Opdrachten
Info
Functie
Incident ManagerLocatie
RotterdamUren per week
40 uren per weekLooptijd
22.05.2022 - 16.06.2022Opdrachtnummer
108993Sluitingsdatum
20.05.2022 12:00Opdrachtomschrijving
KPN KMCS - KPN Mission Critical Services - Waalhaven Rotterdam kantoor/thuis : 80/20
De KPN organisatie KMCS heeft een aantal Missie Kritische netwerken/diensten 24*7 in beheer en onderhoud. Voor twee van deze netwerken, het landelijke slimme meter netwerk CDMA en het communicatienetwerk van vervoersbedrijf GVB zijn wij opzoek naar een gedreven en ervaren incident/problem manager.
Je werkt direct samen met een team van 8 professionele operators en draagt zorg dat alle incidenten voldoen aan de afgesproken KPi's. Het monitoren, analyseren, evalueren en het opstellen en implementeren van verbeteracties behoort tot je reguliere activiteiten.
Bij een major verstoring dien je instaat te zijn om snel een RCA te kunnen opleveren. Dagelijks heb je de leiding over de dagstart. Hierin zorg je dat alle knelpunten besproken worden en alle acties geborgd zijn. Wekelijks onderhoud je communicatie met de Service level managers van de verschillende klanten en breng je deze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Eisen
• Kan processen presenteren en inhoudelijk uitleggen
• Is zelfstandig maar kan ook goed binnen een team de leiding pakken.
• Je hebt ervaring in escalatie management
• Ervaring met ServiceNow ticket systeem.
Competenties
• Je bent mensgericht
• Je bent ruimdenken
• Medewerkers coachen is helemaal jouw ding
• Kan structuur aanbrengen
• Kan helder communiceren
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
Cegeka Consulting B.V. (YF)
Opdrachtomschrijving
KPN KMCS - KPN Mission Critical Services - Waalhaven Rotterdam kantoor/thuis : 80/20
De KPN organisatie KMCS heeft een aantal Missie Kritische netwerken/diensten 24*7 in beheer en onderhoud. Voor twee van deze netwerken, het landelijke slimme meter netwerk CDMA en het communicatienetwerk van vervoersbedrijf GVB zijn wij opzoek naar een gedreven en ervaren incident/problem manager.
Je werkt direct samen met een team van 8 professionele operators en draagt zorg dat alle incidenten voldoen aan de afgesproken KPi's. Het monitoren, analyseren, evalueren en het opstellen en implementeren van verbeteracties behoort tot je reguliere activiteiten.
Bij een major verstoring dien je instaat te zijn om snel een RCA te kunnen opleveren. Dagelijks heb je de leiding over de dagstart. Hierin zorg je dat alle knelpunten besproken worden en alle acties geborgd zijn. Wekelijks onderhoud je communicatie met de Service level managers van de verschillende klanten en breng je deze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Eisen
• Kan processen presenteren en inhoudelijk uitleggen
• Is zelfstandig maar kan ook goed binnen een team de leiding pakken.
• Je hebt ervaring in escalatie management
• Ervaring met ServiceNow ticket systeem.
Competenties
• Je bent mensgericht
• Je bent ruimdenken
• Medewerkers coachen is helemaal jouw ding
• Kan structuur aanbrengen
• Kan helder communiceren
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
YellowFriday
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.