Opdrachten
Info
Functie
Teamuitvraag van Trainees en junior ServicedeskmedewerkersLocatie
ApeldoornUren per week
36 uren per weekLooptijd
28.02.2023 - 30.05.2023Opdrachtnummer
145491Sluitingsdatum
04.12.2023 15:00
Opdrachtomschrijving
Om de bereikbaarheid en het serviceniveau van de ICT servicedesk te verhogen, zoekt zij aanvullend op de bestaande bezetting incl. zittende detacheerders een aanvulling van een team of pool voor 400 uur per week. Voor deze flexibele inzet van 400 uur verdeeld over 5 werkdagen wenst de Belastingdienst een oplossing, waarbij er maximaal gebruik kan worden gemaakt van bezetting op basis van forecast. In deze planning is per half uur aangegeven hoeveel agents in de lijn beschikbaar moeten zijn.
De belastingdienst denkt dit te kunnen invullen met een team of pool van trainees en junior servicedeskmedewerkers.
De minimale eisen van een trainee zijn: MBO3-4 (werk/denk niveau), communicatief vaardig, affiniteit met IT. Een trainee kan zich in een half jaar doorontwikkelen naar junior Servicedeskmedewerker.
De minimale eisen van een junior zijn: MBO niveau 3-4 (diploma), communicatief vaardig, IT geörienteerde stage of een half jaar ervaring als trainee. Naast dat zij minimaal het certificaat Office 365 fundamentals moeten hebben behaald, is ook het behalen van MD 100 (Windows Client) noodzakelijk.
De invulling van de teamuitvraag kan bestaan uit een aantal (b.v. 3) junior Servicedeskmedewerkers en een aantal (b.v. 7) trainees.
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.
Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.
Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.
Achtergrond opdracht
De Servicedesk is het contactpunt binnen DCS voor eindgebruikers binnen het ministerie van Financiën om hun verstoringen te melden, registreren en op te laten lossen.
De Servicedesk streeft naar een hoog oplossend vermogen waardoor de verstoringen en incidenten in de ICT-dienstverlening al na één contact met de Servicedesk opgelost worden.
Het oplossend vermogen ligt momenteel op ong. 70%, waarbij ong. 60% al na één contact wordt opgelost.
De Servicedesk is het portaal van DCS waar eindgebruikers en interne klanten van IV Servicerequests kunnen aanleveren.
De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij:
verstoringen of vragen op het gebied van ICT;
klachten en/of complimenten;
servicerequests zoals bijv. aanvragen van produkten uit de Produkten- en Diensten Catalogus.
De servicedesk is altijd telefonisch bereikbaar.
Op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur wordt gewerkt vanaf een desk op locatie in Apeldoorn. De invulling van de bezetting wordt geregeld via een rooster.
Tussen 20.00 en 7.00 de volgende werkdag en in het weekend zijn er consignatiediensten.
De servicedesk zet in op bereikbaarheid via meerdere channels (telefoon, e-mail, webcare, chatbot, ..)
De servicedesk verwerkt jaarlijks ongeveer 200.000 telefoon oproepen.
Eisen
Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
Affiniteit met IT
Minimaal MBO-3 of -4 werk- en denkniveau
Klantgerichte eigenschappen; (1 jaar)
Wensen
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- IT georienteerde stage
- Goede kennis van Windows 10 systemen (certificaat MD 100 Windows Client)
- Kennis van Microsoft Office (365) (certificaat Office 365 fundamentals);
- Kennis van servicedeskbeheertool (b.v. ICD of Topdesk)
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- MBO 3-4 (diploma)
Competenties
- Stressbestendig;
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- Goed in staat zijn kennis over te dragen;
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig. Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Belastingdienst - ICT
Opdrachtomschrijving
Om de bereikbaarheid en het serviceniveau van de ICT servicedesk te verhogen, zoekt zij aanvullend op de bestaande bezetting incl. zittende detacheerders een aanvulling van een team of pool voor 400 uur per week. Voor deze flexibele inzet van 400 uur verdeeld over 5 werkdagen wenst de Belastingdienst een oplossing, waarbij er maximaal gebruik kan worden gemaakt van bezetting op basis van forecast. In deze planning is per half uur aangegeven hoeveel agents in de lijn beschikbaar moeten zijn.
De belastingdienst denkt dit te kunnen invullen met een team of pool van trainees en junior servicedeskmedewerkers.
De minimale eisen van een trainee zijn: MBO3-4 (werk/denk niveau), communicatief vaardig, affiniteit met IT. Een trainee kan zich in een half jaar doorontwikkelen naar junior Servicedeskmedewerker.
De minimale eisen van een junior zijn: MBO niveau 3-4 (diploma), communicatief vaardig, IT geörienteerde stage of een half jaar ervaring als trainee. Naast dat zij minimaal het certificaat Office 365 fundamentals moeten hebben behaald, is ook het behalen van MD 100 (Windows Client) noodzakelijk.
De invulling van de teamuitvraag kan bestaan uit een aantal (b.v. 3) junior Servicedeskmedewerkers en een aantal (b.v. 7) trainees.
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.
Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.
Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.
Achtergrond opdracht
De Servicedesk is het contactpunt binnen DCS voor eindgebruikers binnen het ministerie van Financiën om hun verstoringen te melden, registreren en op te laten lossen.
De Servicedesk streeft naar een hoog oplossend vermogen waardoor de verstoringen en incidenten in de ICT-dienstverlening al na één contact met de Servicedesk opgelost worden.
Het oplossend vermogen ligt momenteel op ong. 70%, waarbij ong. 60% al na één contact wordt opgelost.
De Servicedesk is het portaal van DCS waar eindgebruikers en interne klanten van IV Servicerequests kunnen aanleveren.
De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij:
verstoringen of vragen op het gebied van ICT;
klachten en/of complimenten;
servicerequests zoals bijv. aanvragen van produkten uit de Produkten- en Diensten Catalogus.
De servicedesk is altijd telefonisch bereikbaar.
Op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur wordt gewerkt vanaf een desk op locatie in Apeldoorn. De invulling van de bezetting wordt geregeld via een rooster.
Tussen 20.00 en 7.00 de volgende werkdag en in het weekend zijn er consignatiediensten.
De servicedesk zet in op bereikbaarheid via meerdere channels (telefoon, e-mail, webcare, chatbot, ..)
De servicedesk verwerkt jaarlijks ongeveer 200.000 telefoon oproepen.
Eisen
Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
Alleen Nederlandstalige CV’s aanbieden en kandidaten moeten native Nederlands kunnen spreken.
Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
Affiniteit met IT
Minimaal MBO-3 of -4 werk- en denkniveau
Klantgerichte eigenschappen; (1 jaar)
Wensen
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- IT georienteerde stage
- Goede kennis van Windows 10 systemen (certificaat MD 100 Windows Client)
- Kennis van Microsoft Office (365) (certificaat Office 365 fundamentals);
- Kennis van servicedeskbeheertool (b.v. ICD of Topdesk)
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- MBO 3-4 (diploma)
Competenties
- Stressbestendig;
Aanvullend voor een junior servicedeskmedewerker:
- Goed in staat zijn kennis over te dragen;
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig. Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl
Between
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.