Opdrachten

Sociale Verzekeringsbank Technisch applicatiebeheerder Webapplicaties

Technisch applicatiebeheerder Webapplicaties

Info

Functie

Technisch applicatiebeheerder Webapplicaties

Locatie

Amstelveen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

30.11.2022 - 30.11.2023

Opdrachtnummer

125030

Sluitingsdatum

date-icon28.11.2022 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
- Je bent een echte technisch beheerder die bewust voor het beheervak gekozen heeft.
- Je bent pragmatisch, meedenkend, samenwerkend en je houdt van de combinatie van dagelijks terugkerende werkzaamheden en nieuwe ontwikkelingen.
- Je vindt het geen probleem om buiten kantoortijden werkzaamheden uit te voeren, zoals releases en updates.

Opdracht omschrijving:
In een team van 5 specialisten ben je verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer van een breed scala aan webapplicaties, die draaien binnen een complexe infrastructuur.

Taken:
- Je voert voor deze applicaties installaties, upgrades en changes uit. Je lost incidenten op, soms in samenwerking met de leverancier van de applicatie.
- Vanuit OPS (operations/beheer) ondersteunen van 2 DevOps teams (.Net ontwikkelteam en een SDL Tridion/Tomcat/Apache team)
- Met 6 IT-afdelingen ontwikkelt en onderhoudt de SVB haar softwaresystemen. Zo maken wij applicaties in het hele spectrum: soms klein, soms voor miljoenen klanten. We zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24/7 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.

Eisen:
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk

Je hebt technisch applicatiebeheer kennis van:
* Windows Server
* Microsoft IIS (waaronder security en certificaten)
* PowerShell scripting
* JAVA Applicatieservers op Windows
* Atlassian Jira (on premise)
* Atlassian Confluence (on premise)

Incidenteel / is een pré / bereid om hier ervaring mee op te doen:
* Linux (basis vaardigheden)

Gebruikerservaring met:
* Azure DevOps
* Monitoring (bijvoorbeeld Dynatrace)

Competenties:
- Pragmatisch
- Meedenkend
- Communicatief en enthousiast
- Proactief op zoek naar verbeteringsmogelijkheden
- Samenwerkend
- Je houdt van een combinatie van dagelijks terugkerende werkzaamheden en nieuwe ontwikkelingen
- Je werkt gestructureerd, werkt volgens afgesproken werkprocessen, documenteert zijn/haar werk
- Je vindt het geen probleem om buiten kantoortijden werkzaamheden uit te voeren, zoals releases en updates


Achtergrond opdracht:
Van kinderbijslag tot AOW pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo’n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Je gaat werken bij de afdeling Managed Services - onderdeel van de directie IT. De afdeling is met ruim 120 professionals verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en de exploitatie van de infrastructuur, de generieke delen van het applicatielandschap (bestuurssystemen, middleware, databases, IaaS/SaaS en containerization, dat steeds meer toeneemt). Speerpunten voor Managed Services zijn het borgen en continu verbeteren van de betrouwbaarheid, continuïteit, beveiliging en wendbaarheid. De circa 12 teams binnen Managed Services - gegroepeerd in 4 secties - zijn ieder verantwoordelijk voor één of meer domeinen. Een aantal van deze teams werkt op een Agile (scrum) wijze. Ook het gehele change-portfolio van onze afdeling wordt Agile geprioriteerd en uitgevoerd via een MS Marktplaats (Big Room Planning).

Voorlopig werken wij in hybride vorm tussen kantoordagen en thuiswerkdagen wat in principe zal blijven. Waar we ons voorheen vanaf 11 locaties sterk maakten voor de dienstverlening aan onze klanten, doen we dit nu vanaf ruim 3800 (thuis)locaties. Wanneer je op kantoor werkt zal jouw werkplek, naast je werkplek thuis, kantoor Amstelveen zijn. Goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer, waar je veilig en gezond kan werken. De SVB volgt de richtlijnen vanuit de overheid ten aanzien van Covid-19/Corona en de hybride vorm zou dus weer kunnen wijzigen in een tijdelijke situatie van volledig thuiswerken.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociale Verzekeringsbank

Rolomschrijving en taakafspraken

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
- Je bent een echte technisch beheerder die bewust voor het beheervak gekozen heeft.
- Je bent pragmatisch, meedenkend, samenwerkend en je houdt van de combinatie van dagelijks terugkerende werkzaamheden en nieuwe ontwikkelingen.
- Je vindt het geen probleem om buiten kantoortijden werkzaamheden uit te voeren, zoals releases en updates.

Opdracht omschrijving:
In een team van 5 specialisten ben je verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer van een breed scala aan webapplicaties, die draaien binnen een complexe infrastructuur.

Taken:
- Je voert voor deze applicaties installaties, upgrades en changes uit. Je lost incidenten op, soms in samenwerking met de leverancier van de applicatie.
- Vanuit OPS (operations/beheer) ondersteunen van 2 DevOps teams (.Net ontwikkelteam en een SDL Tridion/Tomcat/Apache team)
- Met 6 IT-afdelingen ontwikkelt en onderhoudt de SVB haar softwaresystemen. Zo maken wij applicaties in het hele spectrum: soms klein, soms voor miljoenen klanten. We zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24/7 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.

Eisen:
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk

Je hebt technisch applicatiebeheer kennis van:
* Windows Server
* Microsoft IIS (waaronder security en certificaten)
* PowerShell scripting
* JAVA Applicatieservers op Windows
* Atlassian Jira (on premise)
* Atlassian Confluence (on premise)

Incidenteel / is een pré / bereid om hier ervaring mee op te doen:
* Linux (basis vaardigheden)

Gebruikerservaring met:
* Azure DevOps
* Monitoring (bijvoorbeeld Dynatrace)

Competenties:
- Pragmatisch
- Meedenkend
- Communicatief en enthousiast
- Proactief op zoek naar verbeteringsmogelijkheden
- Samenwerkend
- Je houdt van een combinatie van dagelijks terugkerende werkzaamheden en nieuwe ontwikkelingen
- Je werkt gestructureerd, werkt volgens afgesproken werkprocessen, documenteert zijn/haar werk
- Je vindt het geen probleem om buiten kantoortijden werkzaamheden uit te voeren, zoals releases en updates


Achtergrond opdracht:
Van kinderbijslag tot AOW pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo’n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Je gaat werken bij de afdeling Managed Services - onderdeel van de directie IT. De afdeling is met ruim 120 professionals verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en de exploitatie van de infrastructuur, de generieke delen van het applicatielandschap (bestuurssystemen, middleware, databases, IaaS/SaaS en containerization, dat steeds meer toeneemt). Speerpunten voor Managed Services zijn het borgen en continu verbeteren van de betrouwbaarheid, continuïteit, beveiliging en wendbaarheid. De circa 12 teams binnen Managed Services - gegroepeerd in 4 secties - zijn ieder verantwoordelijk voor één of meer domeinen. Een aantal van deze teams werkt op een Agile (scrum) wijze. Ook het gehele change-portfolio van onze afdeling wordt Agile geprioriteerd en uitgevoerd via een MS Marktplaats (Big Room Planning).

Voorlopig werken wij in hybride vorm tussen kantoordagen en thuiswerkdagen wat in principe zal blijven. Waar we ons voorheen vanaf 11 locaties sterk maakten voor de dienstverlening aan onze klanten, doen we dit nu vanaf ruim 3800 (thuis)locaties. Wanneer je op kantoor werkt zal jouw werkplek, naast je werkplek thuis, kantoor Amstelveen zijn. Goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer, waar je veilig en gezond kan werken. De SVB volgt de richtlijnen vanuit de overheid ten aanzien van Covid-19/Corona en de hybride vorm zou dus weer kunnen wijzigen in een tijdelijke situatie van volledig thuiswerken.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Vicky Brokmann

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.