Opdrachten

Stedin Netbeheer B.V. Recruiter Inleendesk

Recruiter Inleendesk

Info

Functie

Recruiter Inleendesk

Locatie

Rotterdam

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

18.02.2024 - 18.05.2024

Opdrachtnummer

153327

Sluitingsdatum

date-icon09.02.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.


Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen

We spelen als netbeheerder een belangrijke rol bij de energietransitie. Dat brengt veel werk met zich mee. En dat is op een krappe arbeidsmarkt een flinke uitdaging. We zoeken een adviseur inhuurdesk die deze uitdaging met ons aan wil gaan. Wat je gaat doen?

In een tijd van arbeidsschaarste de schil van flexibel personeel laten matchen met onze werkverwachting. Hier heb jij de regie over het hele inleenproces. Dat is waar je aan werkt als adviseur inhuurdesk.



Je bent het eerste aanspreekpunt voor de lijnmanagers en de leveranciers (zoals uitzendbureaus, brokers en vergelijkbare partijen) voor alle aanvragen die je voor Stedin in beheer hebt. Je adviseert de inlenende managers en zorgt voor een optimale klantbeleving.



Je zet conform het aanvraagproces een aanvraag uit en begeleid je deze totdat de aanvraag gesloten (= ingevuld) kan worden. 



Je bent binnen het aanvraagproces de coördinerende factor. Dit houdt onder andere in het uitzetten van aanvragen, het inplannen van intakes, tariefonderhandelingen voeren etc.



Jij zorgt ervoor dat de aanvragen in het DAS worden uitgezet en worden ingevuld door de aangesloten leveranciers, je ontzorgt de afdelingen van Stedin door de beste kandidaat tegen de juiste voorwaarden te vinden. 


Jouw sterke punten. Worden wij blij van.  

Jij bent een adviseur inhuurdesk met een track-record in een soortgelijke functie.  Er komt veel op je af. Maar jij houdt je hoofd koel. Door jouw helicopterview en organisatorische vaardigheden leidt jij alle aanvragen in goede banen. Samenwerken is essentieel. Met jouw collega's en met jouw hiring managers. Niet u roept, wij draaien. Wel samen een plan van aanpak maken. En resultaten boeken natuurlijk. Want dat is waar jij energie van krijgt. Wat je ook doet, de klant staat centraal. Of het nu gaat om de kandidaat of de manager. Wat jou verder onze nieuwe adviseur inhuurdesk maakt?  



Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau. 



Je hebt ervaring met het selecteren van talent. 



Je hebt actuele kennis van wet- & regelgeving rondom flexibele arbeid .



Je hebt affiniteit met en kennis van onze doelgroepen op de arbeidsmarkt (uitzendkrachten, specialisten en management).



Ervaring met Workday en Nétive of een andere Dynamisch Aankoop Systeem (DAS) is een pré. 



Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. 



Een goed team. Daar hoor je bij.  

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het Recruitment team, wat bestaat uit 30 collega recruiters. Een hechte club die barst van de energie en die jou gelijk welkom laat voelen. Een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Je maakt deel uit van een team waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Samen hebben we ‘t er echt over. Jouw collega’s zorgen ervoor dat je niet meer weg wilt! 

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam; de plek waar jij je collega’s ontmoet. Het kan zijn dat je ook op de regiokantoren werkt, in Utrecht, Delft en Heinenoord. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. 

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stedin Netbeheer B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.


Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen

We spelen als netbeheerder een belangrijke rol bij de energietransitie. Dat brengt veel werk met zich mee. En dat is op een krappe arbeidsmarkt een flinke uitdaging. We zoeken een adviseur inhuurdesk die deze uitdaging met ons aan wil gaan. Wat je gaat doen?

In een tijd van arbeidsschaarste de schil van flexibel personeel laten matchen met onze werkverwachting. Hier heb jij de regie over het hele inleenproces. Dat is waar je aan werkt als adviseur inhuurdesk.



Je bent het eerste aanspreekpunt voor de lijnmanagers en de leveranciers (zoals uitzendbureaus, brokers en vergelijkbare partijen) voor alle aanvragen die je voor Stedin in beheer hebt. Je adviseert de inlenende managers en zorgt voor een optimale klantbeleving.



Je zet conform het aanvraagproces een aanvraag uit en begeleid je deze totdat de aanvraag gesloten (= ingevuld) kan worden. 



Je bent binnen het aanvraagproces de coördinerende factor. Dit houdt onder andere in het uitzetten van aanvragen, het inplannen van intakes, tariefonderhandelingen voeren etc.



Jij zorgt ervoor dat de aanvragen in het DAS worden uitgezet en worden ingevuld door de aangesloten leveranciers, je ontzorgt de afdelingen van Stedin door de beste kandidaat tegen de juiste voorwaarden te vinden. 


Jouw sterke punten. Worden wij blij van.  

Jij bent een adviseur inhuurdesk met een track-record in een soortgelijke functie.  Er komt veel op je af. Maar jij houdt je hoofd koel. Door jouw helicopterview en organisatorische vaardigheden leidt jij alle aanvragen in goede banen. Samenwerken is essentieel. Met jouw collega's en met jouw hiring managers. Niet u roept, wij draaien. Wel samen een plan van aanpak maken. En resultaten boeken natuurlijk. Want dat is waar jij energie van krijgt. Wat je ook doet, de klant staat centraal. Of het nu gaat om de kandidaat of de manager. Wat jou verder onze nieuwe adviseur inhuurdesk maakt?  



Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau. 



Je hebt ervaring met het selecteren van talent. 



Je hebt actuele kennis van wet- & regelgeving rondom flexibele arbeid .



Je hebt affiniteit met en kennis van onze doelgroepen op de arbeidsmarkt (uitzendkrachten, specialisten en management).



Ervaring met Workday en Nétive of een andere Dynamisch Aankoop Systeem (DAS) is een pré. 



Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. 



Een goed team. Daar hoor je bij.  

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het Recruitment team, wat bestaat uit 30 collega recruiters. Een hechte club die barst van de energie en die jou gelijk welkom laat voelen. Een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Je maakt deel uit van een team waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Samen hebben we ‘t er echt over. Jouw collega’s zorgen ervoor dat je niet meer weg wilt! 

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam; de plek waar jij je collega’s ontmoet. Het kan zijn dat je ook op de regiokantoren werkt, in Utrecht, Delft en Heinenoord. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. 

De recruiter

Arthur Timman

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center