Opdrachten

Dienst ICT Uitvoering (DICTU) (BT) Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk

Info

Functie

Medewerker Servicedesk

Locatie

Assen

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

01.05.2022 - 30.10.2022

Opdrachtnummer

105613

Sluitingsdatum

date-icon14.04.2022 clock-icon16:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk 
Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Achtergrond opdracht:

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de
dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen
gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.


Eisen:

- Voor deze opdracht gaat de voorkeur uit naar professionals in loondienst.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan. 
-afgeronde MBO -4 richting ICT (diploma)
-ervaring op een ICT Servicedesk (0,6)
-Maximale reistijd 1 uur

Wensen:
-ITIL V3/4
-Ervaring met Topdesk is een pré
-Ervaring met MACOS besturingssysteem

Competenties:
Flexibel
Analytisch
Zorgvuldig
Zelfstandig
Klantgericht
Sociale en communicatieve vaardigheden

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Dienst ICT Uitvoering (DICTU) (BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk 
Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Achtergrond opdracht:

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de
dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen
gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.


Eisen:

- Voor deze opdracht gaat de voorkeur uit naar professionals in loondienst.
- Een doorleenconstructie is niet toegestaan. 
-afgeronde MBO -4 richting ICT (diploma)
-ervaring op een ICT Servicedesk (0,6)
-Maximale reistijd 1 uur

Wensen:
-ITIL V3/4
-Ervaring met Topdesk is een pré
-Ervaring met MACOS besturingssysteem

Competenties:
Flexibel
Analytisch
Zorgvuldig
Zelfstandig
Klantgericht
Sociale en communicatieve vaardigheden

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Jesley Ronkes

Between

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center