Opdrachten

Sociale Verzekeringsbank IT Servicedesk specialist

IT Servicedesk specialist

Info

Functie

IT Servicedesk specialist

Locatie

Amstelveen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

16.04.2023 - 30.06.2023

Opdrachtnummer

129219

Sluitingsdatum

date-icon12.04.2023 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Let op! Kandidaten mogen niet meer dan een half uur van de SVB wonen. 

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
- Je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat jouw SVB-collega’s ongestoord gebruik kunnen maken van onze IT-systemen
- Je geniet van het uitzoeken en benutten van de mogelijkheden van IT ten behoeve van de gebruikers
- Je wilt graag ruimte om binnen de functie en het team, jouw persoonlijke toegevoegde waarde tot bloei te laten komen; eigen initiatief wordt gewaardeerd

Jij doet het
In verschillende levensfasen en verschillende omstandigheden geven we als Sociale Verzekeringsbank de Nederlandse inwoners een (financieel) duwtje in de rug. Denk aan kinderbijslag, een persoonsgebonden budget of AOW. Om dat allemaal voor elkaar te krijgen, gebruiken we veel verschillende informatiesystemen, van unieke beoordeling systemen tot ‘gewone’ kantoorautomatisering.

Als medewerker van de servicedesk sta je klaar voor alle SVB-collega's die gebruik maken van deze systemen. Op basis van je brede, praktische IT-kennis los je hun vragen of problemen op. Dat doe je meestal zelf, met je collega’s, binnen de SVB of daarbuiten met een leverancier. Niet op basis van ‘command en control’, maar met een persoonlijke invulling en met veel ruimte voor jouw eigen initiatief. Wij horen jouw ideeën graag! Een baan met afwisseling met zo nu en dan een flink beroep op creatieve vaardigheden. Is dat iets voor jou?

Jij bent het
Jij bent die bijzondere combinatie van gastvrijheid, klantgerichtheid en het vermogen om werkende oplossingen te bedenken voor uiteenlopende IT-vragen. ‘Verantwoordelijkheid nemen’ is voor jou geen modieuze kreet, maar iets dat jij van nature al doet. Ambitieus als je bent, grijp jij alle kansen die de SVB biedt als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die middenin in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving.

Eisen:
Verder breng je mee:
- minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Minimaal half uur reisafstand is een pré. 
- een afgeronde opleiding, minimaal op mbo4-niveau
- certificering op minimaal ITIL foundation.
- een passie voor IT en voldoende computerkennis om de meeste vragen te kunnen tackelen
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden om de interne klant (of de organisatie als geheel via diverse communicatiekanalen) op de hoogte te brengen van de actuele stand van zaken bij incidenten
- de bereidheid om in een wisselend rooster te werken
- kennis van MS Azure is een pre

-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.

Duur van de opdracht
Duuropdracht: 6 maanden en kan mogelijk verlengd worden.

Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.

Jouw werkplek is in Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen, dicht bij het busstation en centrum. Je komt terecht in een team met veertien collega’s, waarin heel hard wordt gewerkt en ook heel veel wordt gelachen. We werken aan een gezamenlijk doel in een prettige, ongedwongen sfeer.

De afdeling valt onder Directie IT die verantwoordelijk is voor alle technologie binnen de SVB. Met 6 IT-teams ontwikkelen en onderhouden we onze systemen. Zo maken wij applicaties in het hele spectrum: van een Office-formulier tot aan apps voor mobiele apparaten. En we zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24x7 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociale Verzekeringsbank

Rolomschrijving en taakafspraken

Let op! Kandidaten mogen niet meer dan een half uur van de SVB wonen. 

Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
- Je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat jouw SVB-collega’s ongestoord gebruik kunnen maken van onze IT-systemen
- Je geniet van het uitzoeken en benutten van de mogelijkheden van IT ten behoeve van de gebruikers
- Je wilt graag ruimte om binnen de functie en het team, jouw persoonlijke toegevoegde waarde tot bloei te laten komen; eigen initiatief wordt gewaardeerd

Jij doet het
In verschillende levensfasen en verschillende omstandigheden geven we als Sociale Verzekeringsbank de Nederlandse inwoners een (financieel) duwtje in de rug. Denk aan kinderbijslag, een persoonsgebonden budget of AOW. Om dat allemaal voor elkaar te krijgen, gebruiken we veel verschillende informatiesystemen, van unieke beoordeling systemen tot ‘gewone’ kantoorautomatisering.

Als medewerker van de servicedesk sta je klaar voor alle SVB-collega's die gebruik maken van deze systemen. Op basis van je brede, praktische IT-kennis los je hun vragen of problemen op. Dat doe je meestal zelf, met je collega’s, binnen de SVB of daarbuiten met een leverancier. Niet op basis van ‘command en control’, maar met een persoonlijke invulling en met veel ruimte voor jouw eigen initiatief. Wij horen jouw ideeën graag! Een baan met afwisseling met zo nu en dan een flink beroep op creatieve vaardigheden. Is dat iets voor jou?

Jij bent het
Jij bent die bijzondere combinatie van gastvrijheid, klantgerichtheid en het vermogen om werkende oplossingen te bedenken voor uiteenlopende IT-vragen. ‘Verantwoordelijkheid nemen’ is voor jou geen modieuze kreet, maar iets dat jij van nature al doet. Ambitieus als je bent, grijp jij alle kansen die de SVB biedt als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die middenin in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving.

Eisen:
Verder breng je mee:
- minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Minimaal half uur reisafstand is een pré. 
- een afgeronde opleiding, minimaal op mbo4-niveau
- certificering op minimaal ITIL foundation.
- een passie voor IT en voldoende computerkennis om de meeste vragen te kunnen tackelen
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden om de interne klant (of de organisatie als geheel via diverse communicatiekanalen) op de hoogte te brengen van de actuele stand van zaken bij incidenten
- de bereidheid om in een wisselend rooster te werken
- kennis van MS Azure is een pre

-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie.    Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.

Duur van de opdracht
Duuropdracht: 6 maanden en kan mogelijk verlengd worden.

Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.

Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.

Jouw werkplek is in Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen, dicht bij het busstation en centrum. Je komt terecht in een team met veertien collega’s, waarin heel hard wordt gewerkt en ook heel veel wordt gelachen. We werken aan een gezamenlijk doel in een prettige, ongedwongen sfeer.

De afdeling valt onder Directie IT die verantwoordelijk is voor alle technologie binnen de SVB. Met 6 IT-teams ontwikkelen en onderhouden we onze systemen. Zo maken wij applicaties in het hele spectrum: van een Office-formulier tot aan apps voor mobiele apparaten. En we zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24x7 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Celine Correia

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center