Opdrachten

Ministerie van Algemene Zaken (BT) Topdesk consultant

Topdesk consultant

Info

Functie

Topdesk consultant

Locatie

Den Haag

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

31.08.2022 - 30.12.2022

Opdrachtnummer

116466

Sluitingsdatum

date-icon04.08.2022 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Let op! Het betreft hier een opdrachtsomvang van 1,4 FTE. Er mogen dus meerdere personen actief zijn op de klus.

Ondersteunen bij de implementatie van processen en procedures conform de ISM/USM methodiek waarbij Topdesk als ondersteunende tool
wordt ingezet.

Van de consultant wordt verwacht dat hij adviserend kan optreden en de voor en nadelen van de verschillende inrichtingsmogelijkheden
kan benoemen en kan onderbouwen en oplossingen binnen Topdesk kan implementeren.

De consultant moet minimaal ervaring hebben met:
Inrichten van Diensten en SLA's binnen Topdesk
Het migreren van Configuratie Management naar Asset Management
Het inrichten van de Asset Management module en de procedures er omheen om Asset Management actueel te houden
Het inrichten van het Zelf Service Portaal en het eventueel opnemen van aanvullende content die binnen het portaal ontsloten worden
(denk aan webformulieren. pdf-formulieren ed).
Het optmaal gebruik maken van de meer Facilitaire modules van Topdesk
Andere implementatie werkzaamheden.
De consultant zal deze werkzaamheden gezamenlijk uitvoeren met de interne functioneel beheerder van Topdesk. Waar nodig zal hij deze coachen

Achtergrond opdracht:
Het Ministerie van Algemene Zaken is bezig met een optimalisatieslag van de ingerichte processen voor ICT. Daarnaast wil men deze processen ook gaan gebruiken voor de facilitaire dienstverlening. Om dit vorm te geven is halverwege dit jaar het project "Procesmatig Werken"opgestart.

Om dit te doen wil men op basis van ISM en USM de processen verder implementeren . De hieruit volgende procedures dienen beschrijven te worden en geimplementeerd binnen de organisatie samen met de bijbehorende werkinstructies (deze laatste worden opgeleverd door de staande organisatie).

Hiervoor is additionele capaciteit nodig om dit te ondersteunen.

Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

- Minimaal 6 jaar ervaring met het inrichten van Topdesk
- Gedegen kennis van en ervaring met het werken conform beheerprocessen op basis van ISM/USM
- Aantoonbaar HBO+ werk- en denk niveau
- Ondergaan van een VOG en AIVD-A screening is verplicht. Reeds al een AIVD of MIVD screening gehad? Geef dat dan vroegtijdig aan

Wensen:
Kennis van webformulieren is een pre
Kennis van Business Objects is een pre
• Ruime ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen;
• Ervaring met high secure omgevingen;
• Ruime kennis en ervaring met beheermethodieken (ervaring met de processen conform de Integrated Service Management (ISM) filosofie is een pré);

Competenties
:
• Stressbestendig; • Initiatief; • Klantgerichtheid; • Samenwerken; • Analyseren; • Communiceren op basis van feiten;
• Omgevingsbewustzijn; • Plannen en organiseren; • Voortgangscontrole; • Zelfontwikkeling; • Groot doorzettingsvermogen;
• Proactief; • Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig zijn; • Bestuurssensitiviteit; • Integer; • Netwerken; • Organisatiesensitief;• Oordeelsvorming;
• Visie; • Luistervaardig.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Algemene Zaken (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Let op! Het betreft hier een opdrachtsomvang van 1,4 FTE. Er mogen dus meerdere personen actief zijn op de klus.

Ondersteunen bij de implementatie van processen en procedures conform de ISM/USM methodiek waarbij Topdesk als ondersteunende tool
wordt ingezet.

Van de consultant wordt verwacht dat hij adviserend kan optreden en de voor en nadelen van de verschillende inrichtingsmogelijkheden
kan benoemen en kan onderbouwen en oplossingen binnen Topdesk kan implementeren.

De consultant moet minimaal ervaring hebben met:
Inrichten van Diensten en SLA's binnen Topdesk
Het migreren van Configuratie Management naar Asset Management
Het inrichten van de Asset Management module en de procedures er omheen om Asset Management actueel te houden
Het inrichten van het Zelf Service Portaal en het eventueel opnemen van aanvullende content die binnen het portaal ontsloten worden
(denk aan webformulieren. pdf-formulieren ed).
Het optmaal gebruik maken van de meer Facilitaire modules van Topdesk
Andere implementatie werkzaamheden.
De consultant zal deze werkzaamheden gezamenlijk uitvoeren met de interne functioneel beheerder van Topdesk. Waar nodig zal hij deze coachen

Achtergrond opdracht:
Het Ministerie van Algemene Zaken is bezig met een optimalisatieslag van de ingerichte processen voor ICT. Daarnaast wil men deze processen ook gaan gebruiken voor de facilitaire dienstverlening. Om dit vorm te geven is halverwege dit jaar het project "Procesmatig Werken"opgestart.

Om dit te doen wil men op basis van ISM en USM de processen verder implementeren . De hieruit volgende procedures dienen beschrijven te worden en geimplementeerd binnen de organisatie samen met de bijbehorende werkinstructies (deze laatste worden opgeleverd door de staande organisatie).

Hiervoor is additionele capaciteit nodig om dit te ondersteunen.

Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

- Minimaal 6 jaar ervaring met het inrichten van Topdesk
- Gedegen kennis van en ervaring met het werken conform beheerprocessen op basis van ISM/USM
- Aantoonbaar HBO+ werk- en denk niveau
- Ondergaan van een VOG en AIVD-A screening is verplicht. Reeds al een AIVD of MIVD screening gehad? Geef dat dan vroegtijdig aan

Wensen:
Kennis van webformulieren is een pre
Kennis van Business Objects is een pre
• Ruime ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen;
• Ervaring met high secure omgevingen;
• Ruime kennis en ervaring met beheermethodieken (ervaring met de processen conform de Integrated Service Management (ISM) filosofie is een pré);

Competenties
:
• Stressbestendig; • Initiatief; • Klantgerichtheid; • Samenwerken; • Analyseren; • Communiceren op basis van feiten;
• Omgevingsbewustzijn; • Plannen en organiseren; • Voortgangscontrole; • Zelfontwikkeling; • Groot doorzettingsvermogen;
• Proactief; • Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig zijn; • Bestuurssensitiviteit; • Integer; • Netwerken; • Organisatiesensitief;• Oordeelsvorming;
• Visie; • Luistervaardig.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jacqueline Graaf

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center