Opdrachten

Ministerie van Defensie (BT) ICT Helpdeskmedewerker

ICT Helpdeskmedewerker

Info

Functie

ICT Helpdeskmedewerker

Locatie

Huis ter Heide

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

15.05.2022 - 14.05.2023

Opdrachtnummer

106024

Sluitingsdatum

date-icon28.04.2022 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO).
JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICTdienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig,
behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten.

Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken 
Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide.
Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie?

Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een
optimale service te bieden.

Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:
- Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen
- Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen
- Het geven van uitleg aan gebruikers
- Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden

Achtergrond opdracht:
Wegens onderbezetting en het toenemende werkaanbod zijn er extra FTE's nodig.


Eisen:

-Bij deze aanvraag is een 'Verklaring van geen bezwaar' (VGB) nodig. Dit onderzoek kan tussen de 8 a 12 weken duren. Hierna kan daadwerkelijk pas worden begonnen met de opdracht.
-Bij de aanbieding van een kandidaat is het invullen van het aanbiedingsformulier verplicht. Hierbij wordt ook gevraagd om de eisen en de wensen toe te lichten + een verwijzing naar het cv te vermelden.
-Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker    
-Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding    
-Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op gebied van ICT    
-Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat    
-Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat    


Wensen:
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring als ICT helpdeskmedewerker    
-Kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring als ICT helpdeskmedewerker binnen de overheid    
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het uitvoeren van installatiewerkzaamheden    


Competenties:
Analytisch
Klantgericht
Stressbestendig 
Flexibel
Nauwkeurig 
Innitiatief

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Defensie (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO).
JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICTdienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig,
behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten.

Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken 
Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide.
Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie?

Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een
optimale service te bieden.

Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:
- Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen
- Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen
- Het geven van uitleg aan gebruikers
- Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden

Achtergrond opdracht:
Wegens onderbezetting en het toenemende werkaanbod zijn er extra FTE's nodig.


Eisen:

-Bij deze aanvraag is een 'Verklaring van geen bezwaar' (VGB) nodig. Dit onderzoek kan tussen de 8 a 12 weken duren. Hierna kan daadwerkelijk pas worden begonnen met de opdracht.
-Bij de aanbieding van een kandidaat is het invullen van het aanbiedingsformulier verplicht. Hierbij wordt ook gevraagd om de eisen en de wensen toe te lichten + een verwijzing naar het cv te vermelden.
-Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker    
-Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding    
-Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op gebied van ICT    
-Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat    
-Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat    


Wensen:
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring als ICT helpdeskmedewerker    
-Kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring als ICT helpdeskmedewerker binnen de overheid    
-Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het uitvoeren van installatiewerkzaamheden    


Competenties:
Analytisch
Klantgericht
Stressbestendig 
Flexibel
Nauwkeurig 
Innitiatief

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Roy Udo

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.