Opdrachten
Info
Functie
Juridisch administratief medewerkerLocatie
AmstelveenUren per week
36 uren per weekLooptijd
02.10.2022 - 01.10.2023Opdrachtnummer
119007Sluitingsdatum
3 redenen waarom dit jouw baan is
Waarom is dit jouw nieuwe baan.
✔ Je hebt veel gevoel voor kwaliteit;
✔ De beste dienstverlening is jouw doel;
✔ Eigen regie nemen en aan je eigen ontwikkeling werken.
Jij doet het
Als juridisch administratief medewerker bij onze vestiging in Amstelveen verwerk je (inter)nationale klantvragen. Je beoordeelt de dossiers, waarbij je brede kennis van wetten en regelingen toepast voor de wet WLZ. Daarbij word je ondersteund door goede systemen. Je bent klantgericht en onderhoudt op een persoonlijke manier contact met al je klanten, via o.a. correspondentie of aan de telefoon. Daarnaast ondersteun je de klanten bij MijnSVB (portal).Een grote verantwoordelijkheid die de SVB met een gerust hart aan jou kan toevertrouwen. Wij kunnen op je rekenen als juridisch administratief medewerker bij het:
● resultaatgericht werken waarbij kwaliteit en dienstverlening aan de klanten voor jou hoog in het vaandel staat;
● hebben van een collegiaal en proactieve instelling waarbij het geven en ontvangen van feedback voor jou vanzelfsprekend is;
● onderzoeken van de juiste toepassing van verschillende wetgeving
Wij realiseren ons dat starten bij een nieuwe werkgever in deze periode van COVID-19 best een hele uitdaging kan zijn. Wij doen er als werkgever alles aan om jou als onze nieuwe collega op weg te helpen en je zo snel mogelijk bij ons thuis te laten voelen. Om in contact te komen en te blijven videobellen we met elkaar. Zo blijven we als (nieuwe) collega’s goed van elkaar op de hoogte.
Interne opleiding
Het werk kan complex en intensief zijn, dus je begint met een interne opleiding. Daar leren we je de regelingen, de systemen en onze werkwijze. Theorie en praktijk wisselen elkaar af tijdens jouw voorbereiding op een interessante administratief-juridische baan. Na afloop ben jij er helemaal klaar voor om te zorgen dat de klanten zich gehoord voelen en krijgen waar ze recht op hebben. Zo maak je werkelijk verschil voor hen!
Je maakt deel uit van ons onderdeel Dienstverlening Sociale Verzekeringen (DSV). We zorgen ervoor dat onze klanten krijgen waar ze recht op hebben. Ook informeren we onze klanten over mogelijke veranderingen. Digitaal waar kan en persoonlijk waar nodig. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.
Jij bent het
Jij bent :
Een echte teamplayer die tijd en ruimte neemt voor maatwerk om een passende oplossing te bieden aan de burger. Of je een denker of een doener bent, jij grijpt alle kansen die de SVB biedt als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die midden in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving. Ook ben je communicatief vaardig en proactief. Kwaliteiten die je in wilt zetten om een positieve impact in de maatschappij te hebben. En je hebt:
• een afgeronde opleiding op mbo (4 niveau) - of hbo-niveau, bij voorkeur sociaal juridisch dienstverlening;
• relevante (stage) werkervaring ;
• goede kennis van de Nederlandse taal en prima schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
• basis kennis Engelse taal;
• bekend met digitaal werken (werken op afstand);
• kennis van geautomatiseerde systemen zoals MS Teams, Word, Excel, PowerPoint, (office pakket)
Welke kansen bieden wij jou
Aan jou de taak om ze te pakken. Jouw uitdaging, balans en groei: het heeft onze aandacht. Kansen en mogelijkheden om te groeien als persoon en als professional zijn er genoeg. Bovendien kan jij (op basis van een 36-urige werkweek) ook rekenen op:
✔ een bruto maandsalaris van maximaal € 2.838,- obv 36 uur, inschaling schaal 6.0.
✔ een werkweek van 32 tot 36 uur (36 uur beschikbaar tijdens de eerste twee maanden)
✔ reiskostenvergoeding
✔ Een laptop;
Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.
Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.
De SVB streeft naar een goede dienstverlening waarin klantgerichtheid, constante verbetering van het proces en ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid van medewerkers centraal staan.
Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.
Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Sociale Verzekeringsbank
3 redenen waarom dit jouw baan is
Waarom is dit jouw nieuwe baan.
✔ Je hebt veel gevoel voor kwaliteit;
✔ De beste dienstverlening is jouw doel;
✔ Eigen regie nemen en aan je eigen ontwikkeling werken.
Jij doet het
Als juridisch administratief medewerker bij onze vestiging in Amstelveen verwerk je (inter)nationale klantvragen. Je beoordeelt de dossiers, waarbij je brede kennis van wetten en regelingen toepast voor de wet WLZ. Daarbij word je ondersteund door goede systemen. Je bent klantgericht en onderhoudt op een persoonlijke manier contact met al je klanten, via o.a. correspondentie of aan de telefoon. Daarnaast ondersteun je de klanten bij MijnSVB (portal).Een grote verantwoordelijkheid die de SVB met een gerust hart aan jou kan toevertrouwen. Wij kunnen op je rekenen als juridisch administratief medewerker bij het:
● resultaatgericht werken waarbij kwaliteit en dienstverlening aan de klanten voor jou hoog in het vaandel staat;
● hebben van een collegiaal en proactieve instelling waarbij het geven en ontvangen van feedback voor jou vanzelfsprekend is;
● onderzoeken van de juiste toepassing van verschillende wetgeving
Wij realiseren ons dat starten bij een nieuwe werkgever in deze periode van COVID-19 best een hele uitdaging kan zijn. Wij doen er als werkgever alles aan om jou als onze nieuwe collega op weg te helpen en je zo snel mogelijk bij ons thuis te laten voelen. Om in contact te komen en te blijven videobellen we met elkaar. Zo blijven we als (nieuwe) collega’s goed van elkaar op de hoogte.
Interne opleiding
Het werk kan complex en intensief zijn, dus je begint met een interne opleiding. Daar leren we je de regelingen, de systemen en onze werkwijze. Theorie en praktijk wisselen elkaar af tijdens jouw voorbereiding op een interessante administratief-juridische baan. Na afloop ben jij er helemaal klaar voor om te zorgen dat de klanten zich gehoord voelen en krijgen waar ze recht op hebben. Zo maak je werkelijk verschil voor hen!
Je maakt deel uit van ons onderdeel Dienstverlening Sociale Verzekeringen (DSV). We zorgen ervoor dat onze klanten krijgen waar ze recht op hebben. Ook informeren we onze klanten over mogelijke veranderingen. Digitaal waar kan en persoonlijk waar nodig. Samen met onze partners en met collega’s die het verschil maken. Zoals jij.
Jij bent het
Jij bent :
Een echte teamplayer die tijd en ruimte neemt voor maatwerk om een passende oplossing te bieden aan de burger. Of je een denker of een doener bent, jij grijpt alle kansen die de SVB biedt als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die midden in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving. Ook ben je communicatief vaardig en proactief. Kwaliteiten die je in wilt zetten om een positieve impact in de maatschappij te hebben. En je hebt:
• een afgeronde opleiding op mbo (4 niveau) - of hbo-niveau, bij voorkeur sociaal juridisch dienstverlening;
• relevante (stage) werkervaring ;
• goede kennis van de Nederlandse taal en prima schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
• basis kennis Engelse taal;
• bekend met digitaal werken (werken op afstand);
• kennis van geautomatiseerde systemen zoals MS Teams, Word, Excel, PowerPoint, (office pakket)
Welke kansen bieden wij jou
Aan jou de taak om ze te pakken. Jouw uitdaging, balans en groei: het heeft onze aandacht. Kansen en mogelijkheden om te groeien als persoon en als professional zijn er genoeg. Bovendien kan jij (op basis van een 36-urige werkweek) ook rekenen op:
✔ een bruto maandsalaris van maximaal € 2.838,- obv 36 uur, inschaling schaal 6.0.
✔ een werkweek van 32 tot 36 uur (36 uur beschikbaar tijdens de eerste twee maanden)
✔ reiskostenvergoeding
✔ Een laptop;
Jouw werkomgeving
Van kinderbijslag tot AOW-pensioen: wij betalen namens de overheid de volksverzekeringen uit. Elk jaar gaat het om 45 miljard euro die we overmaken aan zo'n 5,5 miljoen klanten. Op tijd, eerlijk en efficiënt.
Vanaf 11 locaties maken we ons sterk voor de beste dienstverlening aan onze klanten. Dit doen we met zo'n 4.000 betrokken en kundige collega's. De teams vullen elkaar aan en maken zo samen het verschil. Een baan bij de SVB biedt kansen voor denkers en doeners met initiatief.
De SVB streeft naar een goede dienstverlening waarin klantgerichtheid, constante verbetering van het proces en ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid van medewerkers centraal staan.
Thuis werken of op kantoor? Bij de SVB noemen we dit 'Bewust Werken'. Dit gaat verder dan alleen een afweging maken tussen werken op kantoor of thuis (hybride). Met Bewust Werken maak je in overleg met je team en leidinggevende een professionele en bewuste afweging over hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij jouw resultaten optimaal kunt behalen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hierin staat niet alleen het klantbelang voorop maar worden ook de belangen van onze organisatie, de teams en de medewerkers meegewogen. Er is geen dicht getimmerd plan, maar we willen Bewust Werken realiseren door te experimenteren en te leren.
Wanneer werken op locatie aan de orde is, is jouw werkplek Van Heuven Goedhartlaan 1 Amstelveen.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.