Opdrachten

Belastingdienst Non-ICT (2018) Directiesecretaris (senior)

Directiesecretaris (senior)

Info

Functie

Directiesecretaris (senior)

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.08.2022 - 31.08.2023

Opdrachtnummer

117088

Sluitingsdatum

date-icon16.08.2022 clock-icon10:08

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Bij de toeslagenaffaire is gebleken dat er grote problemen zijn ontstaan bij een groep ouders die kinderopvangtoeslag ontvingen. Vele duizenden ouders zijn gedupeerd door onterechte terugvorderingen, vooringenomen handelen van de Belastingdienst of hardheden in het toeslagenstelsel. Datzelfde geldt voor betrokken kinderen en ex-partners die nauw bij de toeslagenaffaire betrokken waren. Daarnaast is gebleken dat er ook bij de huur- en zorgtoeslagen en het kindgebonden budget vergelijkbare fouten zijn gemaakt door de Belastingdienst, die dringend aandacht behoeven.

UHT is ingericht om het geschonden vertrouwen van de burger te herstellen, zorg te dragen voor financiële compensatie en waar van toepassing, het bieden van brede hulp, dit samen met een aantal belangrijke ketenpartners. UHT gaat de komende tijd verder opschalen om het toenemend aantal potentieel gedupeerden dat zich meldt, te kunnen helpen.

UHT is een organisatie die zich snel ontwikkelt. Zo zijn er clusterdirecties gevormd met een eigen MT. De clusterdirecteuren samen vormen met de algemeen directeur het Directieteam. Er wordt belang gehecht aan het goed vastleggen van overwegingen en besluiten. Daarom is er behoefte aan uitbreiding van het aantal directiesecretarissen, die samen de taken kunnen verdelen.

Functieomschrijving
-   Als directiesecretaris ondersteun je een of meer clusterdirecteuren en hun managementteams bij hun werkzaamheden.
-  Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de integrale planning, stemt deze actief af met de afdelingshoofden en clusterdirecteuren. Waar mogelijk en nodig attendeer je op knelpunten en draagt bij aan escalaties en oplossingen.
-  Je zorgt voor adequate agendavoorbereiding en verslaglegging.
-  Je draagt zorg voor het archief van de divisie.
-  Je bent beschikbaar voor algemene vragen en advisering.


Eisen:
-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.

- Je hebt een hands on-mentaliteit
- Denkt en handelt in het belang van de burgers;
- Zorgt voor structuur, accuratesse en overzicht in je werk;
 -Schakelt moeiteloos tussen zelfstandig werk en werken in teamverband;
- Bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen;
- Levert kwaliteit ondanks/dankzij deadlines.
- Je hebt relevant hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 8 jaar werkervaring binnen het publieke domein, bij voorkeur in vergelijkbare complexe en dynamische organisaties;
- Zeer goede vaardigheden met MS-office producten
- Je kunt uitstekend verslag leggen en hebt daar ook plezier in.

Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Belastingdienst Non-ICT (2018)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:
Bij de toeslagenaffaire is gebleken dat er grote problemen zijn ontstaan bij een groep ouders die kinderopvangtoeslag ontvingen. Vele duizenden ouders zijn gedupeerd door onterechte terugvorderingen, vooringenomen handelen van de Belastingdienst of hardheden in het toeslagenstelsel. Datzelfde geldt voor betrokken kinderen en ex-partners die nauw bij de toeslagenaffaire betrokken waren. Daarnaast is gebleken dat er ook bij de huur- en zorgtoeslagen en het kindgebonden budget vergelijkbare fouten zijn gemaakt door de Belastingdienst, die dringend aandacht behoeven.

UHT is ingericht om het geschonden vertrouwen van de burger te herstellen, zorg te dragen voor financiële compensatie en waar van toepassing, het bieden van brede hulp, dit samen met een aantal belangrijke ketenpartners. UHT gaat de komende tijd verder opschalen om het toenemend aantal potentieel gedupeerden dat zich meldt, te kunnen helpen.

UHT is een organisatie die zich snel ontwikkelt. Zo zijn er clusterdirecties gevormd met een eigen MT. De clusterdirecteuren samen vormen met de algemeen directeur het Directieteam. Er wordt belang gehecht aan het goed vastleggen van overwegingen en besluiten. Daarom is er behoefte aan uitbreiding van het aantal directiesecretarissen, die samen de taken kunnen verdelen.

Functieomschrijving
-   Als directiesecretaris ondersteun je een of meer clusterdirecteuren en hun managementteams bij hun werkzaamheden.
-  Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de integrale planning, stemt deze actief af met de afdelingshoofden en clusterdirecteuren. Waar mogelijk en nodig attendeer je op knelpunten en draagt bij aan escalaties en oplossingen.
-  Je zorgt voor adequate agendavoorbereiding en verslaglegging.
-  Je draagt zorg voor het archief van de divisie.
-  Je bent beschikbaar voor algemene vragen en advisering.


Eisen:
-Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.

- Je hebt een hands on-mentaliteit
- Denkt en handelt in het belang van de burgers;
- Zorgt voor structuur, accuratesse en overzicht in je werk;
 -Schakelt moeiteloos tussen zelfstandig werk en werken in teamverband;
- Bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen;
- Levert kwaliteit ondanks/dankzij deadlines.
- Je hebt relevant hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 8 jaar werkervaring binnen het publieke domein, bij voorkeur in vergelijkbare complexe en dynamische organisaties;
- Zeer goede vaardigheden met MS-office producten
- Je kunt uitstekend verslag leggen en hebt daar ook plezier in.

Aanvullende informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.
Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

De recruiter

Lisanne Lingen

Between

Deel deze opdracht

Privacy Preference Center