Opdrachten

Stedin Netbeheer B.V. Manager Frontoffice & Planning (Stedin Academy)

Manager Frontoffice & Planning (Stedin Academy)

Info

Functie

Manager Frontoffice & Planning (Stedin Academy)

Locatie

Rotterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

13.11.2024 - 30.01.2025

Opdrachtnummer

216521

Sluitingsdatum

date-icon08.11.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Stedin is op zoek naar een Manager Frontoffice & Planning voor de Stedin Academy.

Salarisschaal - C10 (min. € 5561,18 - max. € 7777,26) - Stedin 2024.01

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
De Stedin Academie: dé inspirerende plek waar medewerkers van Stedin worden opgeleid én terecht kunnen voor advies, training en scholing.
In deze functie ben je onderdeel van het management team van de Stedin Academie bestaande uit vier managers en de Academiedirecteur. Samen zetten jullie je in voor de doorontwikkeling van de Stedin Academie, ieder vanuit zijn of haar vakgebied. Als manager Frontoffice & Planning Stedin Academie ga je leiding geven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor het in behandeling nemen en beantwoorden van (eerstelijns)vragen over onderwijs, opleidingen, planningen, certificeringen en trainingen vanuit heel Stedin én onze externe partijen, zoals opleidingsleveranciers en aannemers. Daarnaast ben je samen met je afdeling het visitekaartje van de Stedin

Je doet dit samen met je team (12 medewerkers), bestaande uit front- en backofficemedewerkers en functioneel beheerders van de online leeromgeving van de Stedin Academie. Jouw team is verantwoordelijk voor opleidingswerkzaamheden voor ca. 7.000 in- en externe 'klanten' die opleidingen, trainingen of onderwijs willen volgen of vragen hebben over inschrijving, te volgen opleiding, diploma’s, etc. Kortom, voldoende om je energie in te steken!

Jouw 3 belangrijkste doelen op een rij.
- Het verder bouwen met jouw team aan een optimale dienstverlening en onderlinge samenwerking om aan alle vragen te kunnen voldoen. Hierbij draag je zorg voor een duidelijke structuur en koers, vanuit transparante en heldere werkprocessen, met aandacht voor jouw teamleden, waardoor alle Stedin medewerkers optimaal worden geholpen bij opleidingsvragen.
- Een gastvrij, efficiënt en effectief verloop van de opleidingsgerichte dienstverlening richting ca 7.000 in- en externe klanten, zodat de klanttevredenheid hoog is. 
- Zorgen dat onze collega’s zich tijdig kunnen laten (her)certificeren en de inschrijving en certificering correct verwerkt wordt.

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Jij bent een teamplayer en mensgerichte leidinggevende. Je beweegt je gemakkelijk binnen een grote complexe organisatie en weet de Stedin Academie intern en extern goed op de kaart te zetten. Stakeholdermanagement kent voor jou geen geheimen. Je bent in staat onder druk aan complexe transformaties leiding te geven en je bent een verbinder in hart en nieren. Samen kom je verder. Jij beschikt over de verander- & sturingskracht die het team, andere afdelingen en daarmee ook Stedin op een hoger gestructureerd plan brengt. Je werkt daarbij resultaatgericht.

Wat je verder meeneemt.
- Je bent een hbo geschoolde gedreven werk- en denkniveau met een klantgerichte manier van denken en handelen. Je beschikt over kwaliteiten met betrekking tot formeel en informeel leiderschap. Je weet mensen aan je te binden, te motiveren en te coachen om gezamenlijk stappen te kunnen zetten.
- Je hebt ruime kennis en ervaring rondom het tijdig inplannen en uit laten voeren van (noodzakelijke) trainingen binnen grotere bedrijven. Administratieve processen inrichten is jouw op het lijf geschreven.
- Je hebt ervaring in procesmatig werken. Werkervaring binnen een Academie of een op hospitality gerichte organisatie is een pré.
- Je bent gewend te werken met (opleidings)leveranciers en (opleidings)intermediairs.
- Je hebt ideeën en visie over digitale leer- en/of plannningsystemen en kan visie en sturing geven aan de doorontwikkeling hiervan voor wat betreft planning en inschrijving. 

Een goed team. Daar hoor je bij.
Als Stedin Academie staan wij aan de basis van deze ontwikkeling voor alle Stedin medewerkers. Hierbij hebben we vorig jaar de Stedin Academie gelanceerd, waarbij we alle technische opleidingen hebben samengevoegd met alle opleidingen vanuit HR (teamontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling). Als manager Frontoffice & Planning maak je deel uit van het MT Stedin Academie. Je rapporteert aan de Academiedirecteur en zal ook geregeld een update geven in het MT HR over de realisatie van de doelstellingen.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stedin Netbeheer B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Stedin is op zoek naar een Manager Frontoffice & Planning voor de Stedin Academy.

Salarisschaal - C10 (min. € 5561,18 - max. € 7777,26) - Stedin 2024.01

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
De Stedin Academie: dé inspirerende plek waar medewerkers van Stedin worden opgeleid én terecht kunnen voor advies, training en scholing.
In deze functie ben je onderdeel van het management team van de Stedin Academie bestaande uit vier managers en de Academiedirecteur. Samen zetten jullie je in voor de doorontwikkeling van de Stedin Academie, ieder vanuit zijn of haar vakgebied. Als manager Frontoffice & Planning Stedin Academie ga je leiding geven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor het in behandeling nemen en beantwoorden van (eerstelijns)vragen over onderwijs, opleidingen, planningen, certificeringen en trainingen vanuit heel Stedin én onze externe partijen, zoals opleidingsleveranciers en aannemers. Daarnaast ben je samen met je afdeling het visitekaartje van de Stedin

Je doet dit samen met je team (12 medewerkers), bestaande uit front- en backofficemedewerkers en functioneel beheerders van de online leeromgeving van de Stedin Academie. Jouw team is verantwoordelijk voor opleidingswerkzaamheden voor ca. 7.000 in- en externe 'klanten' die opleidingen, trainingen of onderwijs willen volgen of vragen hebben over inschrijving, te volgen opleiding, diploma’s, etc. Kortom, voldoende om je energie in te steken!

Jouw 3 belangrijkste doelen op een rij.
- Het verder bouwen met jouw team aan een optimale dienstverlening en onderlinge samenwerking om aan alle vragen te kunnen voldoen. Hierbij draag je zorg voor een duidelijke structuur en koers, vanuit transparante en heldere werkprocessen, met aandacht voor jouw teamleden, waardoor alle Stedin medewerkers optimaal worden geholpen bij opleidingsvragen.
- Een gastvrij, efficiënt en effectief verloop van de opleidingsgerichte dienstverlening richting ca 7.000 in- en externe klanten, zodat de klanttevredenheid hoog is. 
- Zorgen dat onze collega’s zich tijdig kunnen laten (her)certificeren en de inschrijving en certificering correct verwerkt wordt.

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Jij bent een teamplayer en mensgerichte leidinggevende. Je beweegt je gemakkelijk binnen een grote complexe organisatie en weet de Stedin Academie intern en extern goed op de kaart te zetten. Stakeholdermanagement kent voor jou geen geheimen. Je bent in staat onder druk aan complexe transformaties leiding te geven en je bent een verbinder in hart en nieren. Samen kom je verder. Jij beschikt over de verander- & sturingskracht die het team, andere afdelingen en daarmee ook Stedin op een hoger gestructureerd plan brengt. Je werkt daarbij resultaatgericht.

Wat je verder meeneemt.
- Je bent een hbo geschoolde gedreven werk- en denkniveau met een klantgerichte manier van denken en handelen. Je beschikt over kwaliteiten met betrekking tot formeel en informeel leiderschap. Je weet mensen aan je te binden, te motiveren en te coachen om gezamenlijk stappen te kunnen zetten.
- Je hebt ruime kennis en ervaring rondom het tijdig inplannen en uit laten voeren van (noodzakelijke) trainingen binnen grotere bedrijven. Administratieve processen inrichten is jouw op het lijf geschreven.
- Je hebt ervaring in procesmatig werken. Werkervaring binnen een Academie of een op hospitality gerichte organisatie is een pré.
- Je bent gewend te werken met (opleidings)leveranciers en (opleidings)intermediairs.
- Je hebt ideeën en visie over digitale leer- en/of plannningsystemen en kan visie en sturing geven aan de doorontwikkeling hiervan voor wat betreft planning en inschrijving. 

Een goed team. Daar hoor je bij.
Als Stedin Academie staan wij aan de basis van deze ontwikkeling voor alle Stedin medewerkers. Hierbij hebben we vorig jaar de Stedin Academie gelanceerd, waarbij we alle technische opleidingen hebben samengevoegd met alle opleidingen vanuit HR (teamontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling). Als manager Frontoffice & Planning maak je deel uit van het MT Stedin Academie. Je rapporteert aan de Academiedirecteur en zal ook geregeld een update geven in het MT HR over de realisatie van de doelstellingen.

De recruiter

Rens Wit

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center