Opdrachten

Raad van State Senior inkoopadviseur

Senior inkoopadviseur

Info

Functie

Senior inkoopadviseur

Locatie

Den Haag

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

13.04.2025 - 30.12.2025

Opdrachtnummer

231408

Sluitingsdatum

date-icon03.04.2025 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

De Raad van State en de Algemene Rekenkamer zoeken een senior inkoopadviseur om een Europese aanbesteding te begeleiden. Deze aanbesteding heeft betrekking op het opnieuw in de markt zetten van de dienstverlening voor multifunctionals hoog volumes ten behoeve van de reproafdeling van de Raad van State reps. de Algemene Rekenkamer. Hierbij is het van belang dat, naast de begeleiding van de aanbesteding van begin tot en met het afsluiten van de overeenkomst, ook wordt voorzien in een klachtenmeldpunt, juridische begeleiding in geval van klachten of bezwaren en vervanging in het geval van afwezigheid.


Achtergrond opdracht:

De Raad van State en de Algemene Rekenkamer hebben beide de beschikking over een overeenkomst tot dienstverlening voor multifunctionals hoog volume ten behoeve van de repro-afdelingen. Onder deze overeenkomst vallen onder andere het afleveren van de apparatuur op locatie, de installatie van de apparatuur (configureren van hard- en sofrtware), testen, verzorgen van trainingen, uitvoeren van preventie, correctie en innovatief onderhoud incl. onderdelen, leveren en implementaren van softwareupdates, leveren van gebruiksrechten, ontmanteling en retourname van de MFC's aan het eind van de looptijd. De apparatuur wordt geleaset. De overeenkomst eindigt op 1 maart 2026 en kan niet meer worden verlengd.

Eisen:

Ervaring met het zelfstandig begeleiden van meerdere Europese aanbestedingen (minimaal 5) van start tot en met afronding, bijvoorkeur voor de rijksoverheid binnen het facilitaire en ICTvakgebied. 

3 Jaren Aanwezigheid van een klachtenmeldpunt, juridische begeleiding bij mogelijke klachten en bezwaren en vervanging

Opleiding op het gebied van inkoop- en aanbesteden, minimaal op HBO-niveau:  NEVI 2, post-HBO Inkoop en aanbesteden of vergelijkbaar

Wensen:

Voorbeeld van een of meerdere aanbestedingen die kandidaat met succes heeft begeleid.

Competenties:

Stressbestendig en zelfstandig
 Pro-actief en communicatief
 Punctueel en secuur
 Oog voor risicobeheersing en planmatig

Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Raad van State

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

De Raad van State en de Algemene Rekenkamer zoeken een senior inkoopadviseur om een Europese aanbesteding te begeleiden. Deze aanbesteding heeft betrekking op het opnieuw in de markt zetten van de dienstverlening voor multifunctionals hoog volumes ten behoeve van de reproafdeling van de Raad van State reps. de Algemene Rekenkamer. Hierbij is het van belang dat, naast de begeleiding van de aanbesteding van begin tot en met het afsluiten van de overeenkomst, ook wordt voorzien in een klachtenmeldpunt, juridische begeleiding in geval van klachten of bezwaren en vervanging in het geval van afwezigheid.


Achtergrond opdracht:

De Raad van State en de Algemene Rekenkamer hebben beide de beschikking over een overeenkomst tot dienstverlening voor multifunctionals hoog volume ten behoeve van de repro-afdelingen. Onder deze overeenkomst vallen onder andere het afleveren van de apparatuur op locatie, de installatie van de apparatuur (configureren van hard- en sofrtware), testen, verzorgen van trainingen, uitvoeren van preventie, correctie en innovatief onderhoud incl. onderdelen, leveren en implementaren van softwareupdates, leveren van gebruiksrechten, ontmanteling en retourname van de MFC's aan het eind van de looptijd. De apparatuur wordt geleaset. De overeenkomst eindigt op 1 maart 2026 en kan niet meer worden verlengd.

Eisen:

Ervaring met het zelfstandig begeleiden van meerdere Europese aanbestedingen (minimaal 5) van start tot en met afronding, bijvoorkeur voor de rijksoverheid binnen het facilitaire en ICTvakgebied. 

3 Jaren Aanwezigheid van een klachtenmeldpunt, juridische begeleiding bij mogelijke klachten en bezwaren en vervanging

Opleiding op het gebied van inkoop- en aanbesteden, minimaal op HBO-niveau:  NEVI 2, post-HBO Inkoop en aanbesteden of vergelijkbaar

Wensen:

Voorbeeld van een of meerdere aanbestedingen die kandidaat met succes heeft begeleid.

Competenties:

Stressbestendig en zelfstandig
 Pro-actief en communicatief
 Punctueel en secuur
 Oog voor risicobeheersing en planmatig

Aanvullende informatie:
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Arthur Timman

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center