Technisch applicatie beheerder

DICTU - 2021/3291

Assen
36,00 uur
10-06-2021
3 maanden
Verlengbaar
Geen maximum tarief
Professional
Between
Sluit over 3 dagen
Customer Logo

Voor onze eindklant Dictu zijn wij op zoek naar een Applicatiebeheerder.


Informatie over de opdracht

Je werkzaamheden als technisch applicatie beheerder zijn onder andere;

• Je werkt aan beheer van het product
• Je helpt bij de migratie van klanten van het oude naar het nieuwe systeem
• Komt met realistische inschattingen ten aanzien van benodigde tijd, capaciteit en middelen van de werkzaamheden
• Bewaakt mede de stabiliteit, beschikbaarheid, kwaliteit en continuïteit van het product
• Je bent technisch in de lead voor het oplossen van tweede en derdelijns incidenten
• Onderhoudt de documentatie
• Kent de regels en procedures, maar durft de grenzen op te zoeken van wat mogelijk is
• Initieert en stimuleert kennisontwikkeling
• Durft kritisch te zijn over eigen en andermans werk(wijze)
• Je durft voorstellen voor verbeteringen te doen. Dit op het gebied van techniek, proces en mens.
• Is niet bang om kritiek te ontvangen en is bereid daarvan te leren

Voor een dynamisch en uitdagende opdracht zijn wij op zoek naar een technisch applicatie beheerder met java kennis. De TVS (toegangsverleningservice) maakt het voor (overheids)organisaties eenvoudig om inlogmiddelen zoals eHerkenning, eIDAS en DigiD op
hun digitale dienstverlening te ontsluiten voor ondernemers en burgers. Deze dienst is 7 jaar geleden initieel opgezet om de klanten binnen het ministerie van EZ&K te bedienen, maar zal nu rijksbreed worden ingezet. TVS verwerkt ongeveer 10 miljoen logins per jaar en dit blijft toenemen. Het maatwerk binnen TVS is voornamelijk gebaseerd op Java. Daarnaast gebruiken we enkele standaard producten van Oracle en Axway. Als eerste grote afnemer zal TVS eerst alle diensten onder het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport gaan bedienen.
De TVS zal continue in ontwikkeling blijven om nieuwe klantwensen in te kunnen invullen en in te spelen op nieuwe ontwikkelingen op het gebied van digitale toegang. Daarnaast zal de dienst moeten blijven verbeteren op het gebied van security, performance en beschikbaarheid.
Je bent technisch in de lead bij het functioneel beheerteam om klanten middels de beschikbare SAML en OAuth koppelvlakken te ondersteunen in het aansluittraject.

Aanvullend ben je de technische beheerder van de applicatie. Dit houdt in dat je onderhoud pleegt op de dienst, je incidenten oplost en de technisch vraagbaak bent voor Functioneel Beheer. Je komt terecht in een team dat erg gedreven, betrokken en gericht is op het leveren van topprestaties. Door de Agile manier van werken heerst er een open cultuur, waarin men nauw met elkaar samenwerkt en veel van elkaar leert. In een ander project wordt er gewerkt aan de realisatie van een nieuwe versie van TVS. Deze wordt separaat opgebouwd naast het huidig TVS en zal deze op termijn vervangen. Het oudere systeem zal uitgefaseerd worden na migratie van de klanten naar het nieuwe systeem. Dit betekent dat de beheerwerkzaamheden op de huidige TVS op termijn zullen eindigen. Meer informatie over TVS: 
https://www.digitaleoverheid.nl/dossiers/tvs/


Eisen waaraan je moet voldoen

  • Relevante HBO opleiding met ICT richting
  • Ervaring met programmeren in Java
  • 3 jaar ervaring met Linux
  • 2 jaar ervaring met CI/CD
  • 3 jaar aantoonbare ervaring in het ontwikkelen van Java applicaties
  • 1 jaar ervaring met OAuth2.0 of SAML2.0


Waar verder de voorkeur naar uitgaat

• Je bent analytisch sterk: je doorgrondt informatie snel en bent in staat hierover een duidelijke en overtuigende visie te ontwikkelen.

• Je bent een prettige samenwerkingspartner en vraagbaak: collega’s kunnen op jou bouwen en altijd bij jou terecht voor vragen of adviezen.
• Je kunt zowel mondeling als schriftelijk helder communiceren en presenteert gemakkelijk voor een groep.
• Je kunt zowel goed zelfstandig als samenwerken, staat open voor ideeën van anderen en kunt je werkwijze aanpassen aan het team waarin je
werkt.
• Je kunt complexe zaken inzichtelijk maken en zorgt dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste technieken binnen je vakgebied door zelf- en
bijscholing.
• Je neemt graag initiatief en bij je werk houd je rekening met de wensen en behoeften van de klant.
• Je kan incidenten en verstoringen analyseren en naar een oplossing brengen.

Gebruikte technologie/protocollen/tools:
• Ervaring met SAML2.0 of OAuth2.0
• Linux (RHEL, OEL) 6n en 7
• Oracle Weblogic Server 11g en 12c
• Oracle Access Manager 11g en 12c
• DigiD, eHerkenning en eIDAS
• SSL Certificaten en PKIo
• Docker

• Je hebt bij kennis van security-gerelateerde onderwerpen, zoals OWASP en Secure Software Development.
• Je kunt uitstekend werken met HTML, JavaScript en XML
• Je hebt bij voorkeur kennis van een of meer van de volgende tools: GitLab, Axway API Gateway
• Je hebt bij voorkeur kennis en ervaring op het gebied van Identity- en Access Management
• Je hebt ervaring binnen DevOps teams
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.



Extra informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig. Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.

Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Opdracht status

Between

Open

Opdrachten zoeken

Roy Udo

Roy Udo


Ik help je graag bij vragen of opmerkingen.

Deel deze opdracht

LinkedIn
Facebook
Twitter
Gmail