Opdrachten

Sociaal-Economische Raad (SER) Financieel specialist

Financieel specialist

Info

Functie

Financieel specialist

Locatie

Den Haag

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

02.03.2025 - 03.08.2025

Opdrachtnummer

228528

Sluitingsdatum

date-icon14.02.2025 clock-icon18:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Overzicht

Voor een specifieke opdracht binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar een financieel specialist die per direct of uiterlijk 1 maart 2025 beschikbaar is voor een periode van 4 tot 5 maanden. De opdracht vereist een professional die zowel hands-on ervaring heeft met financiële administratie als expertise in procesverbetering.

Opdrachtomschrijving en doelstelling

Als financieel specialist ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van specifieke financiële taken en het adviseren over procesoptimalisatie.
De opdrachtnemer bepaalt zelfstandig hoe deze doelen binnen de afgesproken termijn worden gerealiseerd. Aan het einde van de opdracht wordt een korte rapportage verwacht met aanbevelingen voor verdere procesverbeteringen.
De samenwerking is resultaatgericht en eindigt uiterlijk op 30 juni 2025, tenzij partijen in overleg besluiten om de opdracht eerder af te ronden.

•    Inboeken en verwerken van inkoopfacturen.
•    Verwerken van bankafschriften en controleren van betalingen.
•    Behandelen van vergadervergoedingen en uitvoeren van bijbehorende controles.
•    Opstellen en ondersteunen bij van financiële rapportages.
•    Assisteren bij de financiële administratie van projecten en externe financieringen.
•    Adviseren over en implementeren van verbeteringen in financiële processen en interne controles.
•    Beantwoorden van vragen van afdelingsleiders en medewerkers over budgetten en financiële afspraken.
•    Optimaliseren van de digitale workflow voor vergadervergoedingen.

Profiel

•    Afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting (bijv. accountancy, bedrijfseconomie, finance & control).
•    Aantoonbare ervaring met boekhoudkundige processen en financiële systemen.
•    Zelfstandig, proactief en nauwkeurig in de uitvoering van werkzaamheden.
•    In staat om zowel uitvoerende taken als procesverbeteringen op te pakken.
•    Ervaring met administratieve verwerking van externe financiering en projectmonitoring is een pré.
•    Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer.
•    Mogelijkheid om zich, indien nodig, te laten vervangen door een gelijkwaardig gekwalificeerde professional.

Intake

Dinsdag 18 februari

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sociaal-Economische Raad (SER)

Rolomschrijving en taakafspraken

Overzicht

Voor een specifieke opdracht binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar een financieel specialist die per direct of uiterlijk 1 maart 2025 beschikbaar is voor een periode van 4 tot 5 maanden. De opdracht vereist een professional die zowel hands-on ervaring heeft met financiële administratie als expertise in procesverbetering.

Opdrachtomschrijving en doelstelling

Als financieel specialist ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van specifieke financiële taken en het adviseren over procesoptimalisatie.
De opdrachtnemer bepaalt zelfstandig hoe deze doelen binnen de afgesproken termijn worden gerealiseerd. Aan het einde van de opdracht wordt een korte rapportage verwacht met aanbevelingen voor verdere procesverbeteringen.
De samenwerking is resultaatgericht en eindigt uiterlijk op 30 juni 2025, tenzij partijen in overleg besluiten om de opdracht eerder af te ronden.

•    Inboeken en verwerken van inkoopfacturen.
•    Verwerken van bankafschriften en controleren van betalingen.
•    Behandelen van vergadervergoedingen en uitvoeren van bijbehorende controles.
•    Opstellen en ondersteunen bij van financiële rapportages.
•    Assisteren bij de financiële administratie van projecten en externe financieringen.
•    Adviseren over en implementeren van verbeteringen in financiële processen en interne controles.
•    Beantwoorden van vragen van afdelingsleiders en medewerkers over budgetten en financiële afspraken.
•    Optimaliseren van de digitale workflow voor vergadervergoedingen.

Profiel

•    Afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting (bijv. accountancy, bedrijfseconomie, finance & control).
•    Aantoonbare ervaring met boekhoudkundige processen en financiële systemen.
•    Zelfstandig, proactief en nauwkeurig in de uitvoering van werkzaamheden.
•    In staat om zowel uitvoerende taken als procesverbeteringen op te pakken.
•    Ervaring met administratieve verwerking van externe financiering en projectmonitoring is een pré.
•    Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer.
•    Mogelijkheid om zich, indien nodig, te laten vervangen door een gelijkwaardig gekwalificeerde professional.

Intake

Dinsdag 18 februari

De recruiter

Arthur Timman

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center