Opdrachten

Cegeka Consulting B.V. Service delivery manager - IVO Rechtspraak

Service delivery manager - IVO Rechtspraak

Info

Functie

Service delivery manager - IVO Rechtspraak

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

16.04.2023 - 28.12.2023

Opdrachtnummer

133533

Sluitingsdatum

date-icon28.03.2023 clock-icon16:57
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als Service delivery manager ben je verantwoordelijk voor de dienstverlening van Systeem Toezicht, dit systeem bestaat uit meerdere applicaties. Je maakt niet alleen afspraken met interne klanten en afnemers over het niveau van de dienstverlening, je zorgt er ook voor de nakoming ervan. Met de applicatie- en functioneel beheerders maak je heldere afspraken over monitoring van dit systeem en zorg je voor de inrichting van monitorings- en escalatieprocessen. Doet zich een issue voor, dan ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van de opvolging en eventuele coördinatie ervan.

Daarnaast ben je het technisch geweten van het IT-team. Je hebt goed in beeld wat er moet gebeuren om de applicatie technisch gezond te houden: van privacy en security-aspecten tot het tijdig signaleren en voorbereiden life- cycle-management van componenten van Systeem Toezicht. Ook signaleer je verbeterinitiatieven, bereid je deze voor met én ondersteun je de teams gedurende de realisatie ervan.

Achtergrond opdracht
De Rechtspraak doet meer dan het bestraffen van criminelen. De Rechtspraak houdt bijvoorbeeld ook toezicht op de bewindvoerder die iemand met financiële problemen ondersteunt en de curator die een faillissement afhandelt. Iedere rechtbank heeft een speciaal team dat hiervoor verantwoordelijk is.

Het IT-team toezicht is verantwoordelijk voor Systeem Toezicht. Dit IT-systeem omvat een digitale werkomgeving voor rechters juridisch en administratief ondersteuners. Daarnaast zorgt er ook voor een volledig digitale informatie- uitwisseling met de ketenpartners waarop zij toezicht houden: professionals en burgers. Microsoft Dynamics CRM is de basis waarop verschillende componenten gebouwd zijn met behulp van .NET core en C#.

Het IT-team toezicht bestaat uit 2 Value-teams van professionals: developers, testers functioneel en applicatiebeheerders. We werken agile in sprints van 3 weken; onze afkomstig uit de Rechtspraak bepalen steeds hoe iedere sprint de hoogste businesswaarde kunnen creëren. Binnen de Value-teams wordt in overleg bepaald wie wat oppakt, je bepaalt zelfstandig hoe je uitvoering aan ‘jouw’ taken geeft. Tijdens de dagelijkse stand-up informeer je collega’s over de voortgang en is er ruimte voor het vragen om advies en feedback.

Eisen
- Afgeronde HBO-opleiding op terrein van ICT (4 jaar)
- Aantoonbare werkervaring als Services delivery manager, bij voorkeur binnen een overheidsorganisatie (4 jaar)
- Ruime ervaring met IT-servicemanagement en ITIL-processen (4 jaar)

Competenties
- Ervaring met Agile werken / SAFe Planmatig werken
- Analyseren van vraagstukken
- Ervaring in een complex organisatie met veel afhankelijkheden van interne en externe partijen.
- Ervaring met cloudtransitie.

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan IVO Rechtspraak geschiedt via Cegeka.
Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Consulting B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als Service delivery manager ben je verantwoordelijk voor de dienstverlening van Systeem Toezicht, dit systeem bestaat uit meerdere applicaties. Je maakt niet alleen afspraken met interne klanten en afnemers over het niveau van de dienstverlening, je zorgt er ook voor de nakoming ervan. Met de applicatie- en functioneel beheerders maak je heldere afspraken over monitoring van dit systeem en zorg je voor de inrichting van monitorings- en escalatieprocessen. Doet zich een issue voor, dan ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van de opvolging en eventuele coördinatie ervan.

Daarnaast ben je het technisch geweten van het IT-team. Je hebt goed in beeld wat er moet gebeuren om de applicatie technisch gezond te houden: van privacy en security-aspecten tot het tijdig signaleren en voorbereiden life- cycle-management van componenten van Systeem Toezicht. Ook signaleer je verbeterinitiatieven, bereid je deze voor met én ondersteun je de teams gedurende de realisatie ervan.

Achtergrond opdracht
De Rechtspraak doet meer dan het bestraffen van criminelen. De Rechtspraak houdt bijvoorbeeld ook toezicht op de bewindvoerder die iemand met financiële problemen ondersteunt en de curator die een faillissement afhandelt. Iedere rechtbank heeft een speciaal team dat hiervoor verantwoordelijk is.

Het IT-team toezicht is verantwoordelijk voor Systeem Toezicht. Dit IT-systeem omvat een digitale werkomgeving voor rechters juridisch en administratief ondersteuners. Daarnaast zorgt er ook voor een volledig digitale informatie- uitwisseling met de ketenpartners waarop zij toezicht houden: professionals en burgers. Microsoft Dynamics CRM is de basis waarop verschillende componenten gebouwd zijn met behulp van .NET core en C#.

Het IT-team toezicht bestaat uit 2 Value-teams van professionals: developers, testers functioneel en applicatiebeheerders. We werken agile in sprints van 3 weken; onze afkomstig uit de Rechtspraak bepalen steeds hoe iedere sprint de hoogste businesswaarde kunnen creëren. Binnen de Value-teams wordt in overleg bepaald wie wat oppakt, je bepaalt zelfstandig hoe je uitvoering aan ‘jouw’ taken geeft. Tijdens de dagelijkse stand-up informeer je collega’s over de voortgang en is er ruimte voor het vragen om advies en feedback.

Eisen
- Afgeronde HBO-opleiding op terrein van ICT (4 jaar)
- Aantoonbare werkervaring als Services delivery manager, bij voorkeur binnen een overheidsorganisatie (4 jaar)
- Ruime ervaring met IT-servicemanagement en ITIL-processen (4 jaar)

Competenties
- Ervaring met Agile werken / SAFe Planmatig werken
- Analyseren van vraagstukken
- Ervaring in een complex organisatie met veel afhankelijkheden van interne en externe partijen.
- Ervaring met cloudtransitie.

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan IVO Rechtspraak geschiedt via Cegeka.
Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

De recruiter

Roy Udo

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center