Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. (YF) Business Analist- J&V

Business Analist- J&V

Info

Functie

Business Analist- J&V

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

26.05.2024 - 27.05.2024

Opdrachtnummer

158822

Sluitingsdatum

date-icon07.05.2024 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De DVOM is volop in ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt om een optimale dienstverlening te leveren voor alle producten en diensten en deze zichtbaarder te maken. Binnen DVOM is het project 'Meetbare Dienstverlening' opgericht met als opdracht om te zorgen voor de verdere professionalisering van de dienstverleningsprocessen van DVOM. Het project zal in samenwerking met de inhoudsdeskundigen van de afdelingen de producten en diensten zoals opgenomen in de Producten-Dienstencatalogus (PDC), de huidige processen beschrijven, Key Performance Indicators (KPI's) per proces opnemen en de procesverbeteringen beschrijven.
Voor de uitvoering van deze taken zijn we op zoek naar een ervaren business analist. Van de business analist wordt verwacht dat hij/zij gegevens verzamelt en interpreteert uit verschillende bronnen en deze gegevens gebruikt om de processen en systemen te beschrijven en te verbeteren. De business analist heeft ervaring met het opstellen van KPI's ten behoeve van verantwoording en resultaatsturing. Hij/zij heeft voldoende ervaring om zelfstandig workshops te begeleiden en de juiste informatie op te halen. De business analist weet met weerstand om te gaan en het managen van verwachtingen.

Achtergrond opdracht
Beschrijving directie/dienst/afdeling: De Dienstverleningsorganisatie van het Openbaar Ministerie (DVOM) draagt zorg voor de ondersteunende dienstverlenende processen zodat alle 5.500 OM'ers hun werk kunnen doen. Van financiele dienstverlening, aanstellingsbrieven, vacatures en arbeidsovereenkomsten tot dienstauto's, buitenlandse dienstreizen en mobiliteitskaarten. We hebben een bedrijfsjuridisch team en leveren expertise op het gebied van inkoop, gegevensbescherming en archiveren. We begeleiden verhuizingen en verbouwingen. En we organiseren evenementen en voeren landelijke programma's en projecten uit. Lokaal ondersteunen we collega's bij het invoeren van facilitaire contracten, de analyse van werkprocessen en het vertalen van nieuwe wet- en regelgeving in de OM-praktijk. Voor al deze producten en diensten hebben wij een PDC

Eisen

  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO/WO opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring als business analist binnen de (rijks)overheid
  • Kandidaat heeft ervaring met het visualiseren van complexe vraagstukken
  • Kandidaat heeft ervaring met procesoptimalisatie van bedrijfsvoeringsprocessen
  • De kandidaat is op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op het gebied van privacy en informatievoorziening en weet de vertaalslag te maken naar de organisatie;
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met de toepassing van de privacy wet- en regelgeving (AVG);
  • De kandidaat heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal en is communicatief sterk zowel schriftelijk visueel als mondeling (blijkt uit motivatiebrief en interview)
  • Kandidaat is per direct beschikbaar voor 36 uur per week voor de duur van het project
  • Wensen

  • De kandidaat heeft bij minimaal 3 verschillende organisaties ervaring opgedaan in een soort opdracht.
  • Kandidaat heeft kennis van moderne technologieën en methodieken zoals Swimlanes/ Use Cases/ Userstories, Agile/Scrum/BusDevOps/Continuous Integration, Prince2.
  • De kandidaat is analytisch sterk, initiatiefrijk, flexibel. Daarnaast kan je goed samenwerken en je creatief in het vinden van oplossingen;
  • Kandidaat heeft ervaring met het ontwikkelen van sturingsinformatie.
  • De kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van DPIA's.
  • De kandidaat is beschikbaar binnen:
  • De kandidaat heeft ervaring met AVG Privacy Quick Scan:
  • Competenties

  • Analyseren
  • Creativiteit
  • Netwerken
  • Omgevingsbewustzijn
  • Organisatiesensitiviteit
  • Overtuigingskracht
  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgerichtheid

Aanvullende Informatie
Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten. Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan. Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V. (YF)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De DVOM is volop in ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt om een optimale dienstverlening te leveren voor alle producten en diensten en deze zichtbaarder te maken. Binnen DVOM is het project 'Meetbare Dienstverlening' opgericht met als opdracht om te zorgen voor de verdere professionalisering van de dienstverleningsprocessen van DVOM. Het project zal in samenwerking met de inhoudsdeskundigen van de afdelingen de producten en diensten zoals opgenomen in de Producten-Dienstencatalogus (PDC), de huidige processen beschrijven, Key Performance Indicators (KPI's) per proces opnemen en de procesverbeteringen beschrijven.
Voor de uitvoering van deze taken zijn we op zoek naar een ervaren business analist. Van de business analist wordt verwacht dat hij/zij gegevens verzamelt en interpreteert uit verschillende bronnen en deze gegevens gebruikt om de processen en systemen te beschrijven en te verbeteren. De business analist heeft ervaring met het opstellen van KPI's ten behoeve van verantwoording en resultaatsturing. Hij/zij heeft voldoende ervaring om zelfstandig workshops te begeleiden en de juiste informatie op te halen. De business analist weet met weerstand om te gaan en het managen van verwachtingen.

Achtergrond opdracht
Beschrijving directie/dienst/afdeling: De Dienstverleningsorganisatie van het Openbaar Ministerie (DVOM) draagt zorg voor de ondersteunende dienstverlenende processen zodat alle 5.500 OM'ers hun werk kunnen doen. Van financiele dienstverlening, aanstellingsbrieven, vacatures en arbeidsovereenkomsten tot dienstauto's, buitenlandse dienstreizen en mobiliteitskaarten. We hebben een bedrijfsjuridisch team en leveren expertise op het gebied van inkoop, gegevensbescherming en archiveren. We begeleiden verhuizingen en verbouwingen. En we organiseren evenementen en voeren landelijke programma's en projecten uit. Lokaal ondersteunen we collega's bij het invoeren van facilitaire contracten, de analyse van werkprocessen en het vertalen van nieuwe wet- en regelgeving in de OM-praktijk. Voor al deze producten en diensten hebben wij een PDC

Eisen

  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO/WO opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring als business analist binnen de (rijks)overheid
  • Kandidaat heeft ervaring met het visualiseren van complexe vraagstukken
  • Kandidaat heeft ervaring met procesoptimalisatie van bedrijfsvoeringsprocessen
  • De kandidaat is op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op het gebied van privacy en informatievoorziening en weet de vertaalslag te maken naar de organisatie;
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met de toepassing van de privacy wet- en regelgeving (AVG);
  • De kandidaat heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal en is communicatief sterk zowel schriftelijk visueel als mondeling (blijkt uit motivatiebrief en interview)
  • Kandidaat is per direct beschikbaar voor 36 uur per week voor de duur van het project
  • Wensen

  • De kandidaat heeft bij minimaal 3 verschillende organisaties ervaring opgedaan in een soort opdracht.
  • Kandidaat heeft kennis van moderne technologieën en methodieken zoals Swimlanes/ Use Cases/ Userstories, Agile/Scrum/BusDevOps/Continuous Integration, Prince2.
  • De kandidaat is analytisch sterk, initiatiefrijk, flexibel. Daarnaast kan je goed samenwerken en je creatief in het vinden van oplossingen;
  • Kandidaat heeft ervaring met het ontwikkelen van sturingsinformatie.
  • De kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van DPIA's.
  • De kandidaat is beschikbaar binnen:
  • De kandidaat heeft ervaring met AVG Privacy Quick Scan:
  • Competenties

  • Analyseren
  • Creativiteit
  • Netwerken
  • Omgevingsbewustzijn
  • Organisatiesensitiviteit
  • Overtuigingskracht
  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgerichtheid

Aanvullende Informatie
Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten. Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan. Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.


De recruiter

Tiffany Grondman

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center