Opdrachten
Info
Functie
Relatiemanager - DICTULocatie
Den HaagUren per week
36 uren per weekLooptijd
01.12.2024 - 29.05.2025Opdrachtnummer
216212Sluitingsdatum
01.11.2024 21:00
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding DICTU is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar DICTU toe één aanbieder zijn.
Voor de functie van Relatiemanager willen wij een tijdelijke inhuurmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt voor een of meerdere klanten van de Dienst ICT Uitvoering (DICTU). Denk aan de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit of de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Met innovatieve apps en uiteenlopende online diensten en ICT-voorzieningen dragen we bij aan hun werk voor bijvoorbeeld de voedselveiligheid in Nederland en de implementatie van coronamaatregelen. Jij brengt én houdt de dialoog op gang tussen de klantketen en de afnemer. Je draagt bij aan de ontwikkeling van portfoliomanagement binnen de Divisie. Zo zorg je dat steeds helder is welke behoeften en wensen de klant heeft op de middellange termijn, hoe wij daarbij kunnen helpen, en welk maatschappelijk belang we daarmee dienen. Dit doe je mede in de bestuurlijke overleggen met de klant. Je bent regiehouder van de klantteams die met de juiste mensen sa over de afdelingen heen opereren, stel je de klantketen in staat om proactief in te spelen op kansen. En je kunt vroegtijdig een effectieve oplossing initiëren als je klachten signaleert. En eventueel escaleren daar waar nodig. Een goede relatie opbouwen en onderhouden betekent voor jou ook dat je werk maakt van de praktische zaken. Denk aan accountplannen opstellen, governance inrichten, klantroadmaps maken en actualiseren. Je kijkt naar de toekomst. Je houdt de actualiteiten bij die relevant zijn voor de klant en start de dialoog op met de klant over het meerjarentoekomstperspectief en op welke manier DICTU daarbij de beste ondersteuning biedt.
Functie-eisen:
Achtergrond opdracht
Betreft tijdelijke inhuur ter vervanging van een medewerker die gedetacheerd wordt. Deze detachering leidt tot personele krapte binnen de afdeling.
Wensen
Competenties
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
Sogeti Nederland B.V.
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding DICTU is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar DICTU toe één aanbieder zijn.
Voor de functie van Relatiemanager willen wij een tijdelijke inhuurmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt voor een of meerdere klanten van de Dienst ICT Uitvoering (DICTU). Denk aan de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit of de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Met innovatieve apps en uiteenlopende online diensten en ICT-voorzieningen dragen we bij aan hun werk voor bijvoorbeeld de voedselveiligheid in Nederland en de implementatie van coronamaatregelen. Jij brengt én houdt de dialoog op gang tussen de klantketen en de afnemer. Je draagt bij aan de ontwikkeling van portfoliomanagement binnen de Divisie. Zo zorg je dat steeds helder is welke behoeften en wensen de klant heeft op de middellange termijn, hoe wij daarbij kunnen helpen, en welk maatschappelijk belang we daarmee dienen. Dit doe je mede in de bestuurlijke overleggen met de klant. Je bent regiehouder van de klantteams die met de juiste mensen sa over de afdelingen heen opereren, stel je de klantketen in staat om proactief in te spelen op kansen. En je kunt vroegtijdig een effectieve oplossing initiëren als je klachten signaleert. En eventueel escaleren daar waar nodig. Een goede relatie opbouwen en onderhouden betekent voor jou ook dat je werk maakt van de praktische zaken. Denk aan accountplannen opstellen, governance inrichten, klantroadmaps maken en actualiseren. Je kijkt naar de toekomst. Je houdt de actualiteiten bij die relevant zijn voor de klant en start de dialoog op met de klant over het meerjarentoekomstperspectief en op welke manier DICTU daarbij de beste ondersteuning biedt.
Functie-eisen:
Achtergrond opdracht
Betreft tijdelijke inhuur ter vervanging van een medewerker die gedetacheerd wordt. Deze detachering leidt tot personele krapte binnen de afdeling.
Wensen
Competenties
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.