Opdrachten

Sociale Verzekeringsbank Projectsecretaris (interim)

Projectsecretaris (interim)

Info

Functie

Projectsecretaris (interim)

Locatie

Utrecht

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

11.09.2022 - 11.03.2023

Opdrachtnummer

118127

Sluitingsdatum

date-icon30.08.2022 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Jij doet het
Als projectsecretaris wordt jouw hoofdtaak bij te dragen aan voortgang en inzicht binnen het project, zodanig dat:

- interne en externe stakeholders goed geïnformeerd zijn;
- besluitvorming transparant en herleidbaar is; en
- projectmanagers in jouw een sterke partner/ondersteuner hebben.

Dat doe jij binnen een projectteam dat opgesteld staat om alle gemeenten een passend aansluitmoment te bieden op het nieuwe PGB Portaal (PGB 2.0) en agile werkt. Jouw werkzaamheden bestaan uit het:
- initiëren, organiseren en voorbereiden van overleggen en bijeenkomsten;
- voorbereiden en bewaken van besluitvorming (intern/extern);
- bewaken van de voortgang en planning;
- signaleren en advies geven aan de projectmanagers;
- rapporteren en schrijven van memo’s en notities;
- oppakken van activiteiten die in de lijn van het project liggen.

Jij bent het
We zijn op zoek naar een ervaren en gedreven Projectsecretaris. Je bent van nature positief, energiek en bent gericht op het optimale eindresultaat vanuit overzicht en regie.

Je hebt;
- meerjarige relevante ervaring in soortgelijke rol (>5 jaar) en ondersteunen van projectmanagementteams;
- HBO werk- en denkniveau.

En bent;
uitstekend in staat een nieuwe werkomgeving je snel eigen te maken.
 een stevige sparringpartner;
je bewust van de politiek gevoelige context waarin er gewerkt wordt en weet hierop te anticiperen.

Duur en uurtarief van de opdracht
- 32 uur per week
- 6 maanden (met optie op verlenging)
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.

Jouw werkomgeving
Binnen de SVB is Dienstverlening Zorg en Welzijn (DZW) in Utrecht de uitvoerder van het persoonsgebonden budget (pgb) en de uitvoerder van de financiële ondersteuning voor verzetsdeelnemers en oorlogsgetroffenen (V&O). Vanuit de veranderende behoeften van burgers ten aanzien van onze uitvoering (en ook ten aanzien van de uitvoering van onze ketenpartners) kunnen bewegen in een complexe omgeving. Zoals de maatschappelijke context waarin wij onze taken uitvoeren en waarin wij de beweging hebben ingezet om naast uitvoerder van diverse regelingen ook dienstverlener te zijn voor burgers.

Het persoonsgebonden budget (pgb) biedt voor veel mensen uitkomst en de SVB, meer concreet Dienstverlening Zorg en Welzijn (DZW), is een belangrijke spil in de complexe, betrokken en interessante keten om dit te realiseren. Voor het verwerken van de pgb-administratie is PGB2.0 ontwikkeld / in ontwikkeling. Dit systeem verzorgt de administratieve ondersteuning van budgethouders, hun zorgverleners, de verstrekkers en de SVB bij het beheren van toegekende budgetten en zorgovereenkomsten en het registreren en betalen van zorgdeclaraties.

Die implementatie raakt ook gemeenten in hun rol als verstrekkers. De SVB / DZW neemt voor de uitrol naar alle gemeenten de operationele regierol voor haar rekening en is daarom, ter versterking, op zoek naar een Projectsecretaris die graag bijdraagt aan een maatschappelijk relevant en impactvol traject.

Met individuele gemeenten moeten concrete implementatieaanpakken worden overeengekomen. Met VNG zal afstemming nodig zijn over allerlei zaken rondom het systeem PGB2.0 zelf. Ook gemeentelijke softwareleveranciers zijn een belangrijke stakeholder.


Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.

Wanneer werken op locatie wel aan de orde is, is jouw werkplek te vinden aan de Papendorpseweg in Utrecht.

Solliciteren: jij pakt deze kans
Via 'Solliciteer direct' brengen we je naar alle relevante informatie over deze opdracht op de website van onze broker. Zij doen voor ons de voorselectie en informeren je over de mogelijkheden en beantwoorden ook inhoudelijke en procesvragen. Neem dan ook met hen contact op bij vragen.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociale Verzekeringsbank

Rolomschrijving en taakafspraken

Jij doet het
Als projectsecretaris wordt jouw hoofdtaak bij te dragen aan voortgang en inzicht binnen het project, zodanig dat:

- interne en externe stakeholders goed geïnformeerd zijn;
- besluitvorming transparant en herleidbaar is; en
- projectmanagers in jouw een sterke partner/ondersteuner hebben.

Dat doe jij binnen een projectteam dat opgesteld staat om alle gemeenten een passend aansluitmoment te bieden op het nieuwe PGB Portaal (PGB 2.0) en agile werkt. Jouw werkzaamheden bestaan uit het:
- initiëren, organiseren en voorbereiden van overleggen en bijeenkomsten;
- voorbereiden en bewaken van besluitvorming (intern/extern);
- bewaken van de voortgang en planning;
- signaleren en advies geven aan de projectmanagers;
- rapporteren en schrijven van memo’s en notities;
- oppakken van activiteiten die in de lijn van het project liggen.

Jij bent het
We zijn op zoek naar een ervaren en gedreven Projectsecretaris. Je bent van nature positief, energiek en bent gericht op het optimale eindresultaat vanuit overzicht en regie.

Je hebt;
- meerjarige relevante ervaring in soortgelijke rol (>5 jaar) en ondersteunen van projectmanagementteams;
- HBO werk- en denkniveau.

En bent;
uitstekend in staat een nieuwe werkomgeving je snel eigen te maken.
 een stevige sparringpartner;
je bewust van de politiek gevoelige context waarin er gewerkt wordt en weet hierop te anticiperen.

Duur en uurtarief van de opdracht
- 32 uur per week
- 6 maanden (met optie op verlenging)
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.

Jouw werkomgeving
Binnen de SVB is Dienstverlening Zorg en Welzijn (DZW) in Utrecht de uitvoerder van het persoonsgebonden budget (pgb) en de uitvoerder van de financiële ondersteuning voor verzetsdeelnemers en oorlogsgetroffenen (V&O). Vanuit de veranderende behoeften van burgers ten aanzien van onze uitvoering (en ook ten aanzien van de uitvoering van onze ketenpartners) kunnen bewegen in een complexe omgeving. Zoals de maatschappelijke context waarin wij onze taken uitvoeren en waarin wij de beweging hebben ingezet om naast uitvoerder van diverse regelingen ook dienstverlener te zijn voor burgers.

Het persoonsgebonden budget (pgb) biedt voor veel mensen uitkomst en de SVB, meer concreet Dienstverlening Zorg en Welzijn (DZW), is een belangrijke spil in de complexe, betrokken en interessante keten om dit te realiseren. Voor het verwerken van de pgb-administratie is PGB2.0 ontwikkeld / in ontwikkeling. Dit systeem verzorgt de administratieve ondersteuning van budgethouders, hun zorgverleners, de verstrekkers en de SVB bij het beheren van toegekende budgetten en zorgovereenkomsten en het registreren en betalen van zorgdeclaraties.

Die implementatie raakt ook gemeenten in hun rol als verstrekkers. De SVB / DZW neemt voor de uitrol naar alle gemeenten de operationele regierol voor haar rekening en is daarom, ter versterking, op zoek naar een Projectsecretaris die graag bijdraagt aan een maatschappelijk relevant en impactvol traject.

Met individuele gemeenten moeten concrete implementatieaanpakken worden overeengekomen. Met VNG zal afstemming nodig zijn over allerlei zaken rondom het systeem PGB2.0 zelf. Ook gemeentelijke softwareleveranciers zijn een belangrijke stakeholder.


Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.

Wanneer werken op locatie wel aan de orde is, is jouw werkplek te vinden aan de Papendorpseweg in Utrecht.

Solliciteren: jij pakt deze kans
Via 'Solliciteer direct' brengen we je naar alle relevante informatie over deze opdracht op de website van onze broker. Zij doen voor ons de voorselectie en informeren je over de mogelijkheden en beantwoorden ook inhoudelijke en procesvragen. Neem dan ook met hen contact op bij vragen.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Vicky Brokmann

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center