Opdrachten
Info
Functie
System Engineer Contactcenter Customer eXperience - BelastingdienstLocatie
ApeldoornUren per week
6 uren per weekLooptijd
30.06.2023 - 30.12.2023Opdrachtnummer
137961Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving
Als systemengineer Contact Center Infrastructuur (CCI) werk je in teamverband aan het instand houden en vernieuwen van de Contact Center Infrastuctuur technologie. De Contact Center Infrastuctuur routeert op basis van business rules de interacties tussen burgers en bedrijven en Contact Center Agenten (of bots) van de BelastingDienst. De Contact Center Infrastructuur omvat eveneens ondersteunende technologie om waar mogelijk de kwaliteit van de interactie te kunnen sturen en verbeteren.
De kennisbank van de ContactCenter Agenten is gerealiseerd met het product SDL/Tridion. De benodige expertise en skills zijn met name bedoeld voor het uitvoeren van DEV/OPS activiteiten op de SDL/Tridion implementatie van de Belastingdienst.
Achtergrond opdracht
De opdracht bevat twee componenten:
1. Operationeel beheer op de Tridion Productie en Acceptatie omgeving waarvoor een vast aantal uren (24) per maand is gereserveerd. De ervaring leert dat de Tridion omgeving weinig adhoc operationele ondersteuning vereist en kunnen de niet gebruikte uren in de opvolgende periode worden gebruikt voor het uitvoeren van correctief en adaptief onderhoud (verbeteringen), consultancy (onderzoek) en proactief advies (ongevraagd kennis en ervaring inbrengen).
2. Projectmatige inzet op basis van gecalculeerd en goed te keuren uren ten behoeve major changes (bij upgrade of grote functionele aanpassing).
De inzet zal starten met intake van de bestaande omgevingen. Met name de huidige Tridion 2013 exploitatie omgeving en intake (kwaliteits toets) van een voor de Belastingdienst geprepareerde Tridion 9.1 omgeving waarbij draaiboeken in migratie scripts nagenoeg klaar zijn voor live gang. Op basis van het intake resultaat zal een migratie project worden gedefinieert om de planning en benodigde uren boven op de vaste uren te alloceren.
De Tridion specialist is verantwoordelijk voor
- Operationeel Beheer en LCM taken zoals bewaken en handhaven operationele kwaliteit (housekeeping en incident management)
Eisen
Tridion gecertificeerd
Wensen
De specialist die we zoeken heeft de volgende kenmerken;
Ervaren SDL Tridion consultant (5+ jaar) Ervaring met upgrade trajecten met name SDL Tridion 2013 naar Tridion Sites 9.x Ervaring met migreren VBScript templates naar C# .net Communicatief en geeft pro-actief advies.
Implementeert zelf oplossingen.
Competenties
'can do' mentaliteit flexibiliteit 'communicatieve vaardigheden
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan de Belastingdienst geschiedt via Cegeka.
Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
Cegeka Consulting B.V.
Opdrachtomschrijving
Als systemengineer Contact Center Infrastructuur (CCI) werk je in teamverband aan het instand houden en vernieuwen van de Contact Center Infrastuctuur technologie. De Contact Center Infrastuctuur routeert op basis van business rules de interacties tussen burgers en bedrijven en Contact Center Agenten (of bots) van de BelastingDienst. De Contact Center Infrastructuur omvat eveneens ondersteunende technologie om waar mogelijk de kwaliteit van de interactie te kunnen sturen en verbeteren.
De kennisbank van de ContactCenter Agenten is gerealiseerd met het product SDL/Tridion. De benodige expertise en skills zijn met name bedoeld voor het uitvoeren van DEV/OPS activiteiten op de SDL/Tridion implementatie van de Belastingdienst.
Achtergrond opdracht
De opdracht bevat twee componenten:
1. Operationeel beheer op de Tridion Productie en Acceptatie omgeving waarvoor een vast aantal uren (24) per maand is gereserveerd. De ervaring leert dat de Tridion omgeving weinig adhoc operationele ondersteuning vereist en kunnen de niet gebruikte uren in de opvolgende periode worden gebruikt voor het uitvoeren van correctief en adaptief onderhoud (verbeteringen), consultancy (onderzoek) en proactief advies (ongevraagd kennis en ervaring inbrengen).
2. Projectmatige inzet op basis van gecalculeerd en goed te keuren uren ten behoeve major changes (bij upgrade of grote functionele aanpassing).
De inzet zal starten met intake van de bestaande omgevingen. Met name de huidige Tridion 2013 exploitatie omgeving en intake (kwaliteits toets) van een voor de Belastingdienst geprepareerde Tridion 9.1 omgeving waarbij draaiboeken in migratie scripts nagenoeg klaar zijn voor live gang. Op basis van het intake resultaat zal een migratie project worden gedefinieert om de planning en benodigde uren boven op de vaste uren te alloceren.
De Tridion specialist is verantwoordelijk voor
- Operationeel Beheer en LCM taken zoals bewaken en handhaven operationele kwaliteit (housekeeping en incident management)
Eisen
Tridion gecertificeerd
Wensen
De specialist die we zoeken heeft de volgende kenmerken;
Ervaren SDL Tridion consultant (5+ jaar) Ervaring met upgrade trajecten met name SDL Tridion 2013 naar Tridion Sites 9.x Ervaring met migreren VBScript templates naar C# .net Communicatief en geeft pro-actief advies.
Implementeert zelf oplossingen.
Competenties
'can do' mentaliteit flexibiliteit 'communicatieve vaardigheden
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan de Belastingdienst geschiedt via Cegeka.
Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
YellowFriday
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.