Opdrachten

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - LNV (BT) Functioneel beheerder UPRI

Functioneel beheerder UPRI

Info

Functie

Functioneel beheerder UPRI

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.07.2022 - 30.01.2023

Opdrachtnummer

113710

Sluitingsdatum

date-icon07.07.2022 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders.
Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee krediet- en garantieregelingen gebruikt wordt. Naast deze applicatie is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals het samen met een collega functioneel beheerder ervoor zorgen dat het project alle relevante zaken oplevert die nodig zijn om de ICT te kunnen beheren. We hebben dus iemand nodig die goed het overzicht kan houden, proactief kan plannen en organiseren, prioriteiten kan stellen en in de dynamiek kan schakelen. Een stevige en stressbestendig persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt.

De werkzaamheden omvatten:
1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective
9. Opstellen van een testplan en testgevallen
10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT)
11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen


Achtergrond opdracht
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.
Ter vervanging van de huidige ICT-ondersteuning van krediet- en garantieregelingen wordt nieuwe ICT gerealiseerd.


Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan 

ITIL Foundation, BISL, BIM, SCRUM
Kennis of ervaring met Testen en testmethodieken zoals bijvoorbeeld T-map
Ervaring bij een overheidsorganisatie (5 jaar)
Kennis en ervaring met diverse soorten testen (3 jaar)
Ervaring met JIRA, TOPDESK, Jenkins (2 jaar)


Wensen
• Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next.
• Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
• Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
• In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau
• Kennis en ervaring met krediet- en garantieregelingen, ervaring met UPRI is een pré
• Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
• Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie ;
• Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
• Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
• Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.


Competenties
Verbijzondering competenties:
• klantgericht
• pragmatisch
• helder communiceren en toont hier initiatief in
• zelfstandig kunnen werken
• maakt zich materie snel eigen
• resultaatgericht
• T-shape


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig. Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant. 
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. 
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op. 
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - LNV (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders.
Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee krediet- en garantieregelingen gebruikt wordt. Naast deze applicatie is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals het samen met een collega functioneel beheerder ervoor zorgen dat het project alle relevante zaken oplevert die nodig zijn om de ICT te kunnen beheren. We hebben dus iemand nodig die goed het overzicht kan houden, proactief kan plannen en organiseren, prioriteiten kan stellen en in de dynamiek kan schakelen. Een stevige en stressbestendig persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt.

De werkzaamheden omvatten:
1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective
9. Opstellen van een testplan en testgevallen
10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT)
11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen


Achtergrond opdracht
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.
Ter vervanging van de huidige ICT-ondersteuning van krediet- en garantieregelingen wordt nieuwe ICT gerealiseerd.


Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan 

ITIL Foundation, BISL, BIM, SCRUM
Kennis of ervaring met Testen en testmethodieken zoals bijvoorbeeld T-map
Ervaring bij een overheidsorganisatie (5 jaar)
Kennis en ervaring met diverse soorten testen (3 jaar)
Ervaring met JIRA, TOPDESK, Jenkins (2 jaar)


Wensen
• Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next.
• Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
• Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
• In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau
• Kennis en ervaring met krediet- en garantieregelingen, ervaring met UPRI is een pré
• Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
• Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie ;
• Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
• Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
• Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.


Competenties
Verbijzondering competenties:
• klantgericht
• pragmatisch
• helder communiceren en toont hier initiatief in
• zelfstandig kunnen werken
• maakt zich materie snel eigen
• resultaatgericht
• T-shape


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig. Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant. 
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. 
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op. 
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jesley Ronkes

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center