook gevraagd om de eisen en de wensen toe te lichten + een verwijzing naar het cv te vermelden.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en ervaring in het implementeren van SAP toepassingen.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het bouwen van ICT architecturen en - infrastructuren.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP HANA 2.x
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP Solution Manager 7.2 en/of SAP Focused Run 2.0
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP Netweaver 7.5.
-Kandidaat is in bezit van een geldig SAP NetWeaver 7.5 certificaat in combinatie met SAP HANA (SAP Certified Technology Associate – System Administration (SAP HANA) with SAP NetWeaver 7.5).
-Kandidaat is in het bezit van een HBO diploma.
Wensen:
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SAP Fiori (Frontend Server & SAP Gateway (Odata)).
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SAP systeemconversies o.a. ERP naar S/4 HANA, MDG naar S/4 HANA.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Netwerkbeheer (IP-netwerken, VLAN, proxy's, firewalls, loadbalancers, protocollen zoals http/https/ sftp).
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Storage, Back-up/Restore en Uitwijk.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Linux/Unix.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SSO en Encryptie.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervating met Agile en/of DevOps
-Kandidaat is bij voorkeur in het bezit van een HBO diploma richting Informatica of bedrijfskunde of Business IT & Management.
Competenties:
-Analyseren
-Communiceren
-Creatief
-Flexibel
-Initiatief
-Integer
-Klantgericht
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Ministerie van Defensie (BT)
Opdrachtomschrijving:
1. Beheert de ICT middelen door:
- het raadplegen van het werkzaamhedenregistratiesysteem;
- het inhoudelijk beoordelen en interpreteren van aanvragen op proces, product, technische en logistieke aspecten;
- het zo nodig inwinnen van nadere informatie; - het maken en registreren van nadere afspraken met klanten/gebruikers;
- het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;- het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
- het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;- het instrueren van beheerders ICT;
- het laten nemen van preventieve en correctieve maatregelen;- het uitvoeren van installatiewerkzaamheden;
- het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;- het, in overleg, (laten) nemen van preventieve en correctieve maatregelen.
2. Controleert de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
- het laten verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;- het laten registreren van afwijkingen en problemen;- het laten aanleveren van configuratiebeheer informatie;
- het opmaken en actueel houden van installatie- en/of beheerdocumentatie.
3. Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
- het adviseren en coördineren in het wijzigingenproces en het incidentenproces;
- het afhandelen van zeer complexe incidenten en problemen;
- het melden van afwijkende situaties in beheer omgevingen en bij de eindgebruiker;
- het leveren van locatie, configuratie en klantspecifieke kennis;
- het controleren van en adviseren over detailplanning, werkverdeling, werkvoorbereiding en incidentencoördinatie;
- het leveren van informatie ter verduidelijking en concretisering van niet direct zichtbare werklast;
- het, in voorkomend geval, fungeren als projectcoördinator;
- het leveren van advies betreffende techniek, samenhang en haalbaarheid;- het, op verzoek, analyseren van complexe technische vraagstukken rondom wijzigingen, incidenten en problemen;
- het (laten) testen van de geleverde ICT middelen.4. Begeleidt en coacht collega beheerders ICT en 1e beheerder ICT
- het coördineren van de werkzaamheden van collega beheerders ICT en 1e beheerder ICT
Achtergrond opdracht:
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de sectie IT-Toepassingen (ITT) van de afdeling Generieke IT & Infrastructuur (GIT&INFRA), organisatorisch ondergebracht in het JIVC van de Defensie Materieel Organisatie (DMO).
De primaire doelstelling van GIT&INFRA is het exploiteren van de Defensie-infrastructuur en hierop ICT Services te verzorgen, op een zodanige wijze dat effectief tegemoet gekomen kan worden aan de wensen en eisen van de klant en dat de invulling daarvan op een zo efficiënt mogelijke wijze plaatsvindt. De secties hebben binnen de doelstelling van GIT&INFRA als doel het realiseren van de beschikbaarheid en het beheer van gekwalificeerd personeel en materieel om uitvoering te geven aan proces-, project- en resourcemanagement activiteiten op het gebied van realiseren en leveren. De kaders zijn afkomstig vanuit de sturende secties. Elke sectie houdt zich met een specifiek werkgebied bezig.
Voor de sectie ITT binnen de afdeling GIT&INFRA zijn wij op zoek naar een Senior Beheerder ICT die zich gaat richten op het aandachtsgebied SAP.
Eisen:
-Bij deze aanvraag is een 'Verklaring van geen bezwaar' (VGB) nodig. Dit onderzoek kan tussen de 8 a 12 weken duren. Hierna kan daadwerkelijk pas worden begonnen met de opdracht.
-Bij de aanbieding van een kandidaat is het invullen van het aanbiedingsformulier verplicht. Hierbij wordt ook gevraagd om de eisen en de wensen toe te lichten + een verwijzing naar het cv te vermelden.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en ervaring in het implementeren van SAP toepassingen.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het bouwen van ICT architecturen en - infrastructuren.
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP HANA 2.x
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP Solution Manager 7.2 en/of SAP Focused Run 2.0
-Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SAP Netweaver 7.5.
-Kandidaat is in bezit van een geldig SAP NetWeaver 7.5 certificaat in combinatie met SAP HANA (SAP Certified Technology Associate – System Administration (SAP HANA) with SAP NetWeaver 7.5).
-Kandidaat is in het bezit van een HBO diploma.
Wensen:
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SAP Fiori (Frontend Server & SAP Gateway (Odata)).
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SAP systeemconversies o.a. ERP naar S/4 HANA, MDG naar S/4 HANA.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Netwerkbeheer (IP-netwerken, VLAN, proxy's, firewalls, loadbalancers, protocollen zoals http/https/ sftp).
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Storage, Back-up/Restore en Uitwijk.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met Linux/Unix.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met SSO en Encryptie.
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervating met Agile en/of DevOps
-Kandidaat is bij voorkeur in het bezit van een HBO diploma richting Informatica of bedrijfskunde of Business IT & Management.
Competenties:
-Analyseren
-Communiceren
-Creatief
-Flexibel
-Initiatief
-Integer
-Klantgericht
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.