Opdrachten

Sociale Verzekeringsbank Proactis beheerder

Proactis beheerder

Info

Functie

Proactis beheerder

Locatie

Amstelveen

Uren per week

16 uren per week

Looptijd

03.11.2024 - 21.11.2024

Opdrachtnummer

215760

Sluitingsdatum

date-icon28.10.2024 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is


Niemand weet beter dan jij hoe dynamisch onze wereld is en welke invloed dat heeft op organisaties en systemen. Gelukkig ben jij er om ervoor te zorgen dat onze inkoopapplicatie altijd perfect aansluit bij de behoeften en wensen van de gebruikers. Met jouw expertise en vaardigheden blijf je de ontwikkelingen steeds een stap voor, waardoor onze systemen optimaal blijven functioneren.



De medewerkers op de afdeling Functioneel Beheer van de directie Finance & Control zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Onze ambitie is groot maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie.


Jij doet het
Als senior functioneel beheerder voor de Directie Finance & Control werk je nauw samen met andere teams om de informatievoorziening te verbeteren. Jij ondersteunt en beheert samen met vijf andere Functioneel Beheerders de Inkoopapplicatie Proactis en zorgt ervoor dat deze naadloos met andere systemen integreert. Met jouw expertise signaleer en analyseer je behoeften, veranderingen en mogelijkheden, zodat onze systemen altijd up-to-date zijn en perfect blijven functioneren, zowel nu als in de toekomst.

Werkzaamheden
• Bijdragen aan de doorontwikkeling van processen en systemen. Hierbij houd je zicht en control op de werkvoorraad en afgestemde prioriteiten en heb je overleggen met eindgebruikers, leveranciers en procesverantwoordelijken
• Bij systeem overschrijdende vraagstukken ben je de sparringpartner voor je collega functioneel beheerders
• Actief bijdrage leveren aan diverse projecten
• Opstellen van rapportages en adviseren over verbetermogelijkheden en aandachtspunten
• Voorbereiden van wijzigingsverzoeken, regelen van toegangsautorisatie en verhelpen van verstoringen. Het testen van de functionele werking van de applicatie.
• Actualiseren van gebruikersdocumentatie en onderhouden van de workflows van de nodige autorisaties in de applicaties
• Verzorgen van de testscripts/-verslagen en documentatie over de wijzigingen (releasenotes en werkinstructies)

Jij bent het
• Minimaal 5 jaar ervaring met het beheer van de applicatie Proactis
• Ervaring met P2P (Purchase to Pay)
• Ownership : Pak het op en laat het niet los tot het is opgelost
• Prioriteiten stellen : In de hectiek van de dag, weet jij feilloos wat belangrijk is
• Analytisch vermogen : Met oog voor detail zie jij veranderingen, samenhang, problemen én oplossingen
• Kennis van de applicatie Unit4
• Kennis van projectmanagementtechnieken als Prince, ITIL, Scrum, Lean en Agile
• Affiniteit met het Sociale Domein
• Een goed gevoel voor humor
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• HBO niveau


Jouw werkomgeving

Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 50 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,7 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.

Jouw werkplek is in Amstelveen, dicht bij het station en centrum. / dicht bij het busstation en centrum.

-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociale Verzekeringsbank

Rolomschrijving en taakafspraken

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is


Niemand weet beter dan jij hoe dynamisch onze wereld is en welke invloed dat heeft op organisaties en systemen. Gelukkig ben jij er om ervoor te zorgen dat onze inkoopapplicatie altijd perfect aansluit bij de behoeften en wensen van de gebruikers. Met jouw expertise en vaardigheden blijf je de ontwikkelingen steeds een stap voor, waardoor onze systemen optimaal blijven functioneren.



De medewerkers op de afdeling Functioneel Beheer van de directie Finance & Control zorgen er met elkaar dagelijks voor dat mensen, applicaties en ICT-infrastructuur goed op elkaar aansluiten. Onze ambitie is groot maar realistisch: De best mogelijke ICT én ondersteuning leveren, voor de client, medewerker en organisatie.


Jij doet het
Als senior functioneel beheerder voor de Directie Finance & Control werk je nauw samen met andere teams om de informatievoorziening te verbeteren. Jij ondersteunt en beheert samen met vijf andere Functioneel Beheerders de Inkoopapplicatie Proactis en zorgt ervoor dat deze naadloos met andere systemen integreert. Met jouw expertise signaleer en analyseer je behoeften, veranderingen en mogelijkheden, zodat onze systemen altijd up-to-date zijn en perfect blijven functioneren, zowel nu als in de toekomst.

Werkzaamheden
• Bijdragen aan de doorontwikkeling van processen en systemen. Hierbij houd je zicht en control op de werkvoorraad en afgestemde prioriteiten en heb je overleggen met eindgebruikers, leveranciers en procesverantwoordelijken
• Bij systeem overschrijdende vraagstukken ben je de sparringpartner voor je collega functioneel beheerders
• Actief bijdrage leveren aan diverse projecten
• Opstellen van rapportages en adviseren over verbetermogelijkheden en aandachtspunten
• Voorbereiden van wijzigingsverzoeken, regelen van toegangsautorisatie en verhelpen van verstoringen. Het testen van de functionele werking van de applicatie.
• Actualiseren van gebruikersdocumentatie en onderhouden van de workflows van de nodige autorisaties in de applicaties
• Verzorgen van de testscripts/-verslagen en documentatie over de wijzigingen (releasenotes en werkinstructies)

Jij bent het
• Minimaal 5 jaar ervaring met het beheer van de applicatie Proactis
• Ervaring met P2P (Purchase to Pay)
• Ownership : Pak het op en laat het niet los tot het is opgelost
• Prioriteiten stellen : In de hectiek van de dag, weet jij feilloos wat belangrijk is
• Analytisch vermogen : Met oog voor detail zie jij veranderingen, samenhang, problemen én oplossingen
• Kennis van de applicatie Unit4
• Kennis van projectmanagementtechnieken als Prince, ITIL, Scrum, Lean en Agile
• Affiniteit met het Sociale Domein
• Een goed gevoel voor humor
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• HBO niveau


Jouw werkomgeving

Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 50 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,7 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.

Jouw werkplek is in Amstelveen, dicht bij het station en centrum. / dicht bij het busstation en centrum.

-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Kornelia Olbromska

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center