Opdrachten
Info
Functie
Medewerker ICT ServicedeskLocatie
AmersfoortUren per week
36 uren per weekLooptijd
30.11.2022 - 30.12.2023Opdrachtnummer
123947Sluitingsdatum
De factorprijs speelt in de selectieprocedure bij Staatbosbeheer een belangrijke rol. Het maximum tarief bedraagt € uit ervaring is gebleken dat een scherpere aanbieding een hogere kans van slagen heeft dan aanbiedingen die dicht bij dit het maximum tarief liggen. Wij nemen dit mee in onze selectieprocedure.
Opdrachtomschrijving:
Hoofdtaken:
- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Bedrijfsachtergrond:
Staatsbosbeheer is een zelfstandig bestuursorgaan en beheert ruim 260.000 hectare Nederlandse natuur. Staatsbosbeheer maakt zich onder de noemer ‘Beschermen, beleven en benutten’ klaar voor de toekomst waarin ze mensen willen betrekken bij de natuur die hen raakt.
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Servicemanagement, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Eisen:
Niveau: MBO
Ervaring:
- Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
- ITIL foundation
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Competenties:
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
- Kan zelfstandig werken
- Spreekt en schrijft correct Nederlands
- Geduldig en vriendelijk
- Proactief
- Nauwkeurig
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - LNV (BT)
De factorprijs speelt in de selectieprocedure bij Staatbosbeheer een belangrijke rol. Het maximum tarief bedraagt € uit ervaring is gebleken dat een scherpere aanbieding een hogere kans van slagen heeft dan aanbiedingen die dicht bij dit het maximum tarief liggen. Wij nemen dit mee in onze selectieprocedure.
Opdrachtomschrijving:
Hoofdtaken:
- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Bedrijfsachtergrond:
Staatsbosbeheer is een zelfstandig bestuursorgaan en beheert ruim 260.000 hectare Nederlandse natuur. Staatsbosbeheer maakt zich onder de noemer ‘Beschermen, beleven en benutten’ klaar voor de toekomst waarin ze mensen willen betrekken bij de natuur die hen raakt.
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Servicemanagement, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Eisen:
Niveau: MBO
Ervaring:
- Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
- ITIL foundation
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Competenties:
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
- Kan zelfstandig werken
- Spreekt en schrijft correct Nederlands
- Geduldig en vriendelijk
- Proactief
- Nauwkeurig
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.