Opdrachten

Ministerie van Binnenlandse Zaken - Logius (BT) Directiesecretaris Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling

Directiesecretaris Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling

Info

Functie

Directiesecretaris Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling

Locatie

Den Haag

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

24.07.2022 - 30.01.2023

Opdrachtnummer

112877

Sluitingsdatum

date-icon29.06.2022 clock-icon08:06

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Als directiesecretaris van de directie Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling (B&O) binnen Logius ben jij de centrale adviseur, verbinder en
'trouble shooter'. In deze zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid draag je elke dag indirect bij aan veilige communicatie tussen
burgers en bedrijven en de overheid.

In je functie als Directiesecretaris ben je in brede zin een onmisbare factor in de bestuurlijk-organisatorische kant van de dienstverlening van
Logius. Zo zet jij je in voor kwalitatief hoogwaardige en goed afgestemde besluitvorming en je geeft advies. Daarnaast ben je de aanjager van
processen, stemt af over relevante verantwoordings- en sturingsinformatie en je bewaakt de tijdigheid en inhoudelijke kwaliteit van
beleidsstukken. In dit alles ben jij ook echt de verbindende factor: je verbindt alle betrokkenen rondom de totstandkoming én de uitvoering van
beleid.

Achtergrond opdracht:
Als directie Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling ondersteunen we Logius in zijn geheel. We staan graag in verbinding, want.. zonder de
andere directies, afdelingen en treinen heeft ons werk niet veel zin. De directie B&O bestaat uit de volgende afdelingen: Control & Financiën,
Informatievoorzieningen, HR&O en Inkoop & Contractmanagement (incl. cluster Juridische Zaken).

Eisen:
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

-Afgeronde WO opleiding
-werkervaring in vergelijkbare functie of functie met aantoonbare overeenkomsten met die van Directiesecretaris (3 jaar)
-Affiniteit met SAFe werken en/of Agile werken (1 jaar)

Wensen:
-Je kunt goed samenwerken met heel diverse interne en externe stakeholders en je bent een echte netwerker en verbinder.
-Je hebt een goed gevoel voor een omgeving met complexe besluitvorming en met soms schurende belangen. Je beweegt je hierin flexibel en met energie, maar je toont waar nodig ook lef en spreekt zaken uit. Je hebt affiniteit met onderwerpen op het gebied van bedrijfsvoering.
Je bent goed in het maken en duiden van overzichten op basis van betrouwbare informatie en je kunt uitstekend in het Nederlands (mondeling en schriftelijk) rapporteren.
-Je kunt goed adviseren, plannen en organiseren, je neemt initiatief, je gaat altijd voor het beste resultaat en je wilt jezelf blijven ontwikkelen
-Je hebt ervaring met of kennis van SAFe/Agile werken.

Competenties:
-Durf
-Initiatief
-Flexibel
-Resultaatgericht
-Samenwerken
-Zelfontwikkeling

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Binnenlandse Zaken - Logius (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Als directiesecretaris van de directie Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling (B&O) binnen Logius ben jij de centrale adviseur, verbinder en
'trouble shooter'. In deze zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid draag je elke dag indirect bij aan veilige communicatie tussen
burgers en bedrijven en de overheid.

In je functie als Directiesecretaris ben je in brede zin een onmisbare factor in de bestuurlijk-organisatorische kant van de dienstverlening van
Logius. Zo zet jij je in voor kwalitatief hoogwaardige en goed afgestemde besluitvorming en je geeft advies. Daarnaast ben je de aanjager van
processen, stemt af over relevante verantwoordings- en sturingsinformatie en je bewaakt de tijdigheid en inhoudelijke kwaliteit van
beleidsstukken. In dit alles ben jij ook echt de verbindende factor: je verbindt alle betrokkenen rondom de totstandkoming én de uitvoering van
beleid.

Achtergrond opdracht:
Als directie Bedrijfsvoering & Organisatieontwikkeling ondersteunen we Logius in zijn geheel. We staan graag in verbinding, want.. zonder de
andere directies, afdelingen en treinen heeft ons werk niet veel zin. De directie B&O bestaat uit de volgende afdelingen: Control & Financiën,
Informatievoorzieningen, HR&O en Inkoop & Contractmanagement (incl. cluster Juridische Zaken).

Eisen:
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

-Afgeronde WO opleiding
-werkervaring in vergelijkbare functie of functie met aantoonbare overeenkomsten met die van Directiesecretaris (3 jaar)
-Affiniteit met SAFe werken en/of Agile werken (1 jaar)

Wensen:
-Je kunt goed samenwerken met heel diverse interne en externe stakeholders en je bent een echte netwerker en verbinder.
-Je hebt een goed gevoel voor een omgeving met complexe besluitvorming en met soms schurende belangen. Je beweegt je hierin flexibel en met energie, maar je toont waar nodig ook lef en spreekt zaken uit. Je hebt affiniteit met onderwerpen op het gebied van bedrijfsvoering.
Je bent goed in het maken en duiden van overzichten op basis van betrouwbare informatie en je kunt uitstekend in het Nederlands (mondeling en schriftelijk) rapporteren.
-Je kunt goed adviseren, plannen en organiseren, je neemt initiatief, je gaat altijd voor het beste resultaat en je wilt jezelf blijven ontwikkelen
-Je hebt ervaring met of kennis van SAFe/Agile werken.

Competenties:
-Durf
-Initiatief
-Flexibel
-Resultaatgericht
-Samenwerken
-Zelfontwikkeling

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter