Opdrachten
Info
Functie
Adviseur InformatiebeheerLocatie
AmstelveenUren per week
16 uren per weekLooptijd
20.10.2022 - 20.02.2023Opdrachtnummer
122459Sluitingsdatum
Vanuit team Informatiebeheer zijn wij op zoek naar een adviseur informatiebeheer fysieke archieven. De opdracht betreft het, namens team informatiebeheer, deelnemen aan de Europese aanbesteding voor archiefdiensten voor de fysieke archieven van de uitvoeringsdossiers van de SVB
Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
Wij zijn op zoek naar een inhoudelijk expert die samen met het projectteam EA fysieke archieven de ingediende voorstellen beoordeelt conform de in de aanbesteding opgestelde eisen, wensen en vragen.
Jij doet het
Werkzaamheden
- Deelname aan projectteam EA archiefdiensten en als expert informatiebeheer:
- beoordelen van de voorstellen van de kandidaat-leveranciers;
- beantwoorden van vragen van kandidaat-leveranciers;
- het voeren van gesprekken over de aanbestedingsvoorschriften;
- bijdrage leveren aan de bijstelling van de uitnodiging tot inschrijving naar aanleiding van de 1e dialoog
- organiseren van de schouw van de archieven.
- Afstemmen met team informatiebeheer:
- opbouwen van een totaal overzicht van de aanbesteding en de archieven;
- afstemmen met de coordinator fysieke archieven (nog aan te stellen)
- inhoudelijke afstemming met de sr adviseur informatiebeheer
- Afstemmen met business owners
- beleggen van verschillende vraagstukken bij de verantwoordelijke business owners
- ondersteuning bieden aan de business owners indien nodig.
Jij bent het
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden
- Beslissingsbevoegdheid op beoordeling aanbestedingsvoorstellen archiefdiensten.
Concreet resultaat
- Bijdragen aan de selectie van de kandidaat-leverancier voor externe archiefdiensten door het aanbestedingsteam.
Eisen:
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.
Duur van de opdracht
De inhuur betreft in eerste instantie een periode van 4 maanden (met optie tot verlening).
Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.
Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.
Jouw werkplek is in Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen. Je versterkt het team informatiebeheer. Met 9 andere collega's werk je aan het op orde brengen en houden van de informatie van de SVB.
Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.
Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek in Amstelveen.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Sociale Verzekeringsbank
Vanuit team Informatiebeheer zijn wij op zoek naar een adviseur informatiebeheer fysieke archieven. De opdracht betreft het, namens team informatiebeheer, deelnemen aan de Europese aanbesteding voor archiefdiensten voor de fysieke archieven van de uitvoeringsdossiers van de SVB
Drie redenen waarom dit jouw opdracht is
Wij zijn op zoek naar een inhoudelijk expert die samen met het projectteam EA fysieke archieven de ingediende voorstellen beoordeelt conform de in de aanbesteding opgestelde eisen, wensen en vragen.
Jij doet het
Werkzaamheden
- Deelname aan projectteam EA archiefdiensten en als expert informatiebeheer:
- beoordelen van de voorstellen van de kandidaat-leveranciers;
- beantwoorden van vragen van kandidaat-leveranciers;
- het voeren van gesprekken over de aanbestedingsvoorschriften;
- bijdrage leveren aan de bijstelling van de uitnodiging tot inschrijving naar aanleiding van de 1e dialoog
- organiseren van de schouw van de archieven.
- Afstemmen met team informatiebeheer:
- opbouwen van een totaal overzicht van de aanbesteding en de archieven;
- afstemmen met de coordinator fysieke archieven (nog aan te stellen)
- inhoudelijke afstemming met de sr adviseur informatiebeheer
- Afstemmen met business owners
- beleggen van verschillende vraagstukken bij de verantwoordelijke business owners
- ondersteuning bieden aan de business owners indien nodig.
Jij bent het
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden
- Beslissingsbevoegdheid op beoordeling aanbestedingsvoorstellen archiefdiensten.
Concreet resultaat
- Bijdragen aan de selectie van de kandidaat-leverancier voor externe archiefdiensten door het aanbestedingsteam.
Eisen:
-Bij het aanbieden van een kandidaat op bovenstaande aanvraag is een doorleenconstructie niet toegestaan. De kandidaat dient in dienst te zijn bij uw organisatie. Indien er wel sprake is van een extra schakel in de keten zullen wij uw aanbieding niet in behandeling nemen en direct afwijzen.
-Geldige VOG is nodig bij inzet, eerder starten is niet mogelijk.
Duur van de opdracht
De inhuur betreft in eerste instantie een periode van 4 maanden (met optie tot verlening).
Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.
Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.
Jouw werkplek is in Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen. Je versterkt het team informatiebeheer. Met 9 andere collega's werk je aan het op orde brengen en houden van de informatie van de SVB.
Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.
Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek in Amstelveen.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.