Opdrachten

HR - Rijksoverheid HR adviseur

HR adviseur

Info

Functie

HR adviseur

Locatie

Groningen

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

07.07.2022 - 06.07.2023

Opdrachtnummer

113966

Sluitingsdatum

date-icon11.07.2022 clock-icon09:11
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Als HR adviseur verricht je o.a. HR administratieve ondersteuning van het Afdelingshoofd Opname & Normering en de twee teamleiders. Daarnaast heb je een spilfunctie als aanspreekpunt voor het team voor allerlei praktische HR zaken als melden Daarnaast voer je de volgende werkzaamheden uit:
• Je begeleidt en coördineert (inhoudelijk) verschillende werving en selectie procedures, zowel voor de vaste werving als inhuur (tijdelijk).
• Je draagt zorg voor de voortgang in deze procedures.
• Je stelt vacatureteksten op en bespreekt deze met de manager.
• Je screent samen met de manager en teamleiders cv’s en motivatiebrieven van zowel interne als externe kandidaten.
• Je laat sollicitatiegesprekken inplannen. Hierover schakel je met de administratief medewerker HR.
• Je voert verschillende administratieve werkzaamheden uit op het gebied van werving en selectie. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan het bijhouden van de openstaande vacatures en monitor je de voortgang van de procedures.

Als HR adviseur word je hiërarchisch en functioneel aangestuurd door het Afdelingshoofd Opname
& Normering.

Om de functie van HR adviseur goed uit te kunnen voeren beschik je over onderstaande:
• HBO werk- en denk niveau,
• Goede beheersing van Microsoft-producten als Excel, Word en PowerPoint;
• Zorgvuldig en integer behandelen van persoonlijke en vertrouwelijke informatie;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Jij beschikt over competenties als flexibiliteit, kan snel schakelen, toont initiatief en bent goed in plannen en organiseren.

Achtergrond opdracht:
Veilig wonen en leven in het aardbevingsgebied binnen Groningen. Als managementassistent met geweldige organisatorische kwaliteiten draag jij daar voor de bewoners aan bij. Samen werken aan een aardbevingsbestendig en veilig Groningen. Deze missie van Nationaal Coördinator Groningen (NCG) geeft je een gevoel van trots, want vanuit jouw organisatorische- en administratieve kwaliteiten zorg je dat iedereen van de afdeling optimaal zijn of haar werk kan doen. Zo werk jij mee aan een veilig Groningen waar bewoners met een gerust hart wonen, werken en naar school kunnen gaan.

Eisen:
Kandidaat beschikt over minimaal aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
Kandidaat beschikt over kennis en ervaring van HR ondersteunende werkzaamheden

Wensen:
Goede beheersing van Microsoft-producten als Excel, Word en PowerPoint;
Zorgvuldig en integer behandelen van persoonlijke en vertrouwelijke informatie;
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Mate waarin de kandidaat beschikt over kennis en ervaring van HR ondersteuning en organiseren.
Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden.
Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever
Mate waarin kandidaat de opdracht tot uitvoering kan brengen (gesprek).

Competenties:
Jij beschikt over competenties als flexibiliteit, kan snel schakelen, toont initiatief en bent goed in plannen en organiseren.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

HR - Rijksoverheid

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Als HR adviseur verricht je o.a. HR administratieve ondersteuning van het Afdelingshoofd Opname & Normering en de twee teamleiders. Daarnaast heb je een spilfunctie als aanspreekpunt voor het team voor allerlei praktische HR zaken als melden Daarnaast voer je de volgende werkzaamheden uit:
• Je begeleidt en coördineert (inhoudelijk) verschillende werving en selectie procedures, zowel voor de vaste werving als inhuur (tijdelijk).
• Je draagt zorg voor de voortgang in deze procedures.
• Je stelt vacatureteksten op en bespreekt deze met de manager.
• Je screent samen met de manager en teamleiders cv’s en motivatiebrieven van zowel interne als externe kandidaten.
• Je laat sollicitatiegesprekken inplannen. Hierover schakel je met de administratief medewerker HR.
• Je voert verschillende administratieve werkzaamheden uit op het gebied van werving en selectie. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan het bijhouden van de openstaande vacatures en monitor je de voortgang van de procedures.

Als HR adviseur word je hiërarchisch en functioneel aangestuurd door het Afdelingshoofd Opname
& Normering.

Om de functie van HR adviseur goed uit te kunnen voeren beschik je over onderstaande:
• HBO werk- en denk niveau,
• Goede beheersing van Microsoft-producten als Excel, Word en PowerPoint;
• Zorgvuldig en integer behandelen van persoonlijke en vertrouwelijke informatie;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Jij beschikt over competenties als flexibiliteit, kan snel schakelen, toont initiatief en bent goed in plannen en organiseren.

Achtergrond opdracht:
Veilig wonen en leven in het aardbevingsgebied binnen Groningen. Als managementassistent met geweldige organisatorische kwaliteiten draag jij daar voor de bewoners aan bij. Samen werken aan een aardbevingsbestendig en veilig Groningen. Deze missie van Nationaal Coördinator Groningen (NCG) geeft je een gevoel van trots, want vanuit jouw organisatorische- en administratieve kwaliteiten zorg je dat iedereen van de afdeling optimaal zijn of haar werk kan doen. Zo werk jij mee aan een veilig Groningen waar bewoners met een gerust hart wonen, werken en naar school kunnen gaan.

Eisen:
Kandidaat beschikt over minimaal aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
Kandidaat beschikt over kennis en ervaring van HR ondersteunende werkzaamheden

Wensen:
Goede beheersing van Microsoft-producten als Excel, Word en PowerPoint;
Zorgvuldig en integer behandelen van persoonlijke en vertrouwelijke informatie;
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Mate waarin de kandidaat beschikt over kennis en ervaring van HR ondersteuning en organiseren.
Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden.
Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever
Mate waarin kandidaat de opdracht tot uitvoering kan brengen (gesprek).

Competenties:
Jij beschikt over competenties als flexibiliteit, kan snel schakelen, toont initiatief en bent goed in plannen en organiseren.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Lars Nierop

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center