Opdrachten
Info
Functie
Medewerker ServicedeskLocatie
AssenUren per week
40 uren per weekLooptijd
01.05.2022 - 30.10.2022Opdrachtnummer
105613Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de
dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen
gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
Eisen:
- Voor deze opdracht gaat de voorkeur uit naar professionals in loondienst.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-afgeronde MBO -4 richting ICT (diploma)
-ervaring op een ICT Servicedesk (0,6)
-Maximale reistijd 1 uur
Dienst ICT Uitvoering (DICTU) (BT)
Opdrachtomschrijving:
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de
dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen
gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
Eisen:
- Voor deze opdracht gaat de voorkeur uit naar professionals in loondienst.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-afgeronde MBO -4 richting ICT (diploma)
-ervaring op een ICT Servicedesk (0,6)
-Maximale reistijd 1 uur
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.