Opdrachten

Stedin Netbeheer B.V. Recruitment Marketeer

Recruitment Marketeer

Info

Functie

Recruitment Marketeer

Locatie

Rotterdam

Uren per week

24 uren per week

Looptijd

30.06.2024 - 30.12.2024

Opdrachtnummer

184359

Sluitingsdatum

date-icon17.06.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Bij Stedin zitten we midden in de energietransitie en werken we aan de wereld van morgen. Er zijn kleinere uitdagingen. De krappe arbeidsmarkt vraagt om een andere aanpak om op te vallen tussen alle andere vacatures: creatief, onderscheidend, prikkelend. En laat dat als recruitment marketeer net jouw superkracht zijn. Genoeg te doen bij Stedin, doe je mee?

Jij zet Stedin vacatures in de spotlight: zo ziet jouw werkdag als recruitment marketeer bij Stedin eruit
Vandaag werk je op kantoor in Rotterdam. Na een heerlijke kop koffie (of thee) die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, start je jouw dag met het wekelijkse overleg van het recruitment team. Handig, want zo weet je wat er speelt en krijg je inzicht in de wervingsbehoefte. De recruiters kunnen jouw hulp gebruiken met doelgroepgerichte vacatureteksten. Je gaat voor ze aan de slag met templates en persona’s.

Na het overleg duik je in Google Analytics om te zien hoe het met je job marketing campagnes staat. Zo ben je straks goed voorbereid voor je afspraak met je externe partner met wie je de resultaten doorneemt. Ook wil je je plannen voor een nieuwe en creatieve doelgroepcampagne voorleggen.

Tijd voor een pauze! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je tijdens je eigen of verse lunch van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt de stad in voor een wandeling. Na de lunch heb je een afspraak met Shannon, jouw recruitment marketing collega. Samen bespreek je hoe je de werken bij Stedin social media (die jullie beheren) als platform gaat gebruiken voor verhalen van medewerkers, onderwerpen als diversiteit en inclusie en het versterken van het werkgeversmerk. Eind van de middag zitten jullie samen met Sanne, employer branding specialist, om content ter voorbereiding van de werkenbij-site en ad hoc / operationele content zoals inhaakkalender en andere relevante content om Stedin zichtbaar te houden te bespreken.


Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Jouw motto: lef en durf. Jouw plannen bestaan niet alleen op papier, jij zet ze om in actie. Met jouw energie en creativiteit neem je collega’s mee, enthousiasmeer en activeer je ze. Gebaande paden? Blijf jij niet persé op. Juist zo voeg jij echt waarde toe. En daar word je blij van. Je werkt graag samen en collega’s ook met jou. Moeten er beslissingen genomen worden? Dan hak jij de knoop door.  


Wat jou verder onze nieuwe (ideale) recruitment marketeer maakt?

-Je hebt hbo werk- en denkniveau.

-Job marketing en doelgroepcampagnes zet jij in een handomdraai op dankzij jouw (minimaal 5 jaar) ervaring in online / recruitment marketing.

-Social media strategie – fundament voor social content en in lijn met employer branding strategie, afgestemd op doelgroepen, touch/tell/sell laag en kanaal.

-Kennis van de arbeidsmarkt en doelgroep: jij weet wat er leeft om de doelgroep te bereiken.

-Meten is weten. Jij vindt je weg in Google Analytics en Google Tag Manager.

-Standaard teksten zijn voor jou een absolute no go, met jouw creatieve schrijfvaardigheden zorg jij voor aansprekende (vacature)teksten & blogs.

LET OP: We zijn niet op zoek naar een (social) Paid Advertising Specialist.


Goed om te weten:

Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 24 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? Eventueel is meer uur werken per week ook bespreekbaar!

Een goed team, Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het recruitment team. Een team van meer dan 35 collega’s met een mix van verschillende expertises, leeftijden, achtergronden en persoonlijkheden. Maar wel met een gezamenlijke passie voor recruitment. Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Het is een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Het is een hechte club dat barst van de energie en jou gelijk welkom laat voelen. Dus of je nu van borduren, skydiven, klussen, koken of Franstalige muziek houdt, je bent van harte welkom!

Tamara, wellicht jouw toekomstige collega, zegt: “Het is super fijn om onderdeel van Stedin en recruitment te zijn. Iedereen is behulpzaam en bereid om met je mee te denken en allemaal vol energie om onze uitdagingen aan te pakken!”

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stedin Netbeheer B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Bij Stedin zitten we midden in de energietransitie en werken we aan de wereld van morgen. Er zijn kleinere uitdagingen. De krappe arbeidsmarkt vraagt om een andere aanpak om op te vallen tussen alle andere vacatures: creatief, onderscheidend, prikkelend. En laat dat als recruitment marketeer net jouw superkracht zijn. Genoeg te doen bij Stedin, doe je mee?

Jij zet Stedin vacatures in de spotlight: zo ziet jouw werkdag als recruitment marketeer bij Stedin eruit
Vandaag werk je op kantoor in Rotterdam. Na een heerlijke kop koffie (of thee) die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, start je jouw dag met het wekelijkse overleg van het recruitment team. Handig, want zo weet je wat er speelt en krijg je inzicht in de wervingsbehoefte. De recruiters kunnen jouw hulp gebruiken met doelgroepgerichte vacatureteksten. Je gaat voor ze aan de slag met templates en persona’s.

Na het overleg duik je in Google Analytics om te zien hoe het met je job marketing campagnes staat. Zo ben je straks goed voorbereid voor je afspraak met je externe partner met wie je de resultaten doorneemt. Ook wil je je plannen voor een nieuwe en creatieve doelgroepcampagne voorleggen.

Tijd voor een pauze! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je tijdens je eigen of verse lunch van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt de stad in voor een wandeling. Na de lunch heb je een afspraak met Shannon, jouw recruitment marketing collega. Samen bespreek je hoe je de werken bij Stedin social media (die jullie beheren) als platform gaat gebruiken voor verhalen van medewerkers, onderwerpen als diversiteit en inclusie en het versterken van het werkgeversmerk. Eind van de middag zitten jullie samen met Sanne, employer branding specialist, om content ter voorbereiding van de werkenbij-site en ad hoc / operationele content zoals inhaakkalender en andere relevante content om Stedin zichtbaar te houden te bespreken.


Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Jouw motto: lef en durf. Jouw plannen bestaan niet alleen op papier, jij zet ze om in actie. Met jouw energie en creativiteit neem je collega’s mee, enthousiasmeer en activeer je ze. Gebaande paden? Blijf jij niet persé op. Juist zo voeg jij echt waarde toe. En daar word je blij van. Je werkt graag samen en collega’s ook met jou. Moeten er beslissingen genomen worden? Dan hak jij de knoop door.  


Wat jou verder onze nieuwe (ideale) recruitment marketeer maakt?

-Je hebt hbo werk- en denkniveau.

-Job marketing en doelgroepcampagnes zet jij in een handomdraai op dankzij jouw (minimaal 5 jaar) ervaring in online / recruitment marketing.

-Social media strategie – fundament voor social content en in lijn met employer branding strategie, afgestemd op doelgroepen, touch/tell/sell laag en kanaal.

-Kennis van de arbeidsmarkt en doelgroep: jij weet wat er leeft om de doelgroep te bereiken.

-Meten is weten. Jij vindt je weg in Google Analytics en Google Tag Manager.

-Standaard teksten zijn voor jou een absolute no go, met jouw creatieve schrijfvaardigheden zorg jij voor aansprekende (vacature)teksten & blogs.

LET OP: We zijn niet op zoek naar een (social) Paid Advertising Specialist.


Goed om te weten:

Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 24 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? Eventueel is meer uur werken per week ook bespreekbaar!

Een goed team, Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het recruitment team. Een team van meer dan 35 collega’s met een mix van verschillende expertises, leeftijden, achtergronden en persoonlijkheden. Maar wel met een gezamenlijke passie voor recruitment. Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Het is een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Het is een hechte club dat barst van de energie en jou gelijk welkom laat voelen. Dus of je nu van borduren, skydiven, klussen, koken of Franstalige muziek houdt, je bent van harte welkom!

Tamara, wellicht jouw toekomstige collega, zegt: “Het is super fijn om onderdeel van Stedin en recruitment te zijn. Iedereen is behulpzaam en bereid om met je mee te denken en allemaal vol energie om onze uitdagingen aan te pakken!”

De recruiter

Arthur Timman

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center