Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer

medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer

Info

Functie

medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer

Locatie

Amersfoort

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

30.04.2024 - 03.01.2025

Opdrachtnummer

157125

Sluitingsdatum

date-icon05.04.2024 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten.

Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.

Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.

Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
    Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
    Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
    Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
    Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
    Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
    Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
    Aanmelden van incidenten bij leveranciers
    Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
    Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
    Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
    Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.

Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
    Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
    ITIL foundation
    Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.

Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
    Kan zelfstandig werken
    Spreekt en schrijft correct Nederlands
    Geduldig en vriendelijk
    Proactief
    Nauwkeurig
Aandachtspunten
    Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
    Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten.

Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.

Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.

Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
    Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
    Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
    Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
    Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
    Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
    Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
    Aanmelden van incidenten bij leveranciers
    Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
    Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
    Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
    Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.

Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
    Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
    ITIL foundation
    Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.

Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
    Kan zelfstandig werken
    Spreekt en schrijft correct Nederlands
    Geduldig en vriendelijk
    Proactief
    Nauwkeurig
Aandachtspunten
    Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
    Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.

De recruiter

Tiffany Grondman

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center