Opdrachten

Belastingdienst Non-ICT (2018) Projectmedewerker Service (2e lijn)

Projectmedewerker Service (2e lijn)

Info

Functie

Projectmedewerker Service (2e lijn)

Locatie

Almere

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

21.06.2022 - 21.07.2022

Opdrachtnummer

112794

Sluitingsdatum

date-icon29.06.2022 clock-icon19:06

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
De UHT (Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagenaffaire) is de organisatie die in 2020 nieuw is opgericht om de mensen die gedupeerd zijn door het onterecht stopzetten van toeslagen tussen 2005 en 2019 te helpen en te compenseren. Met meer dan 1.000 medewerkers zijn wij de steun en toeverlaat van gedupeerden en nabestaanden. Onze organisatie is bijzonder wendbaar en open. We moeten snel kunnen inspelen op nieuwe regelgeving en actuele ontwikkelingen. Binnen de organisatie UHT bevindt zich een bijzonder onderdeel genaamd Cluster Nieuwe Regelingen die verantwoordelijk is voor de overige en aanvullende compensatieregelingen zoals; Kindregeling, Ex-partner regeling en HZK (huur, zorg en kindgebonden budget). Deze regelingen moeten richting het einde van het jaar in uitvoering gaan. Niet alleen gedupeerde ouders, maar ook hun kinderen zijn getroffen door de problemen met de kinderopvangtoeslag. Naast immateriële hulp, zoals psychische steun, is het voorstel om hen een financiële steun in de rug te geven.


Achtergrond opdracht:

Voor de nieuwe regelingen en het nieuwe project (2e lijn service & behandeling bijzondere situaties) wat opgericht zal worden, zijn wij op zoek naar meerdere Projectmedewerkers Service. Als Projectmedewerker Service ben jij verantwoordelijk voor het oppakken en afhandelen van alle 2e lijns complexe vragen die vanuit de 1e lijn worden doorgezet. 
Je gaat werken met gevoelige dossiers en complexe situaties waarbij je zult bellen met jongeren en volwassenen die net als hun ouders of ex-(toeslag)partners zijn getroffen door de toeslagenaffaire. Je helpt ze waar mogelijk, verwijst ze naar de juiste instanties en speelt in op de behoeftes van de doelgroep. Daarnaast is de 2e lijn ook verantwoordelijk voor “bijzondere situaties” zoals: ouders van overleden kinderen of kinderen die in de schuldsanering zitten. Hier zullen we outbound contact mee opnemen om deze bijzondere doelgroepen op de juiste manier te kunnen helpen. Belangrijk aan deze rol is dat je begrijpt in wat voor politiekgevoelige context je opereert en dat je een functie zal vervullen met maatschappelijke relevantie waarbij jij je steentje zal bijdragen aan deze compensatieregelingen en de gedupeerden een steuntje in de rug kan geven. Je rapporteert direct aan de projectleider 2e lijn en bijzondere situaties.



Eisen:

-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
-Je hebt hbo werk- en denkniveau 
-Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met telefonisch klantcontact



Wensen:
Het is enerzijds een functie die ervaring vraagt op het gebied van telefonisch klantcontact i.c.m. het behandelen van moeilijke vragen en complexe vraagstukken. Daarnaast is het een pre als je ervaring hebt opgedaan door te werken met kinderen/jongvolwassenen die met problematiek te maken hebben. 
Je kan goed in contact komen met de doelgroep, je snapt hen en wilt ze verder helpen. 
Je hebt een groot empathisch vermogen, kan je goed inleven en bent tegelijkertijd probleemoplossend. Een sociaal-maatschappelijke studierichting of werkervaring in die richting is daarbij een pre.



Competenties:
• Empathisch 
• Inlevingsvermogen 
• Luisterend oor en mensgericht 
• Oplossingsgericht 
• Stressbestendig 
• Flexibel 
• Snel kunnen schakelen

Natuurlijk ben je als Projectmedewerker Service gedreven, en enthousiast in het werk dat je doet. Daarnaast ben je empathisch en heb je gevoel voor de belangen en behoeftes van gedupeerde ouders en kinderen. Je staat sterk in je schoenen en laat je niet uit het veld slaan door complexe vraagstukken. Je bent zowel sociaal als zakelijk ingesteld waarbij je een juiste balans weet te vinden door een luisterend oor aan te bieden, de jongeren/ouders te adviseren en waar nodig hen door te verwijzen naar de juiste afdelingen, instellingen en organisaties.

Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Belastingdienst Non-ICT (2018)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
De UHT (Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagenaffaire) is de organisatie die in 2020 nieuw is opgericht om de mensen die gedupeerd zijn door het onterecht stopzetten van toeslagen tussen 2005 en 2019 te helpen en te compenseren. Met meer dan 1.000 medewerkers zijn wij de steun en toeverlaat van gedupeerden en nabestaanden. Onze organisatie is bijzonder wendbaar en open. We moeten snel kunnen inspelen op nieuwe regelgeving en actuele ontwikkelingen. Binnen de organisatie UHT bevindt zich een bijzonder onderdeel genaamd Cluster Nieuwe Regelingen die verantwoordelijk is voor de overige en aanvullende compensatieregelingen zoals; Kindregeling, Ex-partner regeling en HZK (huur, zorg en kindgebonden budget). Deze regelingen moeten richting het einde van het jaar in uitvoering gaan. Niet alleen gedupeerde ouders, maar ook hun kinderen zijn getroffen door de problemen met de kinderopvangtoeslag. Naast immateriële hulp, zoals psychische steun, is het voorstel om hen een financiële steun in de rug te geven.


Achtergrond opdracht:

Voor de nieuwe regelingen en het nieuwe project (2e lijn service & behandeling bijzondere situaties) wat opgericht zal worden, zijn wij op zoek naar meerdere Projectmedewerkers Service. Als Projectmedewerker Service ben jij verantwoordelijk voor het oppakken en afhandelen van alle 2e lijns complexe vragen die vanuit de 1e lijn worden doorgezet. 
Je gaat werken met gevoelige dossiers en complexe situaties waarbij je zult bellen met jongeren en volwassenen die net als hun ouders of ex-(toeslag)partners zijn getroffen door de toeslagenaffaire. Je helpt ze waar mogelijk, verwijst ze naar de juiste instanties en speelt in op de behoeftes van de doelgroep. Daarnaast is de 2e lijn ook verantwoordelijk voor “bijzondere situaties” zoals: ouders van overleden kinderen of kinderen die in de schuldsanering zitten. Hier zullen we outbound contact mee opnemen om deze bijzondere doelgroepen op de juiste manier te kunnen helpen. Belangrijk aan deze rol is dat je begrijpt in wat voor politiekgevoelige context je opereert en dat je een functie zal vervullen met maatschappelijke relevantie waarbij jij je steentje zal bijdragen aan deze compensatieregelingen en de gedupeerden een steuntje in de rug kan geven. Je rapporteert direct aan de projectleider 2e lijn en bijzondere situaties.



Eisen:

-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
-Je hebt hbo werk- en denkniveau 
-Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met telefonisch klantcontact



Wensen:
Het is enerzijds een functie die ervaring vraagt op het gebied van telefonisch klantcontact i.c.m. het behandelen van moeilijke vragen en complexe vraagstukken. Daarnaast is het een pre als je ervaring hebt opgedaan door te werken met kinderen/jongvolwassenen die met problematiek te maken hebben. 
Je kan goed in contact komen met de doelgroep, je snapt hen en wilt ze verder helpen. 
Je hebt een groot empathisch vermogen, kan je goed inleven en bent tegelijkertijd probleemoplossend. Een sociaal-maatschappelijke studierichting of werkervaring in die richting is daarbij een pre.



Competenties:
• Empathisch 
• Inlevingsvermogen 
• Luisterend oor en mensgericht 
• Oplossingsgericht 
• Stressbestendig 
• Flexibel 
• Snel kunnen schakelen

Natuurlijk ben je als Projectmedewerker Service gedreven, en enthousiast in het werk dat je doet. Daarnaast ben je empathisch en heb je gevoel voor de belangen en behoeftes van gedupeerde ouders en kinderen. Je staat sterk in je schoenen en laat je niet uit het veld slaan door complexe vraagstukken. Je bent zowel sociaal als zakelijk ingesteld waarbij je een juiste balans weet te vinden door een luisterend oor aan te bieden, de jongeren/ouders te adviseren en waar nodig hen door te verwijzen naar de juiste afdelingen, instellingen en organisaties.

Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Lars Nierop

Between

06-82760905 / 020 584 08 57

lars.van.nierop@between.com

Deel deze opdracht

Privacy Preference Center