Opdrachten

Belastingdienst Non-ICT (2018) Projectleider implementatie CRM

Projectleider implementatie CRM

Info

Functie

Projectleider implementatie CRM

Locatie

Apeldoorn

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.07.2022 - 30.12.2022

Opdrachtnummer

113753

Sluitingsdatum

date-icon07.07.2022 clock-icon19:07

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Binnen Directoraat Generaal (DG) Toeslagen heeft men de ambitie uitgesproken om de interactie te vernieuwen. Hiervoor zijn een aantal dienstverleningsbeloften geformuleerd. Deze ambitie zorgt voor een nieuwe focus op de digitale dienstverlening. Dit heeft zijn weerslag op de verwachtingen die zijn uitgesproken voor de onderzoeking naar een eventueel CRM systeem. Een aantal marktpartijen heeft inmiddels een CRM-demo gegeven. Met een aantal partijen willen we een Proof of Concept (PoC) uitvoeren waarin we gedurende een langere periode gaan kijken hoe functionaliteit daadwerkelijk ingezet zou kunnen worden op een specifiek aantal onderdelen. Hoofddoel van deze PoC is meer kennis te krijgen of CRM een valide migratiestrategie zou kunnen zijn (functioneel en technisch). Momenteel worden de demand-specificaties in kaart gebracht.

Wij zoeken een collega die aan de slag gaat met de implementatie (PoC) van een CRM-systeem bij het Directoraat-Generaal Toeslagen. Het nieuwe CRM systeem dient DG Toeslagen o.a. in staat te stellen een integraal klantbeeld te vormen met zaakmanagement, inzicht in interactiehistorie te geven en partner relationship management. Het systeem dient te interacteren met meerdere systemen binnen de keten van DG Toeslagen. Om de verdere implementatie/(PoC) in goede banen te leiden zoeken we een projectleider. 

Jij gaat tijdelijk, minimaal een half jaar, aan de slag binnen de Directie Ketenregie voor het programma informatiehuishouding Open op Orde als projectleider. In die rol ben je verantwoordelijk voor een succesvolle implementatie/PoC van het CRM-systeem. Je legt verantwoording af aan de programmamanager Informatiehuishouding Open op Orde DG Toeslagen. We zoeken een bruggenbouwer die weet wat er komt kijken bij het werken in een projectorganisatie. Het CRM systeem implementeren doe je in nauwe samenwerking met collega’s van alle directies van DG Toeslagen en de IV-organisatie. Je draagt verantwoordelijkheid voor het opstellen van het projectplan en de uitvoering daarvan. Je bent het aanspreekpunt binnen de Directie Ketenregie en het programma voor de implementatie.


Achtergrond opdracht:

Vitale voorzieningen voor iedereen betaalbaar; dát is onze missie! Miljoenen mensen in Nederland krijgen een of meer toeslagen die voor hen onmisbaar zijn om de kosten te betalen van de zorgverzekering, de zorg voor kinderen en ruimte om te wonen. Directoraat-generaal Toeslagen draagt bij aan financieel gezonde huishoudens door het uitkeren van deze toeslagen. Zo heeft iedereen in onze maatschappij toegang tot de meest vitale voorzieningen. Drie vragen staan centraal in ons werk en vormen het kompas in ons dagelijks handelen: Is het rechtvaardig? Doen we het samen? Zijn we aanspreekbaar? 

Het directoraat-generaal Toeslagen werkt voor meerdere opdrachtgevers. Voor het ministerie van SZW voert Toeslagen de kinderopvangtoeslag en het kind gebonden budget uit. Voor het ministerie van VWS betaalt Toeslagen de zorgtoeslag uit. Voor het ministerie van BZK keert Toeslagen de huurtoeslag uit. Met deze financiële bijdragen maakt Toeslagen vitale voorzieningen voor iedereen betaalbaar.


Eisen:

-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Je hebt academisch werk- en denkniveau. 
-Je hebt kennis en ervaring van CRM-systemen. 
-Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met vergelijkbare projecten binnen de Rijksoverheid. 
-Kennis en ervaring met de implementatie van SaaS-systemen is een pré. 
-Je hebt actuele kennis van informatiehuishouding en informatiesystemen; 
-Je bent breed geïnteresseerd, onder meer in informatievoorziening, en je weet hoe je nieuwe processen en werkwijzen duurzaam verankerd in een organisatie. -Je houdt van uitdagingen, denkt in oplossingen en je hecht veel waarde aan (het creëren) van structuur en overzicht. 
- Je hebt (ruime) ervaring met coördinerende werkzaamheden in een politiek-ambtelijke organisatie en je bent in staat die kennis en ervaring ook toe te passen in deze functie. 
-Ervaring met het werken in projecten of programma’s is een pré. 
-Je houdt van contact met mensen, investeert graag in relaties en weet collega’s te motiveren en inspireren. 
-Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

-Als we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentiechecks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectieproces.



Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Belastingdienst Non-ICT (2018)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Binnen Directoraat Generaal (DG) Toeslagen heeft men de ambitie uitgesproken om de interactie te vernieuwen. Hiervoor zijn een aantal dienstverleningsbeloften geformuleerd. Deze ambitie zorgt voor een nieuwe focus op de digitale dienstverlening. Dit heeft zijn weerslag op de verwachtingen die zijn uitgesproken voor de onderzoeking naar een eventueel CRM systeem. Een aantal marktpartijen heeft inmiddels een CRM-demo gegeven. Met een aantal partijen willen we een Proof of Concept (PoC) uitvoeren waarin we gedurende een langere periode gaan kijken hoe functionaliteit daadwerkelijk ingezet zou kunnen worden op een specifiek aantal onderdelen. Hoofddoel van deze PoC is meer kennis te krijgen of CRM een valide migratiestrategie zou kunnen zijn (functioneel en technisch). Momenteel worden de demand-specificaties in kaart gebracht.

Wij zoeken een collega die aan de slag gaat met de implementatie (PoC) van een CRM-systeem bij het Directoraat-Generaal Toeslagen. Het nieuwe CRM systeem dient DG Toeslagen o.a. in staat te stellen een integraal klantbeeld te vormen met zaakmanagement, inzicht in interactiehistorie te geven en partner relationship management. Het systeem dient te interacteren met meerdere systemen binnen de keten van DG Toeslagen. Om de verdere implementatie/(PoC) in goede banen te leiden zoeken we een projectleider. 

Jij gaat tijdelijk, minimaal een half jaar, aan de slag binnen de Directie Ketenregie voor het programma informatiehuishouding Open op Orde als projectleider. In die rol ben je verantwoordelijk voor een succesvolle implementatie/PoC van het CRM-systeem. Je legt verantwoording af aan de programmamanager Informatiehuishouding Open op Orde DG Toeslagen. We zoeken een bruggenbouwer die weet wat er komt kijken bij het werken in een projectorganisatie. Het CRM systeem implementeren doe je in nauwe samenwerking met collega’s van alle directies van DG Toeslagen en de IV-organisatie. Je draagt verantwoordelijkheid voor het opstellen van het projectplan en de uitvoering daarvan. Je bent het aanspreekpunt binnen de Directie Ketenregie en het programma voor de implementatie.


Achtergrond opdracht:

Vitale voorzieningen voor iedereen betaalbaar; dát is onze missie! Miljoenen mensen in Nederland krijgen een of meer toeslagen die voor hen onmisbaar zijn om de kosten te betalen van de zorgverzekering, de zorg voor kinderen en ruimte om te wonen. Directoraat-generaal Toeslagen draagt bij aan financieel gezonde huishoudens door het uitkeren van deze toeslagen. Zo heeft iedereen in onze maatschappij toegang tot de meest vitale voorzieningen. Drie vragen staan centraal in ons werk en vormen het kompas in ons dagelijks handelen: Is het rechtvaardig? Doen we het samen? Zijn we aanspreekbaar? 

Het directoraat-generaal Toeslagen werkt voor meerdere opdrachtgevers. Voor het ministerie van SZW voert Toeslagen de kinderopvangtoeslag en het kind gebonden budget uit. Voor het ministerie van VWS betaalt Toeslagen de zorgtoeslag uit. Voor het ministerie van BZK keert Toeslagen de huurtoeslag uit. Met deze financiële bijdragen maakt Toeslagen vitale voorzieningen voor iedereen betaalbaar.


Eisen:

-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Je hebt academisch werk- en denkniveau. 
-Je hebt kennis en ervaring van CRM-systemen. 
-Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met vergelijkbare projecten binnen de Rijksoverheid. 
-Kennis en ervaring met de implementatie van SaaS-systemen is een pré. 
-Je hebt actuele kennis van informatiehuishouding en informatiesystemen; 
-Je bent breed geïnteresseerd, onder meer in informatievoorziening, en je weet hoe je nieuwe processen en werkwijzen duurzaam verankerd in een organisatie. -Je houdt van uitdagingen, denkt in oplossingen en je hecht veel waarde aan (het creëren) van structuur en overzicht. 
- Je hebt (ruime) ervaring met coördinerende werkzaamheden in een politiek-ambtelijke organisatie en je bent in staat die kennis en ervaring ook toe te passen in deze functie. 
-Ervaring met het werken in projecten of programma’s is een pré. 
-Je houdt van contact met mensen, investeert graag in relaties en weet collega’s te motiveren en inspireren. 
-Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

-Als we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentiechecks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectieproces.



Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Lars Nierop

Between

06-82760905 / 020 584 08 57

lars.van.nierop@between.com

Deel deze opdracht

Privacy Preference Center