Opdrachten

Stichting ICTU (BT) Adviseur Relatiemanagement

Adviseur Relatiemanagement

Info

Functie

Adviseur Relatiemanagement

Locatie

Den Haag

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

30.09.2022 - 31.05.2023

Opdrachtnummer

117204

Sluitingsdatum

date-icon15.08.2022 clock-icon12:08

Rolomschrijving en taakafspraken

Taakomschrijving
ICTU werkt aan een betere digitale overheid in diverse projecten en programma’s, zie daarvoor www.ICTU.nl. Onderdeel van de organisatie is Relatiemanagement. Wij werken aan de hand van onderstaande doelstellingen:
1.    Opdrachtgevers zijn tevreden over de samenwerking met ICTU.
2.    Een portfolio aan opdrachten passend bij de missie van ICTU.
3.    Een spreiding in opdrachtgevers, voor continuïteit in de omvang van de portefeuille.

Je werkt met het team RM dat bestaat uit een portefeuillehouder RM, domeinmanagers en domeinteams en nauw samenwerkt met communicatie. Als adviseur RM draag je bij aan de doelstellingen van RM. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om binnen een van de domeinen deelprojecten uit te voeren, passend bij jouw interesse. Dit verkennen we tijdens het intakegesprek en hierover maken we afspraken bij je start.

Algemene omschrijving van de functie:
De RM-werkzaamheden:
•    Organiseren van petit cafés: in kleine setting sparren we met opdrachtgevers over relevante thema’s.
•    Organiseren van sessies op externe events. Vanuit ICTU delen we de opgedane kennis en ervaring graag met de buitenwereld. Daarvoor organiseren we – samen met onze opdrachtgevers- sessies op externe events. Jij mag je creativiteit inzetten om interessante sessies op te gaan zetten.
•    De buitenwereld naar binnen toe. Als organisatie moeten we oog houden voor wat buiten gebeurt. Denk aan het analyseren van beleidsdocumenten, kabinetsplannen, strategieën etc. Deze inzichten moeten we delen met ICTU-ers, de organisatie en relevante links met ons werk gebruiken we in onze positionering naar buiten.
•    Bewegen in ecosystemen. Daarnaast verkennen we hoe we met andere rijksbrede I-dienstverleners elkaar onderling kunnen versterken. Je helpt bij het organiseren van sessies om het netwerk bij elkaar te brengen en de behoeftes die bij de verschillende dienstverleners leven rondom samenwerking te verkennen.

Mogelijke werkzaamheden voor deelprojecten binnen 1 van de domeinen (nader af te stemmen tijdens selectiegesprek en bij aanvang):
•    Bijdragen aan adviesopdrachten.
•    Projectwerkzaamheden binnen projectopdrachten.
•    Deelprojecten realiseren binnen opdrachten.

Momenteel hebben wij extra behoefte aan een junior adviseur binnen het veiligheidsdomein. Affiniteit met dit domein is een pré

Gewenste profiel
•    Je hebt minimaal een afgeronde WO opleiding op het gebied bestuurskunde, organisatiewetenschappen, communicatie of een ander relevante studierichting binnen de werkvelden van ICTU
•    Je beschikt over minimaal 1,5 jaar relevante werkervaring met advies en uitvoering van projecten in de publieke sector, bij voorkeur rondom digitalisering
•    Je hebt ervaring in verandermanagement en relatiemanagement
•    Je kunt projectmatig werken en ben je resultaatgericht
•    Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling, schriftelijk) en sociale vaardigheden
•    Je hebt ervaring in het organiseren van events en interactieve bijeenkomsten
•    Je hebt oog voor details en weet deze ook te plaatsen in de context
•    Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en ben je goed in het betrekken van belanghebbenden

Benodigde inzet:
• Gemiddeld 32-36 uur per week, vanaf oktober 2022 tot en met mei 2023

Eisen
1.    Minimaal afgeronde WO-opleiding
2.    1-2 jaar aantoonbare ervaring bij de overheid
3.    Je hebt ervaring in het organiseren van (digitale) events en interactieve bijeenkomsten

Wensen
- Aantoonbare ervaring in publieke sector
- Aantoonbare ervaring op het gebied van communicatieve en sociale vaardigheden (schriftelijk, mondeling en visualisatie)
- Ervaring in het organiseren van (digitale) events en interactieve bijeenkomsten


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stichting ICTU (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Taakomschrijving
ICTU werkt aan een betere digitale overheid in diverse projecten en programma’s, zie daarvoor www.ICTU.nl. Onderdeel van de organisatie is Relatiemanagement. Wij werken aan de hand van onderstaande doelstellingen:
1.    Opdrachtgevers zijn tevreden over de samenwerking met ICTU.
2.    Een portfolio aan opdrachten passend bij de missie van ICTU.
3.    Een spreiding in opdrachtgevers, voor continuïteit in de omvang van de portefeuille.

Je werkt met het team RM dat bestaat uit een portefeuillehouder RM, domeinmanagers en domeinteams en nauw samenwerkt met communicatie. Als adviseur RM draag je bij aan de doelstellingen van RM. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om binnen een van de domeinen deelprojecten uit te voeren, passend bij jouw interesse. Dit verkennen we tijdens het intakegesprek en hierover maken we afspraken bij je start.

Algemene omschrijving van de functie:
De RM-werkzaamheden:
•    Organiseren van petit cafés: in kleine setting sparren we met opdrachtgevers over relevante thema’s.
•    Organiseren van sessies op externe events. Vanuit ICTU delen we de opgedane kennis en ervaring graag met de buitenwereld. Daarvoor organiseren we – samen met onze opdrachtgevers- sessies op externe events. Jij mag je creativiteit inzetten om interessante sessies op te gaan zetten.
•    De buitenwereld naar binnen toe. Als organisatie moeten we oog houden voor wat buiten gebeurt. Denk aan het analyseren van beleidsdocumenten, kabinetsplannen, strategieën etc. Deze inzichten moeten we delen met ICTU-ers, de organisatie en relevante links met ons werk gebruiken we in onze positionering naar buiten.
•    Bewegen in ecosystemen. Daarnaast verkennen we hoe we met andere rijksbrede I-dienstverleners elkaar onderling kunnen versterken. Je helpt bij het organiseren van sessies om het netwerk bij elkaar te brengen en de behoeftes die bij de verschillende dienstverleners leven rondom samenwerking te verkennen.

Mogelijke werkzaamheden voor deelprojecten binnen 1 van de domeinen (nader af te stemmen tijdens selectiegesprek en bij aanvang):
•    Bijdragen aan adviesopdrachten.
•    Projectwerkzaamheden binnen projectopdrachten.
•    Deelprojecten realiseren binnen opdrachten.

Momenteel hebben wij extra behoefte aan een junior adviseur binnen het veiligheidsdomein. Affiniteit met dit domein is een pré

Gewenste profiel
•    Je hebt minimaal een afgeronde WO opleiding op het gebied bestuurskunde, organisatiewetenschappen, communicatie of een ander relevante studierichting binnen de werkvelden van ICTU
•    Je beschikt over minimaal 1,5 jaar relevante werkervaring met advies en uitvoering van projecten in de publieke sector, bij voorkeur rondom digitalisering
•    Je hebt ervaring in verandermanagement en relatiemanagement
•    Je kunt projectmatig werken en ben je resultaatgericht
•    Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling, schriftelijk) en sociale vaardigheden
•    Je hebt ervaring in het organiseren van events en interactieve bijeenkomsten
•    Je hebt oog voor details en weet deze ook te plaatsen in de context
•    Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en ben je goed in het betrekken van belanghebbenden

Benodigde inzet:
• Gemiddeld 32-36 uur per week, vanaf oktober 2022 tot en met mei 2023

Eisen
1.    Minimaal afgeronde WO-opleiding
2.    1-2 jaar aantoonbare ervaring bij de overheid
3.    Je hebt ervaring in het organiseren van (digitale) events en interactieve bijeenkomsten

Wensen
- Aantoonbare ervaring in publieke sector
- Aantoonbare ervaring op het gebied van communicatieve en sociale vaardigheden (schriftelijk, mondeling en visualisatie)
- Ervaring in het organiseren van (digitale) events en interactieve bijeenkomsten


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter