Opdrachten

Ministerie van Algemene Zaken (BT) migratie en test coordinator AZ NEXT DMS

migratie en test coordinator AZ NEXT DMS

Info

Functie

migratie en test coordinator AZ NEXT DMS

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

14.07.2022 - 14.11.2022

Opdrachtnummer

112847

Sluitingsdatum

date-icon28.06.2022 clock-icon13:06

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Het Ministerie van Algemene Zaken zoekt een migratie en test coordinator. Om tot een juiste migratiestrategie en uitvoering te komen heeft het programma AZ Next een grondige analyse laten uitvoeren. Op basis van deze analyse wordt verder gewerkt aan de voorbereiding en de begeleiding van het migratietraject. Alle organisatieonderdelen van AZ maken gebruik van het DMS en zijn gebaat bij een vlotte overgang naar de nieuwe DMS omgeving DigiGov en de toegang tot de beschikbare data. Het zwaartepunt ligt op de volgende project: Opdracht om de migratie van het DMS Plato (eDOCS) te begeleiden naar DigiGov, het nieuwe DMS platform van AZ. De projectleider zal nauw samenwerken met de implementatie- en migratieleverancier en daarmee de linking pin zijn met de AZ NEXT projectorganisatie en de gebruikers van het nieuwe DMS. De keuze voor het uiteindelijke migratiescenario zal in een later stadium door de stuurgroep worden genomen waarbij de input en feedback van de projectleider gevraagd wordt.

De opdracht bestaat uit de volgende fasen:
1. Voorbereidingen treffen voor de migratie
2. Uitvoer van de migratie afhankelijk van welk keuze scenario. De projectleider stuurt op resultaat en heeft kennis en ervaring met eDOCS migraties, DigiGov, document management, archivering en de AVG. Bij voorkeur bij de Rijksoverheid
3. De projectleider migratie zal ook in nauwe samenwerking met de migratie leverancier(s) het testplan en het testen coordineren vanuit AZ

Achtergrond opdracht:
De capaciteit en expertise die nodig is voor de begeleiding van de migratie en testen is op dit moment niet aanwezig bij Algemene Zaken, waardoor wij besloten hebben hiervoor iemand extern in te huren. Je opereert binnen het projectteam AZ Next DMS en werkt nauw samen met de projectleider(s) en teamleden.

Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte    toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

• Minimaal HBO-niveau gerelateerde opleiding zoals (Bedrijfskundige) informatica of bestuurskunde of
• Minimaal HBO-niveau
• Ervaring met minimaal 1 vergelijkbaar project (functioneel/technische analyse) in de (semi-)publieke sector een must (3 jaar)
• Ervaring met consultancy i.cm. projectleiding (5 jaar)
• Ervaring met eDocs (5 jaar)
• Ervaring met DigiGov (2 jaar)

Wensen:
• In het bezit van Rijbewijs B;
• Ervaring met integreren van documentmanagementsystemen in kantoor- en financiele applicaties (deelproject van het programma), wordt als een grote pré beschouwd.
• Ervaring met server-, applicatiemigraties , contentmigratie en upgrades;
• Ervaring met het releasematig adopteren van applicaties en inbedding daarvan in beheer;
• Gedegen ervaring met projecten in het hoog gerubriceerde ICT-domein;
• Ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen; • Ruime kennis en ervaring met beheermethodieken (ervaring met de processen conform de Integrated Service Management (ISM) filosofie is een pré); • Ervaring met technieken als: Prince2, lean, Agile, scrum, SAFe

Competenties:
enthousiaste, communicatief vaardige, flexibele persoon,
• Stressbestendig;
• Initiatief;
• Creativiteit
• Klantgerichtheid;
• Samenwerken;
• Analyseren;
• Communiceren op basis van feiten;
• Omgevingsbewustzijn;
• Plannen en organiseren;
• Voortgangscontrole;
• Zelfontwikkeling;
• Groot doorzettingsvermogen;
• Proactief;
• Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig
• Je bent een verbinder;
 Communicatief zeer vaardig zijn in woord en geschrift in de Nederlandse taal; • Voldoende oog voor het klant en eindgebruikers belang


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Algemene Zaken (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Het Ministerie van Algemene Zaken zoekt een migratie en test coordinator. Om tot een juiste migratiestrategie en uitvoering te komen heeft het programma AZ Next een grondige analyse laten uitvoeren. Op basis van deze analyse wordt verder gewerkt aan de voorbereiding en de begeleiding van het migratietraject. Alle organisatieonderdelen van AZ maken gebruik van het DMS en zijn gebaat bij een vlotte overgang naar de nieuwe DMS omgeving DigiGov en de toegang tot de beschikbare data. Het zwaartepunt ligt op de volgende project: Opdracht om de migratie van het DMS Plato (eDOCS) te begeleiden naar DigiGov, het nieuwe DMS platform van AZ. De projectleider zal nauw samenwerken met de implementatie- en migratieleverancier en daarmee de linking pin zijn met de AZ NEXT projectorganisatie en de gebruikers van het nieuwe DMS. De keuze voor het uiteindelijke migratiescenario zal in een later stadium door de stuurgroep worden genomen waarbij de input en feedback van de projectleider gevraagd wordt.

De opdracht bestaat uit de volgende fasen:
1. Voorbereidingen treffen voor de migratie
2. Uitvoer van de migratie afhankelijk van welk keuze scenario. De projectleider stuurt op resultaat en heeft kennis en ervaring met eDOCS migraties, DigiGov, document management, archivering en de AVG. Bij voorkeur bij de Rijksoverheid
3. De projectleider migratie zal ook in nauwe samenwerking met de migratie leverancier(s) het testplan en het testen coordineren vanuit AZ

Achtergrond opdracht:
De capaciteit en expertise die nodig is voor de begeleiding van de migratie en testen is op dit moment niet aanwezig bij Algemene Zaken, waardoor wij besloten hebben hiervoor iemand extern in te huren. Je opereert binnen het projectteam AZ Next DMS en werkt nauw samen met de projectleider(s) en teamleden.

Eisen:
-Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Uitsluitend Nederlandstalige cv’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
-Bij een eventuele aanbieding wordt er in de laatste stap gevraagd om een ‘Standaard aanbiedingsformulier’ in te vullen. Daarin wordt gevraagd om een korte    toelichting op onderstaande eisen en wensen te geven. Geef in dit document aan waarom de aangeboden kandidaat voldoet aan de eis en/of wens.

• Minimaal HBO-niveau gerelateerde opleiding zoals (Bedrijfskundige) informatica of bestuurskunde of
• Minimaal HBO-niveau
• Ervaring met minimaal 1 vergelijkbaar project (functioneel/technische analyse) in de (semi-)publieke sector een must (3 jaar)
• Ervaring met consultancy i.cm. projectleiding (5 jaar)
• Ervaring met eDocs (5 jaar)
• Ervaring met DigiGov (2 jaar)

Wensen:
• In het bezit van Rijbewijs B;
• Ervaring met integreren van documentmanagementsystemen in kantoor- en financiele applicaties (deelproject van het programma), wordt als een grote pré beschouwd.
• Ervaring met server-, applicatiemigraties , contentmigratie en upgrades;
• Ervaring met het releasematig adopteren van applicaties en inbedding daarvan in beheer;
• Gedegen ervaring met projecten in het hoog gerubriceerde ICT-domein;
• Ervaring met de rijksoverheidsomgeving dan wel vergelijkbare werkomgevingen; • Ruime kennis en ervaring met beheermethodieken (ervaring met de processen conform de Integrated Service Management (ISM) filosofie is een pré); • Ervaring met technieken als: Prince2, lean, Agile, scrum, SAFe

Competenties:
enthousiaste, communicatief vaardige, flexibele persoon,
• Stressbestendig;
• Initiatief;
• Creativiteit
• Klantgerichtheid;
• Samenwerken;
• Analyseren;
• Communiceren op basis van feiten;
• Omgevingsbewustzijn;
• Plannen en organiseren;
• Voortgangscontrole;
• Zelfontwikkeling;
• Groot doorzettingsvermogen;
• Proactief;
• Nederlandse taal in woord en geschrift zeer machtig
• Je bent een verbinder;
 Communicatief zeer vaardig zijn in woord en geschrift in de Nederlandse taal; • Voldoende oog voor het klant en eindgebruikers belang


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jacqueline Graaf

Between

Deel deze opdracht

Privacy Preference Center