Opdrachten

Stichting ICTU Ervaren coördinerend facilitair medewerker

Ervaren coördinerend facilitair medewerker

Info

Functie

Ervaren coördinerend facilitair medewerker

Locatie

Nader te bepalen

Uren per week

4 uren per week

Looptijd

30.07.2024 - 31.07.2024

Opdrachtnummer

210624

Sluitingsdatum

date-icon29.07.2024 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

- HBO werk- en denkniveau en tevens een afgeronde opleiding op facilitair gebied- 2-3 jaar werkervaring op facilitair gebied- Ervaring met het afhandelen van incidenten en wijzigingen- Ervaring met TopDesk is een pré- Je hebt een hands-on-mentaliteit en je communiceert helder- Je bent gestructureerd, proces- en planmatig: in staat altijd overzicht en structuur te behouden- Je hebt een proactieve werkhouding, bent klant- en oplossingsgericht- Je bent creatief, je komt met concrete oplossingen voor problemen- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift- Je schrijft begrijpelijk, duidelijk en bondig- Jij bent een teamspeler maar ook iemand die zelfstandig kan werken.

Achtergrond opdracht
ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheidsbreed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten.

Met de directie Bedrijfsvoering ondersteunen wij onze collega's met ondersteunende taken zoals financiën, HR, inkoop, ICT, juridische zaken, managementondersteuning, huisvesting en facilitaire zaken. Voor de afdeling ICT en facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een facilitaire medewerker die het komende jaar de operationele coördinatie van Facilitaire Zaken voor zijn rekening neemt en tevens de aansturing verzorgt van 2 facilitaire medewerkers.

Op een pro-actieve manier signaleer jij verbeterpunten in de kantooromgeving en waar nodig geef jij in overleg vervolg aan de uitvoering van deze verbeterpunten. Anderzijds vragen wij iemand die ook al stappen kan zetten op tactisch niveau om zich bezig te houden met inkoop aanbestedingen voor bijv. koffie en die adviezen opstelt/projecten uitvoert ten aanzien van facilitaire vraagstukken.

Voor komend jaar worden er plannen gemaakt om het 2e gedeelte van het kantoor te verbouwen. Hierbij kan je meedenken en zorg jij ervoor dat door middel van een schuifplan de verbouwing voor mensen op een goede manier verloopt en ben jij het eerste aanspreekpunt. Jij bent de spin in het web, jij behoudt het overzicht en zorgt dat de samenhang hierin wordt gewaarborgd. Je doet dit niet alleen, je zal ondersteund worden door de collega's van facilitaire zaken en huisvesting.

Eisen

  • Ervaring op gebied van coördinatie operationele facilitaire taken
  • Werk- en denkniveau: HBO niveau
  • Wensen

  • Ervaring op gebied facilitaire zaken
  • Ervaring uitvoering projecten/advies/inkooptrajecten facilitaire zaken
  • Ervaring met interne verhuizingen/verbouwingen op facilitair gebied
  • Competenties

  • Kerncompetenties ICTU:
  • Innovatief vermogen
  • Omgevingsbewustzijn
  • Samenwerken
  • Resultaatgericht
  • Functiegerelateerde competenties:
  • Stressbestendigheid
  • Klantgerichtheid
  • Accuraat
  • Flexibel
  • Gestructureerd/planmatig

Aanvullende Informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stichting ICTU

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

- HBO werk- en denkniveau en tevens een afgeronde opleiding op facilitair gebied- 2-3 jaar werkervaring op facilitair gebied- Ervaring met het afhandelen van incidenten en wijzigingen- Ervaring met TopDesk is een pré- Je hebt een hands-on-mentaliteit en je communiceert helder- Je bent gestructureerd, proces- en planmatig: in staat altijd overzicht en structuur te behouden- Je hebt een proactieve werkhouding, bent klant- en oplossingsgericht- Je bent creatief, je komt met concrete oplossingen voor problemen- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift- Je schrijft begrijpelijk, duidelijk en bondig- Jij bent een teamspeler maar ook iemand die zelfstandig kan werken.

Achtergrond opdracht
ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheidsbreed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten.

Met de directie Bedrijfsvoering ondersteunen wij onze collega's met ondersteunende taken zoals financiën, HR, inkoop, ICT, juridische zaken, managementondersteuning, huisvesting en facilitaire zaken. Voor de afdeling ICT en facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een facilitaire medewerker die het komende jaar de operationele coördinatie van Facilitaire Zaken voor zijn rekening neemt en tevens de aansturing verzorgt van 2 facilitaire medewerkers.

Op een pro-actieve manier signaleer jij verbeterpunten in de kantooromgeving en waar nodig geef jij in overleg vervolg aan de uitvoering van deze verbeterpunten. Anderzijds vragen wij iemand die ook al stappen kan zetten op tactisch niveau om zich bezig te houden met inkoop aanbestedingen voor bijv. koffie en die adviezen opstelt/projecten uitvoert ten aanzien van facilitaire vraagstukken.

Voor komend jaar worden er plannen gemaakt om het 2e gedeelte van het kantoor te verbouwen. Hierbij kan je meedenken en zorg jij ervoor dat door middel van een schuifplan de verbouwing voor mensen op een goede manier verloopt en ben jij het eerste aanspreekpunt. Jij bent de spin in het web, jij behoudt het overzicht en zorgt dat de samenhang hierin wordt gewaarborgd. Je doet dit niet alleen, je zal ondersteund worden door de collega's van facilitaire zaken en huisvesting.

Eisen

  • Ervaring op gebied van coördinatie operationele facilitaire taken
  • Werk- en denkniveau: HBO niveau
  • Wensen

  • Ervaring op gebied facilitaire zaken
  • Ervaring uitvoering projecten/advies/inkooptrajecten facilitaire zaken
  • Ervaring met interne verhuizingen/verbouwingen op facilitair gebied
  • Competenties

  • Kerncompetenties ICTU:
  • Innovatief vermogen
  • Omgevingsbewustzijn
  • Samenwerken
  • Resultaatgericht
  • Functiegerelateerde competenties:
  • Stressbestendigheid
  • Klantgerichtheid
  • Accuraat
  • Flexibel
  • Gestructureerd/planmatig

Aanvullende Informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


De recruiter

Daphne Most

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center