Opdrachten

Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) Service level manager

Service level manager

Info

Functie

Service level manager

Locatie

Groningen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

05.01.2025 - 30.12.2025

Opdrachtnummer

217185

Sluitingsdatum

date-icon25.11.2024 clock-icon11:30
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen. Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord. Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening en stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van het management van ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.

Achtergrond opdracht

Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten. ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.

Eisen

  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
    • HBO werk- en denkniveau
    • Ervaring als Service manager IT (3 jaar)
    • Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten (3 jaar)

    Wensen

    • Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
    • Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
    • Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid

    Competenties

    • Klantvriendelijk
    • Communicatief sterk
    • Nauwkeurig kunnen werken

    Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen. Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord. Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening en stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van het management van ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.

    Achtergrond opdracht

    Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten. ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.

    Eisen

  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
    • HBO werk- en denkniveau
    • Ervaring als Service manager IT (3 jaar)
    • Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten (3 jaar)

    Wensen

    • Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
    • Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
    • Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid

    Competenties

    • Klantvriendelijk
    • Communicatief sterk
    • Nauwkeurig kunnen werken

    Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    De recruiter

    Kevin Johnson

    Between

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

    Privacy Preference Center