Opdrachten

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat - RWS (BT) Functioneel Beheerder DSO

Functioneel Beheerder DSO

Info

Functie

Functioneel Beheerder DSO

Locatie

Rotterdam

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

17.04.2022 - 16.04.2023

Opdrachtnummer

103955

Sluitingsdatum

date-icon04.04.2022 clock-icon21:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Als functioneel beheerder ga je aan de slag om de DSO-gebruikers te ondersteunen. Dit zijn met name gemeenten, provincies, waterschappen en uitvoeringsorganisaties. Het betreft de afhandeling van tweedelijns gebruikersmeldingen. Daarnaast lever je ook een bijdrage aan het testen van nieuwe DSO releases. Je werkt in een klein team van functioneel beheerders. Gezamenlijk met je collega functioneel beheerders, de technisch applicatie beheerders en collega's in de ontwikkelteams voer je je werkzaamheden uit. Een goede samenwerking, zowel binnen Rijkswaterstaat als met andere overheidsonderdelen en ketenpartners, is een belangrijke succesfactor in deze rol, aangezien de werkzaamheden onderdeel zijn van de gehele 'DSO-keten'.We zoeken een pro-actieve functioneel beheerder met goede communicatieve vaardigheden die zich thuis voelt in een beheerorganisatie in ontwikkeling.


Achtergrond opdracht:

Met de introductie van de Omgevingswet wordt de stap gemaakt naar het één loket principe waar alle gebruikers van het stelsel terecht kunnen voor alle informatie over en gebruikerstoepassingen van de Omgevingswet. In de Omgevingswet wordt een belangrijke stap gezet naar decentralisatie van de regelgeving betreffende de Openbare Ruimte. In het omgevingsloket zullen daarom de regels van zowel het Rijk als gemeenten, waterschappen en provincies in onderlinge samenhang worden ontsloten.Het programma Digitaal Stelsel Omgevingswet Landelijke Voorziening (DSO-LV) realiseert de ICT producten (applicaties, gebruikerstoepassingen, interfaces, services) rondom de implementatie en het gebruik van de Omgevingswet.Producten worden door verschillende overheidsorganisaties (RWS, Kadaster, Koop, Geonovum) gerealiseerd en beheerd. De tactisch beheerder (Kadaster) is verantwoordelijk voor de ketenregie.


Eisen:

-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting   op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.
-HBO of WO (bijvoorbeeld informatica, informatiekunde of functioneel beheer)
-Kennis en ervaring met de beheerstandaard BISL en gecertificeerd.
-Kennis van en ervaring met gebruikersondersteuning: a. Vraagafhandeling 2e lijns service desk b. gebruikersbeheer +
  automatiseren van deze processen c. maken van gebruikershandleidingen d. autorisatieprocedures API-key’s uitvoeren
-Kennis van en ervaring met testvoorbereiding (testplan), testuitvoering/begeleiding en bijhouden testbevindingen van
  functionele acceptatie testen en end-to-end ketentests
-Kennis van en ervaring met het: a. functioneel ondersteunen van eindgebruikers b. initiëren en beheren van wijzigingen in
  functionaliteit op operationeel niveau c. genereren van overzichten/rapportages tbv sturende processen en inzicht in prestaties
  dienstverlening
-Ervaring als functioneel beheerder in een complexe organisatie en met het functioneel ondersteunen van eindgebruikers (5 jaar)
-Ervaring met het aansturen van een interne ontwikkelorganisatie (3 jaar)
-Ervaring met agile werken (3 jaar)

Wensen:
-Ervaring binnen de Rijksoverheid
-Kennis van en ervaring met het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO) 
-Ervaring met het werken met topdesk en atlassian tooling (jira, confluence etc)

Competenties:
-Teamplayer, maar kan ook uitstekend zelfstandig werken
-Groot analyserend vermogen en je vindt het leuk om fouten op te sporen
-Pro actieve en hands on instelling
-Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
-Accuraat en strevend naar hoge kwaliteit

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat - RWS (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Als functioneel beheerder ga je aan de slag om de DSO-gebruikers te ondersteunen. Dit zijn met name gemeenten, provincies, waterschappen en uitvoeringsorganisaties. Het betreft de afhandeling van tweedelijns gebruikersmeldingen. Daarnaast lever je ook een bijdrage aan het testen van nieuwe DSO releases. Je werkt in een klein team van functioneel beheerders. Gezamenlijk met je collega functioneel beheerders, de technisch applicatie beheerders en collega's in de ontwikkelteams voer je je werkzaamheden uit. Een goede samenwerking, zowel binnen Rijkswaterstaat als met andere overheidsonderdelen en ketenpartners, is een belangrijke succesfactor in deze rol, aangezien de werkzaamheden onderdeel zijn van de gehele 'DSO-keten'.We zoeken een pro-actieve functioneel beheerder met goede communicatieve vaardigheden die zich thuis voelt in een beheerorganisatie in ontwikkeling.


Achtergrond opdracht:

Met de introductie van de Omgevingswet wordt de stap gemaakt naar het één loket principe waar alle gebruikers van het stelsel terecht kunnen voor alle informatie over en gebruikerstoepassingen van de Omgevingswet. In de Omgevingswet wordt een belangrijke stap gezet naar decentralisatie van de regelgeving betreffende de Openbare Ruimte. In het omgevingsloket zullen daarom de regels van zowel het Rijk als gemeenten, waterschappen en provincies in onderlinge samenhang worden ontsloten.Het programma Digitaal Stelsel Omgevingswet Landelijke Voorziening (DSO-LV) realiseert de ICT producten (applicaties, gebruikerstoepassingen, interfaces, services) rondom de implementatie en het gebruik van de Omgevingswet.Producten worden door verschillende overheidsorganisaties (RWS, Kadaster, Koop, Geonovum) gerealiseerd en beheerd. De tactisch beheerder (Kadaster) is verantwoordelijk voor de ketenregie.


Eisen:

-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting   op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.
-HBO of WO (bijvoorbeeld informatica, informatiekunde of functioneel beheer)
-Kennis en ervaring met de beheerstandaard BISL en gecertificeerd.
-Kennis van en ervaring met gebruikersondersteuning: a. Vraagafhandeling 2e lijns service desk b. gebruikersbeheer +
  automatiseren van deze processen c. maken van gebruikershandleidingen d. autorisatieprocedures API-key’s uitvoeren
-Kennis van en ervaring met testvoorbereiding (testplan), testuitvoering/begeleiding en bijhouden testbevindingen van
  functionele acceptatie testen en end-to-end ketentests
-Kennis van en ervaring met het: a. functioneel ondersteunen van eindgebruikers b. initiëren en beheren van wijzigingen in
  functionaliteit op operationeel niveau c. genereren van overzichten/rapportages tbv sturende processen en inzicht in prestaties
  dienstverlening
-Ervaring als functioneel beheerder in een complexe organisatie en met het functioneel ondersteunen van eindgebruikers (5 jaar)
-Ervaring met het aansturen van een interne ontwikkelorganisatie (3 jaar)
-Ervaring met agile werken (3 jaar)

Wensen:
-Ervaring binnen de Rijksoverheid
-Kennis van en ervaring met het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO) 
-Ervaring met het werken met topdesk en atlassian tooling (jira, confluence etc)

Competenties:
-Teamplayer, maar kan ook uitstekend zelfstandig werken
-Groot analyserend vermogen en je vindt het leuk om fouten op te sporen
-Pro actieve en hands on instelling
-Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
-Accuraat en strevend naar hoge kwaliteit

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Corriette Wilde

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.