Opdrachten

Bluetrail Lijnmanager - SSC-ICT

Lijnmanager - SSC-ICT

Info

Functie

Lijnmanager - SSC-ICT

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

17.11.2024 - 30.10.2025

Opdrachtnummer

216213

Sluitingsdatum

date-icon01.11.2024 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Functieomschrijving :

Het team Pand-IT is het gezicht en aanspreekpunt voor de door SSC-ICT geleverde lokale IT-dienstverlening zoals audiovisueel, printen, indoordekkingen (Wifi, 4G) en beheer van IT-ruimten.
Vanuit een operationele tak beheerst team Pand IT de uitvoerende activiteiten die SSC-ICT in eigen beheer uitvoert en vanuit een regie/advies tak worden interne en externe ketenpartners aangestuurd.
De pandgebonden IT dienstverlening kent één gezicht naar buiten voor klant en stakeholders en heeft het doel te ontzorgen.
Team Pand IT stelt expertise beschikbaar voor (rijksbrede) initiatieven die gaan over pand gebonden dienstverleningen of het nu regulier, duurzaamheid, circulair of smartbuilding is en adviseert over integratie met pandgebonden IT.
De dienstverlening van team Pand IT kent overzichtelijke en transparante ketens die centraal beheerd worden en zoveel mogelijk generiek verrekent in de m2 prijs.
De ontwikkelingen van de pandgebonden IT dienstverlening volgen de behoefte binnen het Rijk, maken gebruik van moderne technieken, zijn afgestemd met stakeholders en passen binnen opgelegde kaders.
Team Pand-IT is onderdeel van de afdeling Collaboration Services (CS) en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.
Door langdurig uitval van de huidige manager is er behoefte aan een interim manager.

Voor het dagelijks managen van het team wordt verwacht dat de manager:
- Overzicht creërt
- Zelf geen operationele activiteiten uitvoert
- Ondersteunt en implementeert van gestelde veranderingen (MT/DT etc.)
- Wendbaarheid (Agile) aanbrengt
- Voldoet aan P&C cyclus
- Het jaarplan realiseert
- Medewerkers op HR gebied ondersteunt

Eisen bij de opdracht:
Je hebt ervaring als lijnmanager (HR- en resultaatverantwoordelijk).
Je hebt ervaring als leidinggevende binnen overheidsinstellingen.

Wensen bij de opdracht:
Je hebt kennis van Agile, ITIL, Lean en Prince2.
Je hebt ervaring met pand gebonden IT-dienstverlening. Bijvoorbeeld werkplek integratie met vergaderfaciliteiten, lokale informatie weergave.
Je hebt ervaring met implementeren van Jira.
Je past bij de organisatie.
Je begrijpt de opdracht.

Reacties ontvangen wij graag voorzien van;
Nederlandstalig cv in Word formaat waaruit de gevraagde kennis en ervaring zoals gesteld in de aanvraag duidelijk blijkt.
Het cv dient voorzien te zijn van naam, geboortedatum en woonplaats.
Een korte, aan de opdracht gerelateerde motivatie waaruit de gevraagde kennis en ervaring duidelijk blijkt

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Bluetrail

Rolomschrijving en taakafspraken

Functieomschrijving :

Het team Pand-IT is het gezicht en aanspreekpunt voor de door SSC-ICT geleverde lokale IT-dienstverlening zoals audiovisueel, printen, indoordekkingen (Wifi, 4G) en beheer van IT-ruimten.
Vanuit een operationele tak beheerst team Pand IT de uitvoerende activiteiten die SSC-ICT in eigen beheer uitvoert en vanuit een regie/advies tak worden interne en externe ketenpartners aangestuurd.
De pandgebonden IT dienstverlening kent één gezicht naar buiten voor klant en stakeholders en heeft het doel te ontzorgen.
Team Pand IT stelt expertise beschikbaar voor (rijksbrede) initiatieven die gaan over pand gebonden dienstverleningen of het nu regulier, duurzaamheid, circulair of smartbuilding is en adviseert over integratie met pandgebonden IT.
De dienstverlening van team Pand IT kent overzichtelijke en transparante ketens die centraal beheerd worden en zoveel mogelijk generiek verrekent in de m2 prijs.
De ontwikkelingen van de pandgebonden IT dienstverlening volgen de behoefte binnen het Rijk, maken gebruik van moderne technieken, zijn afgestemd met stakeholders en passen binnen opgelegde kaders.
Team Pand-IT is onderdeel van de afdeling Collaboration Services (CS) en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.
Door langdurig uitval van de huidige manager is er behoefte aan een interim manager.

Voor het dagelijks managen van het team wordt verwacht dat de manager:
- Overzicht creërt
- Zelf geen operationele activiteiten uitvoert
- Ondersteunt en implementeert van gestelde veranderingen (MT/DT etc.)
- Wendbaarheid (Agile) aanbrengt
- Voldoet aan P&C cyclus
- Het jaarplan realiseert
- Medewerkers op HR gebied ondersteunt

Eisen bij de opdracht:
Je hebt ervaring als lijnmanager (HR- en resultaatverantwoordelijk).
Je hebt ervaring als leidinggevende binnen overheidsinstellingen.

Wensen bij de opdracht:
Je hebt kennis van Agile, ITIL, Lean en Prince2.
Je hebt ervaring met pand gebonden IT-dienstverlening. Bijvoorbeeld werkplek integratie met vergaderfaciliteiten, lokale informatie weergave.
Je hebt ervaring met implementeren van Jira.
Je past bij de organisatie.
Je begrijpt de opdracht.

Reacties ontvangen wij graag voorzien van;
Nederlandstalig cv in Word formaat waaruit de gevraagde kennis en ervaring zoals gesteld in de aanvraag duidelijk blijkt.
Het cv dient voorzien te zijn van naam, geboortedatum en woonplaats.
Een korte, aan de opdracht gerelateerde motivatie waaruit de gevraagde kennis en ervaring duidelijk blijkt

De recruiter

Jimmy Mollee

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center