Opdrachten
Info
Functie
Senior adviseur (inkoop) externe opleidingenLocatie
UtrechtUren per week
36 uren per weekLooptijd
15.05.2022 - 30.12.2022Opdrachtnummer
107954Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
“Ik ben binnen de Belastingdienst Academie hét aanspreekpunt als het gaat om het verwerven van contracten t.b.v. leren en ontwikkelen. Voorbeelden hiervan zijn: wandelcoaching, rijopleidingen, boekenhouden en bedrijfseconomie, opleiding tot Buitengewoon Opsporingsambtenaar of arbeidsrecht. Ik adviseer over en coördineer het gehele proces van inventariseren van de leerbehoefte, de opdrachtbeschrijving, het inkoop- of
aanbestedingsproces en de implementatie van het contract. Iedereen heeft weer een andere vraag; daardoor is mijn baan geen dag hetzelfde!” Karen Blonk, adviseur externe opleidingen.
Als adviseur externe opleidingen werk je bij de afdeling Ontwikkelen & Mobiliteit (O&M) van de shared-serviceorganisatie Organisatie & Personeel (SSO O&P).
De afdeling O&M faciliteert het leren en ontwikkelen voor alle directies door middel van het zelf ontwikkelen of inkoop alle gevraagde of benodigde opleidingen.
Binnen O&M is het team Externe Opleidingen als “buy”-team gepositioneerd . Het team, bestaande uit 2 logistiek coördinatoren, 6 adviseurs en 3 senior adviseurs in Utrecht en 3 adviseurs en 3 senior adviseurs in Apeldoorn is eigenaar van ruim 280 raamovereenkomsten voor een grote diversiteit aan trainingen.
In 2021 is besloten dat het team naast de verantwoordelijkheid voor het aanbod van Persoonlijke Effectiviteit en IV-trainingen ook verantwoordelijk wordt voor alle overige inkoop op het gebied van leren en ontwikkelen. De senioren uit Utrecht en Apeldoorn pakken deze inkoopvragen op. Jij bent straks één van de senioren die de overige externe opleidingsvraagstukken gaat oppakken. Als algemeen “projectleider” werk je samen met onder meer opdrachtgevers, leveranciers, contractmanagers, inkopers, onderwijskundigen en logistiek coördinatoren.
Achtergrond opdracht:
- Opleidings- of ontwikkelverzoek in behandeling nemen door middel van een verdiepende intake bij de klant; (analyseren van de klantvraag en klant adviseren) met als output een inhoudelijke analyse van de vraagstelling en advies aan de klant m.b.t. oplossingsrichtingen.
- Op basis van duidelijke klantvragen, inkoopverzoeken indienen bij het inkoop en uitvoeringscentrum (IUC) van de Belastingdienst
- Optreden als Projectleider/Gedelegeerd opdrachtgever van aanbestedingen (enkelvoudig, meervoudig en Europees)
Concreet gaat het om:
- Europese aanbesteding Boekhouden en Bedrijfseconomie (start 1 mei 2022-einde april 2023)
- Speakersacademy oid EVO of MVO (raamcontract voor inzet van sprekers)
- Containerdoorzoeking Rotterdamse Haven (EVO)
- Postmaster tbv Taks Talent Trainees
- Opleiding aansprakelijkheid voor Invorderaars
- Marktverkenning en evt aanbesteding inhuurmantel voor fiscale docenten.
- Overige EVO of MVO of Europese aanbestedingen die qua tijdsbestek passen.
Eisen:
-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
-Ten minste 5 jaar relevante werkervaring;
-kennis van inkoopprocessen bij voorkeur van sociale diensten;
-vaardigheid om klantvraag goed uit te vragen.
Wensen:
-Hbo+ werk- en denkniveau
-Brede kennis op het gebied van aanbestedingswet- en regelgeving, inkoopregels,
-Ervaring met de rol van projectleider op inkooptrajecten,
-Onderwijs- of opleidingskundige vaardigheden en/of adviesvaardigheden
Competenties:
- Omgevingsbewust
- Klantgericht
- Adviesvaardig
- Analytisch
- Samenwerken
- Plannen, organiseren
- Voortgangscontrole
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Belastingdienst Non-ICT (2018)
Opdrachtomschrijving:
“Ik ben binnen de Belastingdienst Academie hét aanspreekpunt als het gaat om het verwerven van contracten t.b.v. leren en ontwikkelen. Voorbeelden hiervan zijn: wandelcoaching, rijopleidingen, boekenhouden en bedrijfseconomie, opleiding tot Buitengewoon Opsporingsambtenaar of arbeidsrecht. Ik adviseer over en coördineer het gehele proces van inventariseren van de leerbehoefte, de opdrachtbeschrijving, het inkoop- of
aanbestedingsproces en de implementatie van het contract. Iedereen heeft weer een andere vraag; daardoor is mijn baan geen dag hetzelfde!” Karen Blonk, adviseur externe opleidingen.
Als adviseur externe opleidingen werk je bij de afdeling Ontwikkelen & Mobiliteit (O&M) van de shared-serviceorganisatie Organisatie & Personeel (SSO O&P).
De afdeling O&M faciliteert het leren en ontwikkelen voor alle directies door middel van het zelf ontwikkelen of inkoop alle gevraagde of benodigde opleidingen.
Binnen O&M is het team Externe Opleidingen als “buy”-team gepositioneerd . Het team, bestaande uit 2 logistiek coördinatoren, 6 adviseurs en 3 senior adviseurs in Utrecht en 3 adviseurs en 3 senior adviseurs in Apeldoorn is eigenaar van ruim 280 raamovereenkomsten voor een grote diversiteit aan trainingen.
In 2021 is besloten dat het team naast de verantwoordelijkheid voor het aanbod van Persoonlijke Effectiviteit en IV-trainingen ook verantwoordelijk wordt voor alle overige inkoop op het gebied van leren en ontwikkelen. De senioren uit Utrecht en Apeldoorn pakken deze inkoopvragen op. Jij bent straks één van de senioren die de overige externe opleidingsvraagstukken gaat oppakken. Als algemeen “projectleider” werk je samen met onder meer opdrachtgevers, leveranciers, contractmanagers, inkopers, onderwijskundigen en logistiek coördinatoren.
Achtergrond opdracht:
- Opleidings- of ontwikkelverzoek in behandeling nemen door middel van een verdiepende intake bij de klant; (analyseren van de klantvraag en klant adviseren) met als output een inhoudelijke analyse van de vraagstelling en advies aan de klant m.b.t. oplossingsrichtingen.
- Op basis van duidelijke klantvragen, inkoopverzoeken indienen bij het inkoop en uitvoeringscentrum (IUC) van de Belastingdienst
- Optreden als Projectleider/Gedelegeerd opdrachtgever van aanbestedingen (enkelvoudig, meervoudig en Europees)
Concreet gaat het om:
- Europese aanbesteding Boekhouden en Bedrijfseconomie (start 1 mei 2022-einde april 2023)
- Speakersacademy oid EVO of MVO (raamcontract voor inzet van sprekers)
- Containerdoorzoeking Rotterdamse Haven (EVO)
- Postmaster tbv Taks Talent Trainees
- Opleiding aansprakelijkheid voor Invorderaars
- Marktverkenning en evt aanbesteding inhuurmantel voor fiscale docenten.
- Overige EVO of MVO of Europese aanbestedingen die qua tijdsbestek passen.
Eisen:
-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
-Ten minste 5 jaar relevante werkervaring;
-kennis van inkoopprocessen bij voorkeur van sociale diensten;
-vaardigheid om klantvraag goed uit te vragen.
Wensen:
-Hbo+ werk- en denkniveau
-Brede kennis op het gebied van aanbestedingswet- en regelgeving, inkoopregels,
-Ervaring met de rol van projectleider op inkooptrajecten,
-Onderwijs- of opleidingskundige vaardigheden en/of adviesvaardigheden
Competenties:
- Omgevingsbewust
- Klantgericht
- Adviesvaardig
- Analytisch
- Samenwerken
- Plannen, organiseren
- Voortgangscontrole
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.