Opdrachten

HR - Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Senior Adviseur Bedrijfsvoering

Senior Adviseur Bedrijfsvoering

Info

Functie

Senior Adviseur Bedrijfsvoering

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

28.04.2024 - 30.12.2024

Opdrachtnummer

158431

Sluitingsdatum

date-icon26.04.2024 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De afdeling P&O is in ontwikkeling en we zijn op zoek naar een collega die enthousiast wordt om
samen met de afdeling P&O verder te bouwen aan een professionele proactieve afdeling. Denk
hierbij aan het stimuleren en verbeteren van de onderlinge samenwerking, de optimalisatie van de
processen maar ook aan het bouwen aan een stevige en betrouwbare dienstverlening.

 
Je bent de stevige strategische gesprekspartner van jouw interne klantgebied. Je adviseert je
directeuren en managers op strategisch en tactisch niveau over P&O gerelateerde zaken en de
toepassing en uitwerking van het P&O beleid. Je verdiept je in jouw klantgebied en herkent trends
rond bijvoorbeeld strategische personeelsplanning. Je signaleert en vertaalt dit naar doelstellingen
en beleid en initieert activiteiten en interventies die nodig zijn om opgaven te realiseren. Hiermee
ben je bepalend voor de P&O agenda van jouw interne klantgebied. Daarnaast werk je samen met
de collega’s van het team Strategie en Ontwikkeling binnen de afdeling aan IGJ brede
beleidsvraagstukken en -projecten. Je draagt actief bij aan het definiëren en prioriteren van de
strategische P&O doelstellingen en vertaalt deze, in samenwerking met jouw P&O collega’s, naar
P&O opgaven. Je treedt daarbij op als sparringpartner en soms ook als projectleider.

 
Je bent binnen de afdeling P&O het eerste aanspreekpunt van een accountteam dat jouw
klantgebied adviseert. Binnen dat team werk je samen met een P&O-adviseur, een medewerker
van P&O Support en een adviseur van Leren en Ontwikkelen en Werving & Selectie en waar nodig
met andere experts aan de organisatie brede doelstellingen van de IGJ binnen jouw klantgebied.
Dit accountteam stuur jij op een natuurlijke manier aan. Je neemt verantwoordelijkheid voor de
regie, kwaliteit en realisatie van de P&O opgaven en reguliere P&O processen in jouw klantgebied
en bent in staat om te sturen op inzet, samenwerking en resultaat. 


Afdeling en team
De afdeling P&O zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van beleid op het gebied van de
ontwikkeling van mens en organisatie. De afdeling is adviserend, dienstverlenend en
ondersteunend voor het management van de IGJ en informerend aan de medewerkers van de IGJ.
De afdeling P&O bestaat uit vier teams; P&O Advies, Strategie en Ontwikkeling, P&O Support en de
Experts. 


Kennis, ervaring, competenties en vaardigheden
• Je hebt minimaal WO werk- en denkniveau;
• Je hebt ruime ervaring, minstens 5 tot 7 jaar als P&O adviseur of een vergelijkbare rol, waarin
je op tactisch/strategisch niveau geadviseerd hebt;
- Je hebt aantoonbare ervaring met het realiseren van P&O opgaven, bijvoorbeeld rond
strategische personeelsplanning en in het participeren in organisatie brede P&O projecten. Bij
voorkeur heb je daarin een trekkersrol vervuld.
• Je hebt overtuigingskracht, dat betekent dat je een voorstel, advies of argumenten met
stelligheid en enthousiasme weet over te brengen (zowel mondeling als schriftelijk);
• Je bent organisatiesensitief. Je houdt rekening met de gevolgen van interne ontwikkelingen,
beslissingen en acties voor de organisatie en de eigen afdeling. 




Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

HR - Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De afdeling P&O is in ontwikkeling en we zijn op zoek naar een collega die enthousiast wordt om
samen met de afdeling P&O verder te bouwen aan een professionele proactieve afdeling. Denk
hierbij aan het stimuleren en verbeteren van de onderlinge samenwerking, de optimalisatie van de
processen maar ook aan het bouwen aan een stevige en betrouwbare dienstverlening.

 
Je bent de stevige strategische gesprekspartner van jouw interne klantgebied. Je adviseert je
directeuren en managers op strategisch en tactisch niveau over P&O gerelateerde zaken en de
toepassing en uitwerking van het P&O beleid. Je verdiept je in jouw klantgebied en herkent trends
rond bijvoorbeeld strategische personeelsplanning. Je signaleert en vertaalt dit naar doelstellingen
en beleid en initieert activiteiten en interventies die nodig zijn om opgaven te realiseren. Hiermee
ben je bepalend voor de P&O agenda van jouw interne klantgebied. Daarnaast werk je samen met
de collega’s van het team Strategie en Ontwikkeling binnen de afdeling aan IGJ brede
beleidsvraagstukken en -projecten. Je draagt actief bij aan het definiëren en prioriteren van de
strategische P&O doelstellingen en vertaalt deze, in samenwerking met jouw P&O collega’s, naar
P&O opgaven. Je treedt daarbij op als sparringpartner en soms ook als projectleider.

 
Je bent binnen de afdeling P&O het eerste aanspreekpunt van een accountteam dat jouw
klantgebied adviseert. Binnen dat team werk je samen met een P&O-adviseur, een medewerker
van P&O Support en een adviseur van Leren en Ontwikkelen en Werving & Selectie en waar nodig
met andere experts aan de organisatie brede doelstellingen van de IGJ binnen jouw klantgebied.
Dit accountteam stuur jij op een natuurlijke manier aan. Je neemt verantwoordelijkheid voor de
regie, kwaliteit en realisatie van de P&O opgaven en reguliere P&O processen in jouw klantgebied
en bent in staat om te sturen op inzet, samenwerking en resultaat. 


Afdeling en team
De afdeling P&O zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van beleid op het gebied van de
ontwikkeling van mens en organisatie. De afdeling is adviserend, dienstverlenend en
ondersteunend voor het management van de IGJ en informerend aan de medewerkers van de IGJ.
De afdeling P&O bestaat uit vier teams; P&O Advies, Strategie en Ontwikkeling, P&O Support en de
Experts. 


Kennis, ervaring, competenties en vaardigheden
• Je hebt minimaal WO werk- en denkniveau;
• Je hebt ruime ervaring, minstens 5 tot 7 jaar als P&O adviseur of een vergelijkbare rol, waarin
je op tactisch/strategisch niveau geadviseerd hebt;
- Je hebt aantoonbare ervaring met het realiseren van P&O opgaven, bijvoorbeeld rond
strategische personeelsplanning en in het participeren in organisatie brede P&O projecten. Bij
voorkeur heb je daarin een trekkersrol vervuld.
• Je hebt overtuigingskracht, dat betekent dat je een voorstel, advies of argumenten met
stelligheid en enthousiasme weet over te brengen (zowel mondeling als schriftelijk);
• Je bent organisatiesensitief. Je houdt rekening met de gevolgen van interne ontwikkelingen,
beslissingen en acties voor de organisatie en de eigen afdeling. 




Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jordan Gemert

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center