Opdrachten

Cegeka Consulting B.V. (YF) Incident Manager

Incident Manager

Info

Functie

Incident Manager

Locatie

Rotterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

22.05.2022 - 16.06.2022

Opdrachtnummer

108993

Sluitingsdatum

date-icon20.05.2022 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

KPN KMCS - KPN Mission Critical Services - Waalhaven Rotterdam kantoor/thuis : 80/20
De KPN organisatie KMCS heeft een aantal Missie Kritische netwerken/diensten 24*7 in beheer en onderhoud. Voor twee van deze netwerken, het landelijke slimme meter netwerk CDMA en het communicatienetwerk van vervoersbedrijf GVB zijn wij opzoek naar een gedreven en ervaren incident/problem manager.

Je werkt direct samen met een team van 8 professionele operators en draagt zorg dat alle incidenten voldoen aan de afgesproken KPi's. Het monitoren, analyseren, evalueren en het opstellen en implementeren van verbeteracties behoort tot je reguliere activiteiten.
Bij een major verstoring dien je instaat te zijn om snel een RCA te kunnen opleveren. Dagelijks heb je de leiding over de dagstart. Hierin zorg je dat alle knelpunten besproken worden en alle acties geborgd zijn. Wekelijks onderhoud je communicatie met de Service level managers van de verschillende klanten en breng je deze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Eisen

•    Kan processen presenteren en inhoudelijk uitleggen
•    Is zelfstandig maar kan ook goed binnen een team de leiding pakken.
•    Je hebt ervaring in escalatie management
•    Ervaring met ServiceNow ticket systeem.

Competenties

• Je bent mensgericht
• Je bent ruimdenken
• Medewerkers coachen is helemaal jouw ding
• Kan structuur aanbrengen
• Kan helder communiceren

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Consulting B.V. (YF)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

KPN KMCS - KPN Mission Critical Services - Waalhaven Rotterdam kantoor/thuis : 80/20
De KPN organisatie KMCS heeft een aantal Missie Kritische netwerken/diensten 24*7 in beheer en onderhoud. Voor twee van deze netwerken, het landelijke slimme meter netwerk CDMA en het communicatienetwerk van vervoersbedrijf GVB zijn wij opzoek naar een gedreven en ervaren incident/problem manager.

Je werkt direct samen met een team van 8 professionele operators en draagt zorg dat alle incidenten voldoen aan de afgesproken KPi's. Het monitoren, analyseren, evalueren en het opstellen en implementeren van verbeteracties behoort tot je reguliere activiteiten.
Bij een major verstoring dien je instaat te zijn om snel een RCA te kunnen opleveren. Dagelijks heb je de leiding over de dagstart. Hierin zorg je dat alle knelpunten besproken worden en alle acties geborgd zijn. Wekelijks onderhoud je communicatie met de Service level managers van de verschillende klanten en breng je deze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Eisen

•    Kan processen presenteren en inhoudelijk uitleggen
•    Is zelfstandig maar kan ook goed binnen een team de leiding pakken.
•    Je hebt ervaring in escalatie management
•    Ervaring met ServiceNow ticket systeem.

Competenties

• Je bent mensgericht
• Je bent ruimdenken
• Medewerkers coachen is helemaal jouw ding
• Kan structuur aanbrengen
• Kan helder communiceren

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

De recruiter

Henny Ginkel

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center