Opdrachten

Stichting ICTU Senior Servicedeskmedewerker

Senior Servicedeskmedewerker

Info

Functie

Senior Servicedeskmedewerker

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.03.2024 - 29.06.2024

Opdrachtnummer

154968

Sluitingsdatum

date-icon06.03.2024 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als ervaren Servicedesk medewerker ben je professioneel, proactief en klantgericht. Je stelt de gebruiker centraal en kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Je bent gewend om in een multidisciplinair team te opereren en is in staat om vanuit jouw technische en functionele kennis ondersteuning aan de collega's en eindgebruikers te verlenen. Je werkt graag in een omgeving waarin je snel moet schakelen. Je voelt je thuis in een project- en politiek-bestuurlijke omgeving. Je houdt integriteit hoog in het vaandel. Je hebt een proactieve instelling en je neemt graag het initiatief. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Als visitekaartje van de dienstverlening verwachten we dat je representatief bent en fysiek aanwezig op onze centraal geplaatste Servicedesk. Je bent klantgericht en geef collega's het gevoel dat ze welkom zijn. Verder sta je stevig in je schoenen, werk je graag samen en kun je goed prioriteiten stellen. Daarnaast kun je structuur aanbrengen, werk je nauwkeurig en behoud je het overzicht. Tot slot ben je stressbestendig en ben je bereid om je klanten ook te helpen met facilitaire en personele vragen.

Achtergrond opdracht
Taakomschrijving De organisatie ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheid breed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten. Het doel van ICTU is om overheden te ondersteunen hun doelstellingen optimaal te realiseren, door samenwerking tussen overheden te stimuleren en te faciliteren. Daarbij verbindt ICTU beleidsontwikkeling met uitvoering. ICTU wil zich onderscheiden door het realiseren van concrete oplossingen die werken voor overheden en die bijdragen aan dienstverlening aan burgers en bedrijven.

De directie Bedrijfsvoering heeft als missie de ICTU-organisatie professionele en (kosten)effectieve ondersteuning te bieden bij de uitvoering van generieke taken. Samen met de verantwoordelijkheid voor interne communicatie bestrijkt het werkveld van de directie Bedrijfsvoering alle PIOFACH-taken:

  • Facilitaire zaken en Servicedesk
  • Financiën
  • Human relations
  • Inkoop
  • ICT
  • Juridische zaken
  • Management- en projectondersteuning

De directie Bedrijfsvoering levert ondersteunende diensten en capaciteit aan projecten en het ICTU-management, op tijd, op de gewenste plek en met de gewenste kwaliteit.



De afdeling ICT levert diensten en producten op het gebied van informatietechnologie en beheer die nodig zijn voor veilige, betrouwbare en up-to-date zijnde infrastructuur en werkprocessen. Belangrijke principes hierbij zijn:

  • Beschikbaarheid: tijdigheid, continuïteit en robuustheid
  • Integriteit: actualiteit en correctheid
  • Vertrouwelijkheid: privacybescherming en exclusiviteit van informatie

De Servicedesk is hét loket van directie Bedrijfsvoering voor vragen van alle aard voor de gehele organisatie: bestellingen, reserveringen, storingen of meldingen. Vrijwel alle zaken op het gebied van HR, IT en Facilitaire Zaken worden via de Servicedesk behandeld. Naast de eerstelijns ondersteuning vindt ook de tweedelijns ondersteuning daar plaats zoals diverse gebruikers, devices en applicaties ondersteuning. Ondersteuning wordt gegeven op ICTU devices maar ook op BYOD.


Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding op IT-gebied niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een Servicedesk;
  • Basiskennis Office 365, Microsoft Online Services);
  • MCSE/MCITP (deel) certificeringen (2012, 2016).
  • Wensen

  • Ervaring met service management applicaties
  • Ervaring met Windows, Apple en Android devices
  • Maken van procedures en werkinstructies
  • Communicatie/klant trainingen
  • Ervaring met Office 365 gebruikers ondersteuning
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Stichting ICTU

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Als ervaren Servicedesk medewerker ben je professioneel, proactief en klantgericht. Je stelt de gebruiker centraal en kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Je bent gewend om in een multidisciplinair team te opereren en is in staat om vanuit jouw technische en functionele kennis ondersteuning aan de collega's en eindgebruikers te verlenen. Je werkt graag in een omgeving waarin je snel moet schakelen. Je voelt je thuis in een project- en politiek-bestuurlijke omgeving. Je houdt integriteit hoog in het vaandel. Je hebt een proactieve instelling en je neemt graag het initiatief. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Als visitekaartje van de dienstverlening verwachten we dat je representatief bent en fysiek aanwezig op onze centraal geplaatste Servicedesk. Je bent klantgericht en geef collega's het gevoel dat ze welkom zijn. Verder sta je stevig in je schoenen, werk je graag samen en kun je goed prioriteiten stellen. Daarnaast kun je structuur aanbrengen, werk je nauwkeurig en behoud je het overzicht. Tot slot ben je stressbestendig en ben je bereid om je klanten ook te helpen met facilitaire en personele vragen.

    Achtergrond opdracht
    Taakomschrijving De organisatie ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheid breed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten. Het doel van ICTU is om overheden te ondersteunen hun doelstellingen optimaal te realiseren, door samenwerking tussen overheden te stimuleren en te faciliteren. Daarbij verbindt ICTU beleidsontwikkeling met uitvoering. ICTU wil zich onderscheiden door het realiseren van concrete oplossingen die werken voor overheden en die bijdragen aan dienstverlening aan burgers en bedrijven.

    De directie Bedrijfsvoering heeft als missie de ICTU-organisatie professionele en (kosten)effectieve ondersteuning te bieden bij de uitvoering van generieke taken. Samen met de verantwoordelijkheid voor interne communicatie bestrijkt het werkveld van de directie Bedrijfsvoering alle PIOFACH-taken:

    • Facilitaire zaken en Servicedesk
    • Financiën
    • Human relations
    • Inkoop
    • ICT
    • Juridische zaken
    • Management- en projectondersteuning

    De directie Bedrijfsvoering levert ondersteunende diensten en capaciteit aan projecten en het ICTU-management, op tijd, op de gewenste plek en met de gewenste kwaliteit.



    De afdeling ICT levert diensten en producten op het gebied van informatietechnologie en beheer die nodig zijn voor veilige, betrouwbare en up-to-date zijnde infrastructuur en werkprocessen. Belangrijke principes hierbij zijn:

    • Beschikbaarheid: tijdigheid, continuïteit en robuustheid
    • Integriteit: actualiteit en correctheid
    • Vertrouwelijkheid: privacybescherming en exclusiviteit van informatie

    De Servicedesk is hét loket van directie Bedrijfsvoering voor vragen van alle aard voor de gehele organisatie: bestellingen, reserveringen, storingen of meldingen. Vrijwel alle zaken op het gebied van HR, IT en Facilitaire Zaken worden via de Servicedesk behandeld. Naast de eerstelijns ondersteuning vindt ook de tweedelijns ondersteuning daar plaats zoals diverse gebruikers, devices en applicaties ondersteuning. Ondersteuning wordt gegeven op ICTU devices maar ook op BYOD.


    Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding op IT-gebied niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een Servicedesk;
  • Basiskennis Office 365, Microsoft Online Services);
  • MCSE/MCITP (deel) certificeringen (2012, 2016).
  • Wensen

  • Ervaring met service management applicaties
  • Ervaring met Windows, Apple en Android devices
  • Maken van procedures en werkinstructies
  • Communicatie/klant trainingen
  • Ervaring met Office 365 gebruikers ondersteuning
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    De recruiter

    Daphne Most

    Between

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

    Privacy Preference Center