Opdrachten

APM Terminals Management B.V. Facility Manager SFM

Facility Manager SFM

Info

Functie

Facility Manager SFM

Locatie

Rotterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

07.04.2024 - 06.04.2025

Opdrachtnummer

156953

Sluitingsdatum

date-icon18.04.2024 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Bij APMT streven we naar het hoogste niveau van operationele efficiëntie en klanttevredenheid. Als een toonaangevende speler in de logistieke sector op de Rotterdam Maasvlakte, zijn wij op zoek naar een gedreven Facility Manager om ons team te versterken. Met een sterke focus op het leveren van hoogwaardige facilitaire diensten, bieden wij een dynamische werkomgeving waarin jouw vaardigheden en expertise volledig tot hun recht kunnen komen.

Over APMT:
APMT is een vooraanstaand logistiek bedrijf gevestigd op de Rotterdam Maasvlakte. Wij zijn trots op onze reputatie als betrouwbare partner in de logistieke keten en streven voortdurend naar innovatie en optimalisatie van onze diensten. Onze organisatie is gedreven door een sterke focus op klanttevredenheid, operationele excellentie en duurzaamheid.

Functieomschrijving:
Als Facility Manager bij APMT ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de dagelijkse facilitaire dienstverlening op onze terminal. Je bent het primaire aanspreekpunt voor facilitaire aangelegenheden en zorgt voor een soepele coördinatie van alle aspecten van gebouwbeheer, onderhoud en inrichting. Je stuurt de facilitaire dienstverlening aan, inclusief het beheer van leveranciers en contracten. Daarnaast bied je ondersteuning en advies bij evenementen en ben je betrokken bij strategische besluitvorming met betrekking tot facility management.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

- Onderhoud van dagelijkse facilitaire dienstverlening
- Aansturen van facilitaire dienstverlening en leveranciers, waaronder ISS
- Beheer van gebouwen en onderhoud
- Coördinatie van werkplekbeheer en inrichting
- Verwerking van FM-gerelateerde facturen en inkooporders
- Operationeel en strategisch overleg met locatiemanagers catering en schoonmaak (ISS)
- Contractbeheer met ISS
- Ondersteuning en advies bij evenementen
- Interne communicatie over facilitaire aangelegenheden
- Eindverantwoordelijkheid voor facilitaire dienstverlening

Profiel van de ideale kandidaat:

- Minimaal 5 jaar ervaring in facility management, bij voorkeur binnen de logistieke sector
- Uitstekende organisatorische en leidinggevende vaardigheden
- Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen
- Proactieve en resultaatgerichte werkstijl
- Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van facility management
- Flexibiliteit om 5 dagen beschikbaar te zijn op de terminal in Rotterdam Maasvlakte



Naast de reguliere dagelijks voorkomende werkzaamheden heeft de Facility Manager een adviserende rol naar de stakeholders op gebied van gebouwbeheer- en inrichting.


Voor deze functie is het wenselijk dat de personen 5 dagen beschikbaar zijn op de terminal in Rotterdam Maasvlakte



Denk jij graag mee over je werklocatie en de mogelijkheden hierin en hou je ervan op kantoor te werken? 

Dan is dit wellicht iets voor jou, schroom niet om te reageren. 


Reden van aanvraag:

Vervanging huidige werknemer (gaat met pensioen per 1 mei)


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

APM Terminals Management B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Bij APMT streven we naar het hoogste niveau van operationele efficiëntie en klanttevredenheid. Als een toonaangevende speler in de logistieke sector op de Rotterdam Maasvlakte, zijn wij op zoek naar een gedreven Facility Manager om ons team te versterken. Met een sterke focus op het leveren van hoogwaardige facilitaire diensten, bieden wij een dynamische werkomgeving waarin jouw vaardigheden en expertise volledig tot hun recht kunnen komen.

Over APMT:
APMT is een vooraanstaand logistiek bedrijf gevestigd op de Rotterdam Maasvlakte. Wij zijn trots op onze reputatie als betrouwbare partner in de logistieke keten en streven voortdurend naar innovatie en optimalisatie van onze diensten. Onze organisatie is gedreven door een sterke focus op klanttevredenheid, operationele excellentie en duurzaamheid.

Functieomschrijving:
Als Facility Manager bij APMT ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de dagelijkse facilitaire dienstverlening op onze terminal. Je bent het primaire aanspreekpunt voor facilitaire aangelegenheden en zorgt voor een soepele coördinatie van alle aspecten van gebouwbeheer, onderhoud en inrichting. Je stuurt de facilitaire dienstverlening aan, inclusief het beheer van leveranciers en contracten. Daarnaast bied je ondersteuning en advies bij evenementen en ben je betrokken bij strategische besluitvorming met betrekking tot facility management.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

- Onderhoud van dagelijkse facilitaire dienstverlening
- Aansturen van facilitaire dienstverlening en leveranciers, waaronder ISS
- Beheer van gebouwen en onderhoud
- Coördinatie van werkplekbeheer en inrichting
- Verwerking van FM-gerelateerde facturen en inkooporders
- Operationeel en strategisch overleg met locatiemanagers catering en schoonmaak (ISS)
- Contractbeheer met ISS
- Ondersteuning en advies bij evenementen
- Interne communicatie over facilitaire aangelegenheden
- Eindverantwoordelijkheid voor facilitaire dienstverlening

Profiel van de ideale kandidaat:

- Minimaal 5 jaar ervaring in facility management, bij voorkeur binnen de logistieke sector
- Uitstekende organisatorische en leidinggevende vaardigheden
- Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen
- Proactieve en resultaatgerichte werkstijl
- Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van facility management
- Flexibiliteit om 5 dagen beschikbaar te zijn op de terminal in Rotterdam Maasvlakte



Naast de reguliere dagelijks voorkomende werkzaamheden heeft de Facility Manager een adviserende rol naar de stakeholders op gebied van gebouwbeheer- en inrichting.


Voor deze functie is het wenselijk dat de personen 5 dagen beschikbaar zijn op de terminal in Rotterdam Maasvlakte



Denk jij graag mee over je werklocatie en de mogelijkheden hierin en hou je ervan op kantoor te werken? 

Dan is dit wellicht iets voor jou, schroom niet om te reageren. 


Reden van aanvraag:

Vervanging huidige werknemer (gaat met pensioen per 1 mei)


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Arthur Timman

FastFlex

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center