Opdrachten

Ministerie van Algemene Zaken (BT) Servicemanager IV-ICT

Servicemanager IV-ICT

Info

Functie

Servicemanager IV-ICT

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

30.06.2022 - 30.12.2022

Opdrachtnummer

112762

Sluitingsdatum

date-icon27.06.2022 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Ter versterking van de staf van de Unit I&I zijn wij op zoek naar een enthousiaste, communicatief vaardige (to the point), vriendelijke,
representatieve, flexibele en allround ICT en IV Servicemanager met meerjarige aantoonbare capaciteiten en kennis van en ervaring met
ICT en IV servicemanagement. ICT en IV zijn binnen het ministerie sterk in ontwikkeling en dat vraagt om een gestructureerde maar ook
pragmatische wijze van handelen. Het ministerie bedient verschillende groepen gebruikers incl. de bijbehorende dynamieken. Je bent een
stevige netwerker, flexibele persoon en verbinder en je weet iedereen goed te vinden. Je rapporteert op tijd en analyseert de
dienstverlening en doet concrete verbetervoorstellen en staat zelfs aan de lat om deze door te voeren. Jij staat voor de dienstverlening van
de unit. Je bent proactief en integer en beschikt over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je weet snel te schakelen op verschillende
niveaus en bent een doorzetter. Je voelt je thuis in een complexe omgeving, waarin je met collega-professionals samenwerkt, uitdagingen
aanpakt en over de afdelingen heen weet te kijken om zodoende nog betere diensten te verlenen aan de eindgebruikers en in het bijzonder
de aangewezen VIP’s.

Dreigt de continuiteit van de dienstverlening uit de hand te lopen dan stuur je bij. Indien nodig treed je op als incidentmanager. Je staat
midden in de operatie en bent een belangrijke schakel. Je onderhoudt contacten en contracten met leveranciers en klanten, zowel intern
als extern.

Daarnaast sta je aan de lat voor de doorontwikkeling van de dienstverlening incl. de bijbehorende processen, beschrijvingen en afspraken.
Jij brengt structuur, rust en duidelijkheid aan i.r.t. tot onze ICT en IV producten en diensten portfolio. Je communiceert helder en duidelijk
en draait niet om de hete brei heen. Daarnaast begeleid je verbetertrajecten.

Je maakt deel uit van het MT-operatien en adviseert dit gremium op operationeel en tactisch niveau. Je bent een rots in de branding!!! Je
gaat door waar andere ophouden en verdiept je in de materie als je iets nog niet weet.

Achtergrond opdracht:
De Unit I&I professionaliseert steeds verder. Servicemanagement is een redelijk nieuwe discipline binnen MinAZ. Sturen op dienstverlening moet resulteren in betrouwbaarheid van dienstverlening naar onze eindgebruikers.

Eisen:
-Aantoonbare kennis van en ervaring met courante servicemanagement en projectmethodieken;
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte    toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.
- ITSM Practitioner
-Prince2 practitioner
-Aantoonbaar HBO/universitair werk- en denkniveau
- Ondergaan van een AIVD-A screening is verplicht. Reeds al een AIVD of MIVD screening gehad? Geef dat dan vroegtijdig
aan. Er kan gestart worden op basis van een VOG verklaring);
- Aantoonbare kennis en ervaring met TOPdesk; Je hebt meerdere vergelijkbare projecten (deel implementaties /
kwaliteitsslagen) succesvol afgerond. (7 jaar ervaring)
- Aantoonbare advies- en verandermanagementvaardigheden, in relatie tot de klant en de interne
faciliterende organisatieonderdelen (7 jaar ervaring)


Wensen:
- Ervaring in multidisciplinaire (ICT en IV) organisaties
- In het bezit van Rijbewijs B;
- Ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen;
- Ervaring met high secure ICT en IV omgevingen;


Competenties:
- Stressbestendig
- Creatief 
- Resultaatgerichtheid, gedrevenheid
- Goed kunnen samenwerken in complexe en dynamische omgeving 
- Initiatief 
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Analyseren
- Communiceren op basis van feiten en "to the point"
- Omgevingsbewustzijn
- Plannen en organiseren
- Voortgangscontrole
- Zelfontwikkeling
- Groot doorzettingsvermogen
- Proactief
- Flexibel 
- Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig zijn.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Algemene Zaken (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Ter versterking van de staf van de Unit I&I zijn wij op zoek naar een enthousiaste, communicatief vaardige (to the point), vriendelijke,
representatieve, flexibele en allround ICT en IV Servicemanager met meerjarige aantoonbare capaciteiten en kennis van en ervaring met
ICT en IV servicemanagement. ICT en IV zijn binnen het ministerie sterk in ontwikkeling en dat vraagt om een gestructureerde maar ook
pragmatische wijze van handelen. Het ministerie bedient verschillende groepen gebruikers incl. de bijbehorende dynamieken. Je bent een
stevige netwerker, flexibele persoon en verbinder en je weet iedereen goed te vinden. Je rapporteert op tijd en analyseert de
dienstverlening en doet concrete verbetervoorstellen en staat zelfs aan de lat om deze door te voeren. Jij staat voor de dienstverlening van
de unit. Je bent proactief en integer en beschikt over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je weet snel te schakelen op verschillende
niveaus en bent een doorzetter. Je voelt je thuis in een complexe omgeving, waarin je met collega-professionals samenwerkt, uitdagingen
aanpakt en over de afdelingen heen weet te kijken om zodoende nog betere diensten te verlenen aan de eindgebruikers en in het bijzonder
de aangewezen VIP’s.

Dreigt de continuiteit van de dienstverlening uit de hand te lopen dan stuur je bij. Indien nodig treed je op als incidentmanager. Je staat
midden in de operatie en bent een belangrijke schakel. Je onderhoudt contacten en contracten met leveranciers en klanten, zowel intern
als extern.

Daarnaast sta je aan de lat voor de doorontwikkeling van de dienstverlening incl. de bijbehorende processen, beschrijvingen en afspraken.
Jij brengt structuur, rust en duidelijkheid aan i.r.t. tot onze ICT en IV producten en diensten portfolio. Je communiceert helder en duidelijk
en draait niet om de hete brei heen. Daarnaast begeleid je verbetertrajecten.

Je maakt deel uit van het MT-operatien en adviseert dit gremium op operationeel en tactisch niveau. Je bent een rots in de branding!!! Je
gaat door waar andere ophouden en verdiept je in de materie als je iets nog niet weet.

Achtergrond opdracht:
De Unit I&I professionaliseert steeds verder. Servicemanagement is een redelijk nieuwe discipline binnen MinAZ. Sturen op dienstverlening moet resulteren in betrouwbaarheid van dienstverlening naar onze eindgebruikers.

Eisen:
-Aantoonbare kennis van en ervaring met courante servicemanagement en projectmethodieken;
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte    toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.
- ITSM Practitioner
-Prince2 practitioner
-Aantoonbaar HBO/universitair werk- en denkniveau
- Ondergaan van een AIVD-A screening is verplicht. Reeds al een AIVD of MIVD screening gehad? Geef dat dan vroegtijdig
aan. Er kan gestart worden op basis van een VOG verklaring);
- Aantoonbare kennis en ervaring met TOPdesk; Je hebt meerdere vergelijkbare projecten (deel implementaties /
kwaliteitsslagen) succesvol afgerond. (7 jaar ervaring)
- Aantoonbare advies- en verandermanagementvaardigheden, in relatie tot de klant en de interne
faciliterende organisatieonderdelen (7 jaar ervaring)


Wensen:
- Ervaring in multidisciplinaire (ICT en IV) organisaties
- In het bezit van Rijbewijs B;
- Ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen;
- Ervaring met high secure ICT en IV omgevingen;


Competenties:
- Stressbestendig
- Creatief 
- Resultaatgerichtheid, gedrevenheid
- Goed kunnen samenwerken in complexe en dynamische omgeving 
- Initiatief 
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Analyseren
- Communiceren op basis van feiten en "to the point"
- Omgevingsbewustzijn
- Plannen en organiseren
- Voortgangscontrole
- Zelfontwikkeling
- Groot doorzettingsvermogen
- Proactief
- Flexibel 
- Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig zijn.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jacqueline Graaf

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center