Opdrachten

Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)(BT) Werkvoorbereider Werkplekbeheer

Werkvoorbereider Werkplekbeheer

Info

Functie

Werkvoorbereider Werkplekbeheer

Locatie

Soesterberg

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

07.01.2024 - 30.05.2024

Opdrachtnummer

149646

Sluitingsdatum

date-icon14.12.2023 clock-icon10:30
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als medewerker OSS Administratie ben je vanuit Soesterberg verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen die binnen de Front Office uitgevoerd dienen te worden teneinde een goede dienstverlening te kunnen garanderen naar alle klanten van JIO. Alle werkzaamheden worden volgens vaste procedures verricht en omvatten ondermeer het aannemen en registreren van aanvragen voor alle ICT gerelateerde zaken en het bewaken van de voortgang van de hieruit voortvloeiende wijzigingen.Daarnaast zorgt de afdeling Administratie voor alle bestellingen van Hard- en Software. In de meeste gevallen betreft dit standaard ICT gebruikersartikelen maar ook specials worden door het team behandeld en besteld. In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Aannemen van gebruikersvragen en aanbieden, waar mogelijk, van een oplossing binnen de volgende ITIL processen incidentenbeheer, wijzigingsbeheer, configuratiebeheer en ICT middelen (asset management, license management, magazijnbeheer);.
  • Registeren en afhandelen van alle ingekomen aanvragen en wensen in het IT servicemanagement systeem (Topdesk).
  • Routeren en bewaken van wijzigingen, bepalen van de prioriteit.
  • Informeren van de klant of gebruiker over de voortgang van zijn of haar aanvraag.
  • Verwerken, administreren van afgeronde werkzaamheden van de OSS Buitendienst.
  • Deelname leveren bij in beheername van ICT projecten en diensten.

Achtergrond opdracht
Het correct bijhouden van de Asset Management Data Base (AMDB) is een voorwaarde voor goed beheer, punctueel en secuur werken is daarom een vereiste. Het team werkt nauw samen met de collega's van de Servicedesk, OSS Buitendienst, Telefonie en het Magazijn. Samenwerken en Plannen/organiseren zijn daarom belangrijke competenties voor deze functie. Over je werkzaamheden leg je verantwoording af aan de teamleider van het team OSS Voorbereiding en ICT Middelenbeheer. Standplaats is Soesterberg en vanwege de slechte bereikbaarheid met OV is eigen vervoer noodzakelijk.

Eisen

  • Afgeronde ICT-relevante Mbo-opleiding bij voorkeur niveau 3 of 4
  • Kennis van en ervaring met ITIL (V4) processen en werkwijzen met foundation certificaat
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met MS Excel. MO-210: Microsoft Excel (Microsoft 365 Apps) vereist.
  • Basiskennis en ervaring van diverse Netwerktechnieken, Hardware producten en Kantoorautomatisering.
  • Kennis van en ervaring met IT Asset management
  • Kennis van en inzicht in facilitaire en administratieve processen
  • Je hebt basiskennis van overige MS-Office producten (Word, Powerpoint, Access etc.)
  • Relevante werkervaring binnen een middelgrote ICT serviceorganisatie op een administratieve ICT functie (2 jaar)
  • Ruime kennis van en ervaring met Topdesk (2 jaar)
  • Teamspeler met goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Je kunt plannen en organiseren en werkt resultaat- en klantgericht
  • Wensen

  • Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré
  • Bij voorkeur in een straal van 30 km rondom Soesterberg wonend en in het bezit van eigen vervoer.
  • Competenties

  • Vakinhoudelijk: Ruime kennis van en ervaring met Topdesk; Kennis van en ervaring met IT Asset management; Je hebt ruime en vergevorderde kennis van en ervaring met MS Excel. Je beschikt over een goed cijfermatig inzicht en weet snel verbanden te leggen en te herkennen en handelt daar vervolgens naar. Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré.
  • Persoonlijk: Proactief, oplossingsgericht en accuraat; Gedrevenheid en betrokkenheid; Daadkrachtig Stressbestendig
  • Overig

    initiële inhuurtermijn: 734 uur

    Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)(BT)

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Als medewerker OSS Administratie ben je vanuit Soesterberg verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen die binnen de Front Office uitgevoerd dienen te worden teneinde een goede dienstverlening te kunnen garanderen naar alle klanten van JIO. Alle werkzaamheden worden volgens vaste procedures verricht en omvatten ondermeer het aannemen en registreren van aanvragen voor alle ICT gerelateerde zaken en het bewaken van de voortgang van de hieruit voortvloeiende wijzigingen.Daarnaast zorgt de afdeling Administratie voor alle bestellingen van Hard- en Software. In de meeste gevallen betreft dit standaard ICT gebruikersartikelen maar ook specials worden door het team behandeld en besteld. In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor:

    • Aannemen van gebruikersvragen en aanbieden, waar mogelijk, van een oplossing binnen de volgende ITIL processen incidentenbeheer, wijzigingsbeheer, configuratiebeheer en ICT middelen (asset management, license management, magazijnbeheer);.
    • Registeren en afhandelen van alle ingekomen aanvragen en wensen in het IT servicemanagement systeem (Topdesk).
    • Routeren en bewaken van wijzigingen, bepalen van de prioriteit.
    • Informeren van de klant of gebruiker over de voortgang van zijn of haar aanvraag.
    • Verwerken, administreren van afgeronde werkzaamheden van de OSS Buitendienst.
    • Deelname leveren bij in beheername van ICT projecten en diensten.

    Achtergrond opdracht
    Het correct bijhouden van de Asset Management Data Base (AMDB) is een voorwaarde voor goed beheer, punctueel en secuur werken is daarom een vereiste. Het team werkt nauw samen met de collega's van de Servicedesk, OSS Buitendienst, Telefonie en het Magazijn. Samenwerken en Plannen/organiseren zijn daarom belangrijke competenties voor deze functie. Over je werkzaamheden leg je verantwoording af aan de teamleider van het team OSS Voorbereiding en ICT Middelenbeheer. Standplaats is Soesterberg en vanwege de slechte bereikbaarheid met OV is eigen vervoer noodzakelijk.

    Eisen

  • Afgeronde ICT-relevante Mbo-opleiding bij voorkeur niveau 3 of 4
  • Kennis van en ervaring met ITIL (V4) processen en werkwijzen met foundation certificaat
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met MS Excel. MO-210: Microsoft Excel (Microsoft 365 Apps) vereist.
  • Basiskennis en ervaring van diverse Netwerktechnieken, Hardware producten en Kantoorautomatisering.
  • Kennis van en ervaring met IT Asset management
  • Kennis van en inzicht in facilitaire en administratieve processen
  • Je hebt basiskennis van overige MS-Office producten (Word, Powerpoint, Access etc.)
  • Relevante werkervaring binnen een middelgrote ICT serviceorganisatie op een administratieve ICT functie (2 jaar)
  • Ruime kennis van en ervaring met Topdesk (2 jaar)
  • Teamspeler met goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Je kunt plannen en organiseren en werkt resultaat- en klantgericht
  • Wensen

  • Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré
  • Bij voorkeur in een straal van 30 km rondom Soesterberg wonend en in het bezit van eigen vervoer.
  • Competenties

  • Vakinhoudelijk: Ruime kennis van en ervaring met Topdesk; Kennis van en ervaring met IT Asset management; Je hebt ruime en vergevorderde kennis van en ervaring met MS Excel. Je beschikt over een goed cijfermatig inzicht en weet snel verbanden te leggen en te herkennen en handelt daar vervolgens naar. Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré.
  • Persoonlijk: Proactief, oplossingsgericht en accuraat; Gedrevenheid en betrokkenheid; Daadkrachtig Stressbestendig
  • Overig

    initiële inhuurtermijn: 734 uur

    Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    De recruiter

    Else Krijgsman

    Between

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

    Privacy Preference Center