Opdrachten

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - LNV (BT) Business Consultant Office 365 Adoptie

Business Consultant Office 365 Adoptie

Info

Functie

Business Consultant Office 365 Adoptie

Locatie

Amersfoort

Uren per week

16 uren per week

Looptijd

25.09.2022 - 27.02.2023

Opdrachtnummer

120146

Sluitingsdatum

date-icon29.09.2022 clock-icon15:09

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Ondersteunen van het projectteam Office 365 en deelname aan het adoptie team (4 mensen).
De taken zijn als volgt:
•    Opstellen van een adoptieplan, ;
o    Houden van workshops met adoptie team om samen tot deze producten te komen;
•    Opstellen van een communicatieplan;
o    Er is een teamlid van afdeling communicatie om hierbij te ondersteunen;
•    Opstellen van een trainingsplan;
o    Rekening houdende met een grote diverse groep eindgebruikers;
•    Trainingen:
o    Verzamelen cq creatie van trainingsmaterialen op verschillende media (tekst vs video);
o    Trainingssite op SharePoint Online;
o    Geven van trainingen (optioneel);
•    Aansluiting bij het projectteam en de andere collega's van Staatsbosbeheer.

De werkzaamheden worden in nauwe samenwerking opgesteld met de projectleider Office 365.


Achtergrond opdracht:
Staatsbosbeheer maakt een nieuwe start van het Office 365 project waar de focus ligt op het lanceren van de Office 365 onderdelen Outlook (Exchange Online), Teams en OneDrive.
Het project bestaat uit 2 fases: De eerste fase gaat met name om het aanbieden van de functionaliteit van Teams en OneDrive, het inregelen van beleid en spelregels (governance), alsmede het informeren en enthousiasmeren van de medewerkers van (adoptie). De tweede fase bestaat vooral uit het migreren van documenten naar Teams en OneDrive.
Een concept planning is afgegeven op het project, waarbij de eerste fase naar verwachting opgeleverd dient te worden in begin december 2022 en de tweede fase dient opgeleverd te worden in februari 2023. Deze aanvraag richt zich uitsluitend op de rol van Business Consultant Office 365 Adoptie en een bijdrage aan genoemde fase 2.



Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan
-•    Niveau: HBO;
•    Tenminste 5 jaar ervaring als business consultant;
•    Ervaring met het opstellen van een Adoptieplan;
•    Ervaring met de producten uit het Office 365 domein;
•    Toonbare ervaring met adoptietrajecten bij andere klanten;
•    Toonbare ervaring met geven van trainingen;

Kennis van Agile werken en toonbare ervaring met adoptietrajecten bij de overheid zijn een pré.


Competenties:
De kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
•    Analytisch
•    Proactief
•    Overtuigend
•    Communicatief (schakelt moeiteloos op verschillende niveaus)
•    Weet de balans te vinden tussen flexibiliteit (richting business) en standvastigheid in bewaking van prin-cipes en standaarden;
Vervult samen met het projectteam en het adoptie team een brugfunctie tussen de gebruikersorganisatie en ICT.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - LNV (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Ondersteunen van het projectteam Office 365 en deelname aan het adoptie team (4 mensen).
De taken zijn als volgt:
•    Opstellen van een adoptieplan, ;
o    Houden van workshops met adoptie team om samen tot deze producten te komen;
•    Opstellen van een communicatieplan;
o    Er is een teamlid van afdeling communicatie om hierbij te ondersteunen;
•    Opstellen van een trainingsplan;
o    Rekening houdende met een grote diverse groep eindgebruikers;
•    Trainingen:
o    Verzamelen cq creatie van trainingsmaterialen op verschillende media (tekst vs video);
o    Trainingssite op SharePoint Online;
o    Geven van trainingen (optioneel);
•    Aansluiting bij het projectteam en de andere collega's van Staatsbosbeheer.

De werkzaamheden worden in nauwe samenwerking opgesteld met de projectleider Office 365.


Achtergrond opdracht:
Staatsbosbeheer maakt een nieuwe start van het Office 365 project waar de focus ligt op het lanceren van de Office 365 onderdelen Outlook (Exchange Online), Teams en OneDrive.
Het project bestaat uit 2 fases: De eerste fase gaat met name om het aanbieden van de functionaliteit van Teams en OneDrive, het inregelen van beleid en spelregels (governance), alsmede het informeren en enthousiasmeren van de medewerkers van (adoptie). De tweede fase bestaat vooral uit het migreren van documenten naar Teams en OneDrive.
Een concept planning is afgegeven op het project, waarbij de eerste fase naar verwachting opgeleverd dient te worden in begin december 2022 en de tweede fase dient opgeleverd te worden in februari 2023. Deze aanvraag richt zich uitsluitend op de rol van Business Consultant Office 365 Adoptie en een bijdrage aan genoemde fase 2.



Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan
-•    Niveau: HBO;
•    Tenminste 5 jaar ervaring als business consultant;
•    Ervaring met het opstellen van een Adoptieplan;
•    Ervaring met de producten uit het Office 365 domein;
•    Toonbare ervaring met adoptietrajecten bij andere klanten;
•    Toonbare ervaring met geven van trainingen;

Kennis van Agile werken en toonbare ervaring met adoptietrajecten bij de overheid zijn een pré.


Competenties:
De kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
•    Analytisch
•    Proactief
•    Overtuigend
•    Communicatief (schakelt moeiteloos op verschillende niveaus)
•    Weet de balans te vinden tussen flexibiliteit (richting business) en standvastigheid in bewaking van prin-cipes en standaarden;
Vervult samen met het projectteam en het adoptie team een brugfunctie tussen de gebruikersorganisatie en ICT.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter