Opdrachten

Sociale Verzekeringsbank Senior Packager/ Technisch Applicatie Beheerder

Senior Packager/ Technisch Applicatie Beheerder

Info

Functie

Senior Packager/ Technisch Applicatie Beheerder

Locatie

Amstelveen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.07.2023 - 30.01.2024

Opdrachtnummer

139930

Sluitingsdatum

date-icon25.07.2023 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wervende tekst:    
We zoeken een zeer ervaren Packager / Technisch Applicatiebeheerder met ruime scripting ervaring!

Jij doet het
Als technisch applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van onze applicaties en de samenhang met de werkplek en cliënt/server applicaties.

Hierbij stem je continu af met de gebruikers binnen verschillende organisatie onderdelen, SVB breed. Je werkt nauw samen met je team, vertegenwoordigers van de gebruikersgroepen en IT afdelingen. Als technisch applicatiebeheerder ben je in staat om de wensen en vragen van de verschillende gebruikers te analyseren en problemen op te lossen binnen de kaders van het IT-landschap, informatiebeveiliging en architectuur.

Het technisch beheerwerk omvat het intake proces, het packagen en scripten om applicaties beschikbaar te stellen aan gebruikers en je zorgt ervoor dat de applicaties up-to-date blijven.

Je bent het aanspreekpunt in geval van vragen of verstoringen daarnaast heb je vaardigheden om complexe technische zaken begrijpelijk uit te leggen. Ook vind je het leuk kennis te delen.

Jij bent het
je hebt een flexibele en klantgerichte instelling en je bent communicatief zeer vaardig.
je bent sterk in probleemanalyse en je kunt oplossingsgericht werken.
Je bent een teamplayer die ook goed in staat is om zelfstandig te werken.
Je hebt bij voorkeur een informatica opleiding op HBO niveau afgerond en je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
je hebt ruime ervaring op het gebied van packaging
je hebt ervaring met SCCM, RDS Server, scripttalen zoals Powershell, VBScript, Batch, Windows Active Directory, Group Policy, AppLocker en ervaring met installeer technieken zoals MSI.
Verder is het een pré als je ervaring hebt met virtualisatie technieken zoals virtual machines (SCVMM), server management en client-server technologie. Kennis van ITIL-processen, Agile, en informatiebeveiliging is ook van harte welkom.

Duur en uurtarief van de opdracht
Duur van de opdracht: 6 maanden
VOG: 11,12, 13

Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om € 45 miljard die we overmaken aan zo’n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Je gaat werken bij een onderdeel van de afdeling Applicatiemanagement Generiek (AMG). De afdeling Applicatiemanagement Generiek is binnen IT verantwoordelijk voor het bedienen van de ondersteunende directies van de SVB zoals Bedrijfsvoering en Strategie, Recht & Communicatie (SRC). Daarnaast realiseert en beheert AMG de werkplekken voor SVB medewerkers en generieke bedrijfsfuncties zoals Document management en printing.

Je werkt binnen de sectie 'Standaard Applicaties en Werkplek' met meerdere agile teams waarbij het 'Implementatie en Beheer Pakketten' (IBP) team verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de geautomatiseerde dienstverlening van standaard pakketten en uitbestede applicatiediensten.

Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.

Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek Amstelveen.



-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociale Verzekeringsbank

Rolomschrijving en taakafspraken

Wervende tekst:    
We zoeken een zeer ervaren Packager / Technisch Applicatiebeheerder met ruime scripting ervaring!

Jij doet het
Als technisch applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van onze applicaties en de samenhang met de werkplek en cliënt/server applicaties.

Hierbij stem je continu af met de gebruikers binnen verschillende organisatie onderdelen, SVB breed. Je werkt nauw samen met je team, vertegenwoordigers van de gebruikersgroepen en IT afdelingen. Als technisch applicatiebeheerder ben je in staat om de wensen en vragen van de verschillende gebruikers te analyseren en problemen op te lossen binnen de kaders van het IT-landschap, informatiebeveiliging en architectuur.

Het technisch beheerwerk omvat het intake proces, het packagen en scripten om applicaties beschikbaar te stellen aan gebruikers en je zorgt ervoor dat de applicaties up-to-date blijven.

Je bent het aanspreekpunt in geval van vragen of verstoringen daarnaast heb je vaardigheden om complexe technische zaken begrijpelijk uit te leggen. Ook vind je het leuk kennis te delen.

Jij bent het
je hebt een flexibele en klantgerichte instelling en je bent communicatief zeer vaardig.
je bent sterk in probleemanalyse en je kunt oplossingsgericht werken.
Je bent een teamplayer die ook goed in staat is om zelfstandig te werken.
Je hebt bij voorkeur een informatica opleiding op HBO niveau afgerond en je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
je hebt ruime ervaring op het gebied van packaging
je hebt ervaring met SCCM, RDS Server, scripttalen zoals Powershell, VBScript, Batch, Windows Active Directory, Group Policy, AppLocker en ervaring met installeer technieken zoals MSI.
Verder is het een pré als je ervaring hebt met virtualisatie technieken zoals virtual machines (SCVMM), server management en client-server technologie. Kennis van ITIL-processen, Agile, en informatiebeveiliging is ook van harte welkom.

Duur en uurtarief van de opdracht
Duur van de opdracht: 6 maanden
VOG: 11,12, 13

Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om € 45 miljard die we overmaken aan zo’n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Je gaat werken bij een onderdeel van de afdeling Applicatiemanagement Generiek (AMG). De afdeling Applicatiemanagement Generiek is binnen IT verantwoordelijk voor het bedienen van de ondersteunende directies van de SVB zoals Bedrijfsvoering en Strategie, Recht & Communicatie (SRC). Daarnaast realiseert en beheert AMG de werkplekken voor SVB medewerkers en generieke bedrijfsfuncties zoals Document management en printing.

Je werkt binnen de sectie 'Standaard Applicaties en Werkplek' met meerdere agile teams waarbij het 'Implementatie en Beheer Pakketten' (IBP) team verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de geautomatiseerde dienstverlening van standaard pakketten en uitbestede applicatiediensten.

Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.

Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek Amstelveen.



-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Patrick Szigeti

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center